Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:48

kun je die niet melden op mp?
Echt aso. bah.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:52

Dat is voor mij echt de reden dat ik dingen echt alleen maar op haal. In het verleden helaas ook die ervaring gehad of dat het opeens kwijt bij de post was.

Blijf het wel ronduit associaal gedrag vinden.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:57

Hoe doen jullie het trouwens met het geven van je adres? Ik heb nu iemand die volgende week donderdag komt maar nu al 10 keer het adres gevraagd heeft. Ik geef dat altijd pas op de dag zelf.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:58

Ik geef het zodra de afspraak staat

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:03

Inderdaad ook zodra de afspraak gemaakt is.
Ik ben op dat gebied een beetje een controlfreak en zoek de route alvast op zodat ik niet voor verassingen kom te staan de dag zelf. Daar vind ik het ook wel fijn als ik het meteen na de afspraak krijg.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:35

Anoniem schreef:
Op de foto was het niet te zien en zaten de voetbeschermers/voethouders er gewoon bij. Kussentje erin is ook compleet afgesleten en afgeragd, verkoper zegt doodleuk ja dan had je het op moeten halen dan had ik de voetjes niet kunnen vergeten.

Ga nu maar gewoon een nieuwe halen want durf hier m'n kind niet in te vervoeren.

Zo. Lekker dan zeg. Hier zou ik echt wel pislink om kunnen worden!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:52

Ik geef het adres ook altijd als we de afspraak hebben gemaakt. Vind ik zelf net zo gemakkelijk.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 17:35

Op de dag zelf het adres pas krijgen vind ik niet fijn. Ik heb geen navigatie en schrijf dus een routekaartje. En dat is de avond ervoor als de kinderen slapen een stuk makkelijker...

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 17:53

Urona447 schreef:
Hoe doen jullie het trouwens met het geven van je adres? Ik heb nu iemand die volgende week donderdag komt maar nu al 10 keer het adres gevraagd heeft. Ik geef dat altijd pas op de dag zelf.

Ik geef altijd als de afspraak gemaakt is mijn adres. Wat kunnen ze met mijn adres doen? Als ze spontaan opeens voor de deur staan kunnen ze alsnog op het moment van de afspraak terug komen om het op te halen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:09

Nou ja, als je ook heb aangegeven wanneer je er niet bent ;)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:20

Ik heb mijn mentuig te koop gezet op verschillende media.
Ben benieuwd wat voor rare reacties ik ga krijgen en hou mijn hart vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:41

Melden op marktplaats kan ik wel doen ja. Doen ze waarschijnlijk niks mee maar toch.

Nu maar online een nieuw stoeltje besteld. Ga geen 2e keer belazerd worden.

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:30

Ik had een rijbroek gekocht via mp, netjes het geld overgemaakt. Ik maar wachten op de verzending, kwam het pakketje maar niet. Heb ik die persoon nog een keer gemaild, krijg ik terug van haar dat ze nu niet in NL is vanwege een persoonlijke kwestie en dat ze het pas over een week kan opsturen, of ze wou mij het geld terugstorten. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten, maar helaas nog niks ontvangen. Heb zo sterk het gevoel dat ze mij gewoon oplicht ;( , maar goed enige mazzel is dat het gelukkig niet om veel geld gaat...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:32

Hier weer een goeie ervaring. Op bokt haha
Xxcleeo had die dekjes te koop, zijn hier besproken want waren vies
Zat een witte tussen die ik graag wou hebben als ie schoon zou worden. Nou hij is gewassen..en dekje ziet er echt super uit. Bijna als nieuw.
En snel geleverd. Top !

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:38

Donna89 schreef:
Hier weer een goeie ervaring. Op bokt haha
Xxcleeo had die dekjes te koop, zijn hier besproken want waren vies
Zat een witte tussen die ik graag wou hebben als ie schoon zou worden. Nou hij is gewassen..en dekje ziet er echt super uit. Bijna als nieuw.
En snel geleverd. Top !

Geen dank!

Had iemand op marktplaats die voor 2 dekjes extra foto's wilde.. nou prima, vervolgens stelt ze nog 2 vragen en laat niks meer horen. Zeg dan dat je er van af ziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:21

Hier ook een goeie ervaring, ik kijk regelmatig op mp voor een stokke stoel maar elke keer te duur of te ver weg of gewoon geen reactie terugkrijgen etc.
Zag er gisteren een opstaan die er echt net op stond, heel goedkoop, bieden vanaf €25, dus gelijk een bod gedaan van €35, al vrij vlot reactie terug dat het akkoord was maar wel zsm opgehaald moest worden.
Een uur later stond ik voor de deur en heb hem opgehaald, zag er ook gewoon goed uit en had alleen een likje verf nodig maar dat stond al in de advertentie.
Die vrouw zei al, je was er snel bij, ze had op dat moment nog 3 mensen die anders hem vanavond op wouden halen en zelfs al een bod van €60 gehad maar ze was zo netjes om eerst mij af te wachten.
Daar hou ik van, nu nog een verkleinset maar als het goed is kan ik die vanavond ook al ergens ophalen.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:25

LauraO zou je mij in een prive bericht de naam van de verkoper willen doen? Ik heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt.

