Hier nog steeds aan het puzzelen. Ik heb nu jessisjorltsjelv. Ik had al ontcijferd dat de eerste woorden je SS is en verder kom ik niet

Mijn pakketje gaat ook morgen op de post!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:xFioon schreef:En toen kwam ik uit op Tica_81!
Was jij mijn SS?
Yep! Ik heb jou gestalkt!
Die witte oreo, marsepein en caramel zijn gevonden in je berichten![]()
Wat schrok ik toen juist jij reageerde op mijn berichtje over mijn inpakkunsten. Die Douglas was namelijk ook een dikke hint.
Rebecca schreef:Lootje1991 schreef:Leuke pakketjes komen weer voorbij!!!
Hier nog steeds aan het puzzelen. Ik heb nu jessisjorltsjelv. Ik had al ontcijferd dat de eerste woorden je SS is en verder kom ik niet
Mijn pakketje gaat ook morgen op de post!
Je ss is joltsje?
Zag het toevallig in een ogenblik
SpeechLess schreef:Jaa klopt Eline, ik was het![]()
Fijn dat je er blij mee bent
Edit: Ik had het plaatje verknipt en ging hem toen zelf nog even in elkaar puzzelen, maar ik vond het zelf al vrij lastig. Daarom toch maar even een voorbeeldje erbij gedaan
SpeechLess schreef:Je bent niet de enige flux, maar ik dacht idd ook dat het gewoon zo gaat.
Ik vind mijn cadeautjes ook allemaal leuk, dus mocht mijn lootje het niet leuk vinden, mag je het terugsturen![]()
obelix schreef:MerleSimone schreef:Ik heb errrrrrgens het vermoeden dat Obelix mijn SS is, die naam haal ik er namelijk uitDe overgebleven letters zijn dan misschien gewoon 'over' denk ik. Ben benieuwd of ik het goed heb!
Ja klopt!![]()
Waren de waxmelts je smaak of niet ? Vond ze zelf erg lekker
Anoniem schreef:Wat is dit ontzettend leuk! Ik voelde me echt even heel klein met uitpakken. Zo een hyper enthousiast kind
Maar dit is mijn pakket:
Geweldige opvulling met kranten en ballonnen! [ [url=m/Av0mxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oehhh kadootjessssss!
[ [url=m/Xyj2OE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tadaaaaa! Gipsy, Lizzy en ik zijn er erg happy mee!
[ [url=m/5dAHOR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wie oh wie was het?
[ [url=m/AwysYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wist het na hint 1, door de namen Nala en Miss Fluffy! Die had ik al eerder ergens gelezen!
[ [url=m/xDtDSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
ARGAI, bedankt voor het leuke pakket! Ik ga in een heerlijk ruikend huisje, onder het genot van een lekker kopje thee en chocolaatjes met de katten spelen! En me rot lachen om nessie. Wat een geniaal ding!