Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Op de foto was het niet te zien en zaten de voetbeschermers/voethouders er gewoon bij. Kussentje erin is ook compleet afgesleten en afgeragd, verkoper zegt doodleuk ja dan had je het op moeten halen dan had ik de voetjes niet kunnen vergeten.
Ga nu maar gewoon een nieuwe halen want durf hier m'n kind niet in te vervoeren.
Urona447 schreef:Hoe doen jullie het trouwens met het geven van je adres? Ik heb nu iemand die volgende week donderdag komt maar nu al 10 keer het adres gevraagd heeft. Ik geef dat altijd pas op de dag zelf.
Donna89 schreef:Hier weer een goeie ervaring. Op bokt haha
Xxcleeo had die dekjes te koop, zijn hier besproken want waren vies
Zat een witte tussen die ik graag wou hebben als ie schoon zou worden. Nou hij is gewassen..en dekje ziet er echt super uit. Bijna als nieuw.
En snel geleverd. Top !
_Nadia_ schreef:Gisteren bood er iemand op mijn plaatselijke facebook groep een maxicosi 2wayfix basis en een pebble plus autostoel aan voor slechts 50£. Ongebruikt want ze hadden een ongeluk gehad en de verzekering had een nieuwe betaald terwijl kind er eigenlijk al uitgegroeid was.
Alleen de base los doet al 199£ en de pebble doet £170 in de winkel. T stond bij hun in de weg en ze wilden er vanaf. Nu hebben wij geen auto, maar ik zag hier wel een grote kans tot geld verdienen. Anyway, binnen 20 minuten had mijn man het opgehaald, en vanmorgen hebben wij het via de Engelse marktpaats verkocht voor £250.