Pieter25 schreef:
Zo. Die ladyboner is weer heel diep terug naar binnen gekropen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamara_089 schreef:Zitosh schreef:Die heeft ook z'n uiterste best gedaan
Ik hoor mijn marinier terug! Kreeg het stiekem toch weer warm
ohh das wel fijn![]()
Bijna klaar met zn cursus?

vandaag hele dag niks gehoord, en gister ook al weinig. Dacht stuur m zelf wel een berichtje of morgen nog doorgaat, nou overal geblokkeerd en verwijdert . Dus heb er maar zelf achter moeten komen dat het een eenmalige date was.
Het komt me namelijk akelig bekend voor. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Maar dan op de avond van de date zelf. Wat een hufters heb je er ook tussen zitten
Ginger1991 schreef:Nou mijn motorman heeft me keihard laten zitten...vandaag hele dag niks gehoord, en gister ook al weinig. Dacht stuur m zelf wel een berichtje of morgen nog doorgaat, nou overal geblokkeerd en verwijdert . Dus heb er maar zelf achter moeten komen dat het een eenmalige date was.
Grrr mannen wat moet je ermee...
Volgens mij heeft hij hele andere verwachtingen dan dat ik heb, hij stuurt echt hele dubbelzinnige appjes enzo. Ik ga wel echt gelijk duidelijk maken dat er niks gaat gebeuren, het liefste zeg ik dat nu, maar om zoiets via de app te doen vind ik ook weer zo stom. Moeilijk allemaal
Maar heb iig wel besloten dat ik nog niet all the way wil gaan.
En ook duidelijk aangeven dat hij z'n verwachtingen bij moet stellen, en dat je anders gewoon niet komt. Tenminste, dat zou ik doen.
Dus dan al helemaal 0% kans.