Oh nu geloof ik dat ik 2 x dezelfde foto er bij geplakt heb. sorry daarvoor, het is nog best een uitdaging foto's te plaatsen via mijn telefoon. De foto's waar je bebouwing op ziet zijn genomen in Breskens, de andere foto's zijn genomen in Ritthem, kijkende over de Westerschelde richting Breskens. Dit was om ongeveer 10 voor 12 vanmorgen.
Wordt er eigenlijk nog wat verwacht verder voor vandaag? Hier zijn wel drie druppels gevallen code geel voor droogte denk ik
Frankaas
Geplaatst: 15-08-17 16:28
Gave foto's! Denk dat er nog wel wat komt vanavond, lucht is zo onstabiel en benauwd. Hoop dat het nog een beetje gaat opklaren want dan kan er nog wat warmte bij.
Hier regent weer eens, vanmorgen ook al veel gevallen en in de verte is er wat gedonder te horen
Anoniem
Geplaatst: 15-08-17 17:09
Zo dan, die laatste is gaaf Elibeest!! Ik had er al een aantal fotos van gezien, maar damn wat een fotogenik ding. T kan nog steeds, ontstaat nu in t midden van het land het een en ander, dat moet richting de oostgrens verder activeren.
Hier 3 drupjes verder niks ga zo mn bloemen maar weer water geven haha
Lepeltje
Geplaatst: 15-08-17 18:24
Wauw gave foto's, ik zag er ook een paar gemaakt in Belgie, ook hele mooie plaatjes.
Duitsland heeft alweer een paar supercellen te pakken lijkt het.. Maar die zullen er ondertussen wel een beetje klaar mee zijn, wat een schade elke keer..
Voor een beetje degelijk onweer moet je niet in Groningen wonen iig..
Lepeltje
Geplaatst: 15-08-17 19:18
Best buitje komt er op Hamburg af. Ik volg hem op http://livespotting.tv/ , bij gebrek aan beter. Staan een paar webcams in Hamburg, je kan de flitsen al zien.
Deze ontwikkelde zich gisteren in een shelf cloud. Helaas toen die ontwikkeld was, was mijn telefoon leeg dus kon er toen geen foto van maken. Nog wat onweer gehad erna, maar niet heel spectaculair.