Mooi koopje die stokke stoel!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:10

:') Wauw echt wauw.

Mensen gaan zelfs diep in de nacht privé berichtjes sturen of ik het snel aan die persoon wil verkopen en niet aan de ander. Zelfs 1 die nog vraagt of er nog wat van de vraagprijs af kan....
Bijna compleet tuig inclusief bit dat voor 80 euro weg mag en dan nog lager willen gaan zitten. :') Bit alleen al kost nieuw rond de 30 euro. En alles op een allervriendelijkste toon (not)!

Ben er nu al klaar mee, gelukkig een kennis die het mits het past wil overnemen want deze kemphanen via facebook wil ik niks mee te maken hebben.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:43

Gisteren bood er iemand op mijn plaatselijke facebook groep een maxicosi 2wayfix basis en een pebble plus autostoel aan voor slechts 50£. Ongebruikt want ze hadden een ongeluk gehad en de verzekering had een nieuwe betaald terwijl kind er eigenlijk al uitgegroeid was.
Alleen de base los doet al 199£ en de pebble doet £170 in de winkel. T stond bij hun in de weg en ze wilden er vanaf. Nu hebben wij geen auto, maar ik zag hier wel een grote kans tot geld verdienen. Anyway, binnen 20 minuten had mijn man het opgehaald, en vanmorgen hebben wij het via de Engelse marktpaats verkocht voor £250.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:47

Vind dat eerlijk gezegd best aso :=
Die mensen wilde het wss weg doen voor iemand met een lager budget, en dan ga jij het gelijk doorverkopen. :n

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:48

_Nadia_ schreef:
Gisteren bood er iemand op mijn plaatselijke facebook groep een maxicosi 2wayfix basis en een pebble plus autostoel aan voor slechts 50£. Ongebruikt want ze hadden een ongeluk gehad en de verzekering had een nieuwe betaald terwijl kind er eigenlijk al uitgegroeid was.
Alleen de base los doet al 199£ en de pebble doet £170 in de winkel. T stond bij hun in de weg en ze wilden er vanaf. Nu hebben wij geen auto, maar ik zag hier wel een grote kans tot geld verdienen. Anyway, binnen 20 minuten had mijn man het opgehaald, en vanmorgen hebben wij het via de Engelse marktpaats verkocht voor £250.

Wow... dat vind ik best aso. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor behalve 'bah'.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:51

Nee dat is gewoon slim zijn. Ik zou het ook doen hoor. Best lekker even 200 verdient!

Als ze het aan iemand wilde verkopen met weinig geld hadden ze dat erbij kunnen zetten. Prima zo toch.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:57

Nee hoor, t interesseerde ze helemaal niets, zolang het maar uit hun gang verdwenen was. Wij hebben jarenlang een bedrijf gehad in tweedehands baby en kinderspullen met winkel en al, dus ja wij weten wat het waard is, en gezien ik 7 kinderen heb groot te brengen (straks 8) verdienen we nu nog steeds op die manier wat bij. (en ja, alles wordt netjes aan de belasting opgegeven)
Als er bij staat dat het specifiek voor mensen in nood of met een klein budget is reageer ik niet, ik hang geen zielige verhalen op, maar als jij iets adverteert met de eerste die het op komt halen krijgt het, de prijs is £50 en het staat mij in de weg, dan gaan wij het halen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:59

Nadia ik snap dat je het gedaan hebt.
Maar zelf koop ik niks om direct weer door te verkopen.

Rugtas die ik vrijdag kocht had ik zaterdag, gewassen, binnen.
Meneer nog even een bedankmailtje gestuurd.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:00

sja dat is het risico als je spullen goedkoop weg doet ..

Over goedkoop gesproken ik heb ook weer wat hoor. Teugels te koop voor wel €4.
Of ik ze via de briefpost wil sturen. Nou nee eigenlijk niet. zo'n gedoe en dat past net wel net niet.
Maar ze wilde ze zo graag dus ben vandaag aan de gang gegaan. Vraag me niet hoe maar heb ze er in gekregen!
Gewogen en komt het nog op €3,90 verzendkosten.
Wat het dan ging kosten. Nou 4 + 3,90 of 3,95 met code is 7,95.
€5 euro inclusief wilde ze ze wel hebben.

Ja hallo heb ik daar serieus al die moeite voor gedaan? -O-
Dan gooi ik ze nog liever met enveloppe en al de prullenbak in..