Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:04

Nicolien schreef:
Door al jullie confessions over dieren heb ik onze hond opgehaald van beneden en nu liggen we gezellig samen in bed te knuffelen. Terwijl ze van mijn moeder niet boven mag komen, laat staan in bed :+

Als je moeder je niet snapt is dat nooit gebeurd :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:07

gerpiegorp schreef:
Ik zat ooit eens met een stok te zwaaien op het grasveld in de tuin toen mijn hond de stok óók leuk begon te vinden en ik hem per ongeluk keihard met die stok voor zn kop sloeg :=

Arme hond ging helemaal met zn staart tussen zn benen bij me zitten alsof híj wat verkeerd had gedaan... Wat voelde ik me erg toen :') hij heeft wel een uitgebreide knuffelbeurt gekregen hoor :o

Ik heb hier heel hard om moeten lachen.

Zo heb ik onze Jack ooit een salto laten maken.. Het had gevroren, en hij wilde ineens de straat over steken dus ik gaf een ruk aan de riem.. En daar ging ie..

Ik was 10 en heb me nog nooit zo rot gevoeld hahaha...

ReadTheRulez

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:13

Ik kan me er soms nog schuldig over voelen, als klein meisje kregen we een puppy die toen ze oud werd blind en doof werd. Die hond liep bij mij altijd los mee en niet begrijpende dat het door de ouderdom kwam heb ik de hond wel eens "gestraft" voor ongehoorzaamheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:15

:')

Mijn moeder en ik waren een keer in de winter op het strand met de hond en er waren allemaal van die soort poeltjes (noem je dat zo?) water. De hond (is niet zo groot, het is een kruising malteser met hele korte pootjes :') ) was toen nog een beetje bang voor water dus wij wilden hem overhalen om door het water te lopen - hond aan de ene kant van het water, wij aan de andere kant. Bleek dus dat het eerste stukje heel ondiep was maar dat er daarna ineens een gat of zo zat waardoor hij dus 1 stap zette en daarbij echt volledig kopje onder ging _O- Voelde me zo schuldig toen, omdat ik hem heel hard had staan aanmoedigen :') Hij keek ons ook echt aan alsof we hem verraden hadden en hij ons nu nooit meer kon vertrouwen. Zo zielig maar zo grappig :')

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:31

Hier ook een hondenpester O:)

Toen onze hond nog een klein pupje was vorig jaar ging ik met hem wandelen. Langs de dijk bij ons zit ook een grote plas met water, en een stukje droog zodat je er tussen door kan lopen.
De rechterkant loopt geleidelijk aan af, de linkerkant loopt gelijk steil naar beneden.
Hero (de hond) had de dolle vijf minuten en rende heel hard aan de rechterkant door het water.
Toen stak hij dat droge deel over en rende zo de linkerkant in.. Helemaal kopje onder en hij keek zo beduusd en verbaasd.
Ik heb bijna in m'n broek gepiest van het lachen _O-

Zo ook vanmorgen..
Ik ging hem even een aai over z'n bol geven, maar bleef bij het weglopen met de punt van mijn schoen aan zijn mand hangen, dat gaf een kleine knal. Hij schoot zijn mand uit en vertike het om er weer in te gaan, hij vond die mand niet meer leuk! Heb hem moeten lokken met brokjes en moeten geruststellen..
M'n vriend kwam wel even kijken waarom ik zo hard moest lachen..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:53

Ik heb mijn pony met een bezem tegen haar hoofd gemept.Ze was aan het eten en werd lastig gevallen door de geitjes.Ik maak een zwaaibeweging met de bezem naar de geiten en mep vol Britt tegen haar hoofd.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:31

Ik zit hier in m'n eentje in de huiskamer maniakaal te lachen om dit topic... *\%/*
*kijkt even vlug om zich heen of niemand het ziet* :o
Ohnee,ik ben alleen thuis vandaag.
Met een xxl-slobbertrui en een supercharmante joggingbroek aan. Ik mag na weken achter elkaar werken,eens 1 dagje niks doen.
NIKS DOEN,hoor je me <<)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:42

Ik zette net zonder er over na te denken mijn geluid harder toen het liedje van one direction op de radio kwam! :oo
En ik houd normaal van flinke rockmuziek en vind one direction erg irritant. :oo

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:45

Ik zit al de hele dag pokemon te kijken op netflix :oo

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:11

Ik sta zeg maar op het punt om een piercing te nemen. :')

Alleen weet m'n ma er niks van dus laten we dat maar eens niet doen hahaha

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:17

Ik ben in mijn opruim-bui vandaag, terwijl ik anders een flinke sloddervos ben _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:24

Ik vind het erg vervelend dat ze thuis een nieuwe groepsapp hebben gemaakt waar ik niet in zit, terwijl er nog een groepsapp is waar ik wel in zit. Ondanks dat ik uit huis ben, voel ik me aan de kant gezet..

