Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:17

Asos afgespeurd, Nelly afgespeurd, H&M afgespeurd (whatsup met de tetten van Doutzen trouwens, ze zijn daar flink op tekeer gegaan met photoshop..) en wat vergeet ik... Forever 21 :') Thanks, ga gelijk kijken :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:20

Boohoo heeft ook wel wat badpakken, maar niet zoveel kleur. Ik moest bikini's shoppen dus heb alle swimwear afdelingen inmiddels wel goed bekeken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:33

Doutzen is nog niet zo lang geleden bevallen toch? Daar kunnen je tetten echt een mega groei van krijgen, het zusje van mijn schoonzus heeft ook ineens cup G, die had een B of zo. :Y)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:35

Ik heb haar tieten net even uitgebreid bekeken, en denk dat het inderdaad aan zwangerschap en bikini's van 2 maten te klein ligt :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:03

Nu ben ik nieuwsgierig :') zo maar even H&M checken

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:05

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:11

Ah die is mooi Debbels! Als ie in je hoofd bleef spoken vind ik het een goede reden. :j

Ik ben ondertussen zwaar verslaafd aan de facebook pagina Kleding aangeboden/gezocht. Bod gedaan op een twee broeken en een lang doorschijnend vestje, dus nu ben ik vet zenuwachtig :')

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:13

Hoi als ik heel brutaal mag zijn ik zag de straks 2 maal een bon van zalando van 20,- indien iemand hem niet gebruikt zou ik hem heel graag willen gebruiken :o !

Bedankt :) !

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:17

Ik vraag me altijd af of iedereen van je vrienden kan zien als je daar wat plaatst of reageert Laura?

Ik heb namelijk een keer schoenen op zo'n pagina gezet, en wel een week lang reacties van iedereen die ik tegen kwam gehad of ik lekker aan het opruimen was :') Dus nu durf ik er niks meer op te zetten haha

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:20

nog even voor de duidelijkheid, mijn bon van 20,- is inmiddels vergeven :)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:37

Hahahaha volgensmij kan dat niet, het is echt een groep waarin je moet worden geaccepteerd door de beheerder. Maar dat verschilt per pagina :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:50

Sorry hihi! Ik ga die bon gebruiken :)

Ik snap precies wat je bedoelt fioon! :P

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:31

Zooo het is me gelukt om te betalen bij F21 :D na mijn grote shop-aanval gister bij boohoo dus weer wat geld opgedaan :+ Maar momenteel is de verzending bij F21 gratis bij een bestelling boven de €21, dus dat scheelde weer!

Ik denk dat ik de afgelopen 2 weken meer kleding heb gekocht dan ik normaal in een jaar tijd koop :=
Nu (on)geduldig wachten op de pakketjes!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:51

Ik ben een beetje verliefd geworden op deze jurk van F21, maar hij is er sowieso niet meer in mijn maat én ik ben bang dat 'ie niet mooi staat. Dus ik hoop dat 'ie in de winkel hangt als ik er volgende maand heen ga <3

Afbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:01

Mooie jurk!

Heb alvast het rokje besteld van mn wishlist. Was nu met 30% korting dus van 60 naar 42 is leuk meegenomen :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:38

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:54

Oh Drunksheep die jurk vind ik mooi!

Lastig Lisa, vind de kleur van de gepersonaliseerde schoenen mooier. Maar dit is natuurlijk wel een stuk goedkoper!

Ik vind deze stiekem best wel leuk. Maar mag geen schoenen meer kopen van mezelf haha.
https://secure-i1.ztat.net//large/NI/11 ... C12@11.jpg

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:57

Ik vind de kleur van die schoenen van spartoo niet leuk. Zou dan eigenlijk geen van beide kiezen.
Of anders de gepersonaliseerde.

Even een vraagje. Ik heb laatst een jurkje gekocht met een open rug. Model skaterdress, witte kant. Maar naar welke gelegenheden doen jullie zoiets aan?

En die jurk is waaauuuwwww

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:57

Ik vind de eerste mooie Lies, maar ik zou het wel begrijpen als je voor 2 gaat. Het is wel heel veel geld natuurlijk.

Sanne, die zijn zo leuk! :oo Het is dat ik eerst nog sperry's en all stars wil. Daarna zijn de thea's pas aan de beurt, dat zijn namelijk ook nog prima herfstschoenen.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:00

Trouwens! Een vraagje aan alle doc dragers. Ik zat heel stoer te vertellen dat ik met inlopen nergens last van had (en dat is ook zo!), maar blijkbaar ben ik ze nu pas ècht aan het inlopen. Ik moest gisteren naar het station lopen, naar school en weer terug naar huis en toen ik thuis kwam, lag mijn hele hiel open. Een enorme blaar die helemaal kapot gelopen was. Aan de andere kant was het minder erg, maar ook helemaal rood en pijnlijk. Is nu het echte inlopen pas begonnen en moet ik maar doorzetten, of zijn mijn schoenen niet goed? :') Ik heb overigens geen andere sokken aan gehad dan normaal, ik heb altijd dezelfde soort sokken aan in m'n docs. Ik heb zelf het idee dat het komt doordat het leer wat gaat inzakken, dus ik hoop dat het niet nog erger gaat worden.. Iemand tips? Ik wil ze namelijk heel graag blijven dragen. :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:04

Denk dat je ze nu pas aan t inlopen bent, steeds stukjes opbouwen dan maar? :) sterkte met je hiel trouwens, klinkt niet zo prettig :=

Vandaag m'n ananasprint two piece binnen gekregen, en t past gewoon! *\o/*

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:07

Ik zou ook voor de gepersonaliseerde gaan :j

Ik wil ook nog Thea's :+ maar denk ook dat ik die voor de herfst ga halen.

Mexx, ik heb ook echt duizend jurkjes maar moet nog even over de angst van 'jurkjes naar school dragen' komen :+ dan zou ik het gewoon in je vrije tijd dragen. Of vakantie of school.

Net nog even een bestelling bij H&M besteld :D

Afbeelding

Afbeelding

Had het broekje al eerder besteld maar was veel te groot :+ dus nu een nieuwe poging.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:11

Ja ze zijn leuk he Rebecca :D
Heb dit seizoen alleen al een ander paar Thea's, Toms, nog een paar sneakers en sandaaltjes gekocht. En nog veel te veel andere zooi, dus ik mag niet _O-

Oei auw! Ik denk inderdaad dat je er gewoon nog even doorheen moet lopen. Pleister er op en gaan. Sterkte haha.

Oh Roos dat grijze/groene jurkje/top is gaaf! Die ga ik ook op mijn wishlist zetten _O-
Ik wil ook graag deze rok, maar die is er niet in mijn maat a.t.m.

Afbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:46

Het is een jurkje Sanne! :D en gave rok idd :j

Oje, ik dacht even kijken wat ze in Nike Thea land uitgebracht hebben de laatste tijd. oliebol wat een mooie kleuren allemaal, wil ze allemaal :~

Afbeelding

Lies, is links onder dezelfde uit jouw link? Vind hem op de foto van Zalando veel mooier uitkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:49

Dan toch maar doorlopen met zere voetjes. :))

Leuke bestelling Roos! :D Ik vind die thea's linksboven heel mooi. Ik vind deze ook heel mooi, persoonlijk: https://www.zalando.nl/nike-sportswear- ... b-k11.html

Maar het zou me niets verbazen als de rest ze heel lelijk vind, haha.