Aan iemand die tegen mij zei dat ik niet hoefde te hardlopen omdat ik al dun(lees: gewoon normaal op gewicht) ben. Ja, want sporten is natuurlijk alleen voor mensen die af willen vallen, en als je normaal op gewicht ben is het heel gezond om niet te sporten.
khirshanta
Geplaatst: 18-01-16 21:50
Aan een verkoper die niet weet of 'ie wel of niet wil verkopen. Jawel! Maar... of... nee. Ja, toch wel! Nou... ja! Nee... jawel! Neeeeeee... vermoeiend
Dat ik morgen weer naar school moet. zul je zien dat het morgen ochtend IJSKOUD is En aan het feit dat mijn broek niet op zijn plaats blijft zonder riem.
Het halfuur heen en halfuur terugfietsen in de ijskou van en naar de paardjes. Maar het was het meer dan waard uiteraard, maar het zonnetje mag er ook wel weer zijn
Vanavond staat eindelijk iets op de planning waar ik al heel lang naar uit kijk, maar in de loop van de dag is er hoofdpijn binnen komen sluipen die steeds verder oploopt waardoor ik bijna af zou zeggen voor vanavond
HaKuNaMaTa
Geplaatst: 21-01-16 17:31
Vandaag was het echt even de printer.. moest dringend iets printen, en ja je raad het al.. inkt op Dus dat werd inkt vervangen.. Kreeg ik die stomme inktpatroon niet uit zijn pappiertje! maar uiteindelijk is alles gelukt en goedgekomen en heb ik kunnen printen..
Dat binnen een maand nadat relatie beëindigd is meneer al gespot is op Tinder, en het vervolgens ook nog ontkend. En waar ik me het meest aan erger is mezelf, het feit dat het me irriteert.
Aan dat ik vanochtend een schuiver maakte met de fiets, best hard terecht kwam waardoor m'n linkerkant bont en blauw is. Toen besloot ik maar de metro te pakken. Dus fiets terug in de schuur en naar de Metropole lopen, Reed die net voor m'n neus weg , waardoor ik een kwartier moest wachten en veel te laat bij m'n stage was.
Van die onderzoekende types die meer systeemrechten hebben dan goed voor ze is en dus gewoon zelf dingen gaan doen waarvan ze de gevolgen niet kunnen overzien en die ze never nooit niet zouden mogen doen zodat ze dat ene dingetje dat ze verwerkt willen krijgen kunnen verwerken. Met als gevolg dat er dus geen ene hout meer van klopt en ik alles weer op kan lossen.
Dat ik nog steeds niet begrijp dat er mensen zijn die moedwillig anderen kapot proberen te maken.... waarom????? Wat halen ze daar voor zichzelf uit? Uiteindelijk vallen ze toch wel door de mand....
Mensen die breeduit op het fietspad lopen terwijl er gewoon een stoep is
Carr_friesje
Geplaatst: 22-01-16 17:35
Flying_Angel schreef:
Doe ik ook, maar dan omdat het fietspad wel gestrooid is i.t.t. de stoep.
Loveskary
Geplaatst: 23-01-16 13:49
Dat mijn oprit alweer geblokkeerd is erger me daar echt aan. En het zijn altijd diezelfde ga er zo proberen af te komen zo niet even de politie bellen voor de wegsleepregeling ik wordt er gek van.
Flying_Angel
Geplaatst: 23-01-16 13:55
Carr_friesje schreef:
Flying_Angel schreef:
Doe ik ook, maar dan omdat het fietspad wel gestrooid is i.t.t. de stoep.
In dit geval was dat niet zo, anders zou ik het kunnen begrijpen haha