Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:WME, ga je een voorraad maken van die kaarsen of worden ze op bestelling gemaakt? Heb je al enig idee wat de prijzen gaan worden? Zonde dat die foto vergeten is, ben stiekem wel heeel erg benieuwd!
Nou, WW melts komen er hier niet meer in. Helaas wéér een geur die gewoon niet ruikt. Zo jammer, want de kaarsen geven wel prima geur af. Nouja, scheelt ook weer geld
Oh, inderdaad Vonneke, ik had ook die geur en precies het zelfde dus.
Pakketjes geen idee, ik heb eigenlijk alles wel binnen. Alleen Sense nog niet. Kreeg net een mailtje dat ze door drukte vertraging hadden en kon uit 2 opties kiezen. Echt supernetjes!!
Beterschap voor je vriendin Alwiene.
Alwiene schreef:@Century, ik doe je er een verrassingsblokje van een ander merk bijEn maak ik jou toevallig blij met Misletoe kisses en Deck the halls van WME? Ik zit nu toch in het hogere verzendtarief en doe je er dan liever gratis nog wat cupjes bij die ik niet gebruik dan dat PostNL betaald krijgt voor een lichter pakketje dan toegestaan voor dat tarief
Alwiene schreef:[naam] schreef:Alwiene dat is mijn gehele voorraad![]()
Van de week ga ik bij WME het verrassingspakketje bestellen.
Jaaaa maar als die dan tot onder de kerstboom blijft liggen moet je nog wel een hoop geduld hebben. Of was jij dat niet die dat er mee van plan was?
Century schreef:Alwiene schreef:@Century, ik doe je er een verrassingsblokje van een ander merk bijEn maak ik jou toevallig blij met Misletoe kisses en Deck the halls van WME? Ik zit nu toch in het hogere verzendtarief en doe je er dan liever gratis nog wat cupjes bij die ik niet gebruik dan dat PostNL betaald krijgt voor een lichter pakketje dan toegestaan voor dat tarief
Ik heb geen idee of die lekker zijn haha. Wil jij nog iets van mijn voorraad? Anders is er zo'n mismatch
Alwiene schreef:[naam] schreef:Ga van de week nog even naar het tuincentrum om daar een paar H&H te halen.
Ik wil ook een tuincentrum met H&H
Yv_ schreef:Alwiene, op de H&H website heb je winkeltracker, wellicht zit er een verkooppunt bij je in de buurt?