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:26

Ik heb het ERG moeilijk met stoppen met roken, ondanks dat ik wéét dat het beter is nu dat ik gestopt ben met de pil...

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:27

_sharonnn schreef:
Ik vind het erg vervelend dat ze thuis een nieuwe groepsapp hebben gemaakt waar ik niet in zit, terwijl er nog een groepsapp is waar ik wel in zit. Ondanks dat ik uit huis ben, voel ik me aan de kant gezet..

:(:)

Ik heb de nacht doorgehaald door een nieuw spelletje wat ik heb ontdekt en heb daardoor college gemist vandaag..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:56

MarlindeRooz schreef:
Ik zette net zonder er over na te denken mijn geluid harder toen het liedje van one direction op de radio kwam! :oo
En ik houd normaal van flinke rockmuziek en vind one direction erg irritant. :oo

ik heb ent maar even een playlist aangemaakt met foute one direction nummers en bieber, want de liedjes zijn soms zo leuk :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:22

sterreke98 schreef:

Heb ik ook gedaan met m'n tongpiercing.
Niks gezegd en 's avonds thuis komen ermee hahah :p

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:31

RoosTinker schreef:
sterreke98 schreef:

Heb ik ook gedaan met m'n tongpiercing.
Niks gezegd en 's avonds thuis komen ermee hahah :p

Maar het valt zo op als er opeens 50 euro van je rekening afgehaald is :') :')

Ik laat m binnenkort wel zetten denk ik haha

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:37

Ik heb vroeger 3 dermals in mijn buik gehad. Mijn ouders hebben het nooit geweten. :') mijn vader is tegen tattoes en piercings. Toen ik met mijn moeder mijn derde gaatje in mijn oor had laten schieten flipte ie al. :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:40

JudArthos schreef:
Bloodymary schreef:
Nog even een kattenpestverhaaltje. Die van ons is gek op ijs. Maar dat krijgt ze niet, het enige dat ze mag is een lege bak van Haagen Dasz of Ben & Jerry's uitlikken. Maar dan gaat ze zo diep dat ze precies met haar hoofd vast blijft zitten. Zo grappig om te zien hoe ze dan allemaal achteruit gaat rennen met dat ding op haar kop en schudden en zo. Duurt meestal maar 15 seconden of zo hoor, en daarna is ze niet gestresst of zo. Maar zo grappig.

Komt me bekend voor :))

[ [url=m/o4LqHh.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- Geweldig!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:50

Geweldig ook, die aangeklede honden hierboven...

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:55

Ik zeg nu al een week dat ik best nog 1 dagje niks kan doen voordat ik begin met leren voor mijn tentamens :').

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:59

_Nelleke_ schreef:
Captain schreef:
[ Afbeelding ]

Als we dan toch de innerlijke man in ons loslaten..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heel herkenbaar... :')

Als ik op P40 loop en ze beginnen vlak voor m'n neus met de start kan ik niks anders dan glimlachen en genieten van het bulderende geluid van de motoren. :+

Als ik s'morgens het platform op loop haal ik m'n neus op en geniet ik van de heerlijke kerosinelucht en het geluid van de uitdraaiende fokker 70 motoren (die ratelen zo lekker).

Als ik in de tuin zit (woon 3km van schiphol) herken ik (meestal/soms) de 777, fokker, embrear en 737 aan het geluid van de motoren. :')

Verder ben ik geen nerd hoor... echt niet. :+

Werk jij toevallig op schiphol haha?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:54

Sannert schreef:
Ik heb vroeger 3 dermals in mijn buik gehad. Mijn ouders hebben het nooit geweten. :') mijn vader is tegen tattoes en piercings. Toen ik met mijn moeder mijn derde gaatje in mijn oor had laten schieten flipte ie al. :')

Mijn moeder was duidelijk daarin: ging ten koste van je erfenis als je thuis woonde en thuis kwam met piercings en tattoeages (met 1 uitzondering, oorbellen) _O-

Mam meende het ook dus wij hebben geen enkel risico genomen :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:19

Mijn moeder moedigt me juist aan om een tattoo te nemen (en ik wil het zelf ook heel graag hoor, daar niet van). Mijn vader vindt het verschrikkelijk. De hypocriet, want hij heeft zelf ook een tattoo :')

Ik ga zo pizza bestellen terwijl ik nog gewoon eten in huis heb. Het voelt zo slecht maar ook weer zo goed :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:38

Mijn zusje en ma vinden dat ze erg duidelijk en consequent zijn naar de puppy maar ik kan het niet meer aanhoren.
- Nee puppy, sky nee (en dan zwaaien met vingers en blijven herhalen)
- er dan om lachen
- onee toch nee sky
- nee nu bijt hij zachtjes, dat is niet erg....

Verschrikkelijk.