Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:49

Dat ervaar ik eigenlijk wel met bijna alles := Volgens mij ben ik gewoon niet geschikt als verkoper, je ziet soms mensen de gekste prijzen vragen en dan is het nog binnen 3 dagen gereserveerd. Hoe doen ze dat :')

Het enige dat bij mij wel als een trein loopt zijn schoolboeken. Als ik die te koop zet moet ik echt zorgen voor genoeg bubbeltjesenveloppen en postzegels want dan blijf ik bezig :D

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:57

Ik vraag me dat dus ook altijd af...

sommige mensen krijgen echt torenhoge biedingen waarvan ik denk, uh, ik verkoop hetzelfde en kom er bijna niet van af? :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:13

Er zijn echt nog wel lieve mensen op marktplaats!!
Zojuist twee dekjes gratis opgehaald hier vlakbij, één gebruikte Eurostar maar die ziet er nog zeker goed uit, en een bordeauxrood dekje, bijna gloednieuw. Echt lief!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:51

Over gedragen onderbroeken gesproken. Ik zie net op mp dat een man een gedragen boxer aanbiedt. met foto's en details :r

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:59

FNews schreef:
Over gedragen onderbroeken gesproken. Ik zie net op mp dat een man een gedragen boxer aanbiedt. met foto's en details :r

Gatver dat is echt vies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:05

Zoek ik mokzalf op mp... is er echt niks alleen advertenties van winkels |o zo irritant als ik iets bij een winkel wil kopen ga ik wel op hun site kijken hoor %)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:11

Gabbe, idd. Zoiets noem ik nou raar.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:13

lovebelle schreef:
Zoek ik mokzalf op mp... is er echt niks alleen advertenties van winkels |o zo irritant als ik iets bij een winkel wil kopen ga ik wel op hun site kijken hoor %)

Ik heb volgens mij nog een pot efra mok zalf staan is denk ik nog half vol. Kan morgen even kijken als je wil?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:20

Ik had iets verkocht.
Meisje wilde het koste wat kost op komen halen.
Prima, ik ben doordeweeks daar, in het weekeind daar, maar laat in het weekeind wel van tevoren weten wanneer je komt, want ik moet werken.
Jaja, ik laat het weten! Komt goed!
Dus nogmaals gezegd, ik heb in het weekeind onregelmatige werktijden, dus laat even weten wanneer je wil komen, dan kijk ik of ik dan thuis ben!

Dus ik heb er nog achteraan gemaild.. Krijg ik net: 'Hoi! Ik kom morgenavond even langs bij je hoor!'
'Sorry, dan kan ik niet, ik moet werken van 5 tot 1 's nachts.'
'Kunnen je ouders het dan niet afgeven ofzo? Ik moet er drie kwartier voor rijden.'

*zucht*
Als je het ruimer van tevoren had gezegd wanneer je het op zou willen halen had ik nog kunnen vragen of mijn ouders het even af wilde geven, maar die hebben nu hun weekeind zonder twijfel ook vol gepland..

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:27

upendo schreef:
Ik had iets verkocht.
Meisje wilde het koste wat kost op komen halen.
Prima, ik ben doordeweeks daar, in het weekeind daar, maar laat in het weekeind wel van tevoren weten wanneer je komt, want ik moet werken.
Jaja, ik laat het weten! Komt goed!
Dus nogmaals gezegd, ik heb in het weekeind onregelmatige werktijden, dus laat even weten wanneer je wil komen, dan kijk ik of ik dan thuis ben!

Dus ik heb er nog achteraan gemaild.. Krijg ik net: 'Hoi! Ik kom morgenavond even langs bij je hoor!'
'Sorry, dan kan ik niet, ik moet werken van 5 tot 1 's nachts.'
'Kunnen je ouders het dan niet afgeven ofzo? Ik moet er drie kwartier voor rijden.'

*zucht*
Als je het ruimer van tevoren had gezegd wanneer je het op zou willen halen had ik nog kunnen vragen of mijn ouders het even af wilde geven, maar die hebben nu hun weekeind zonder twijfel ook vol gepland..

Pff zo eentje heb ik idd ook gehad of ik niet even kon regelen of mijn vriend(die heb ik niet eens) of mijn ouders niet even thuis bleven voor haar en ook echt een dag van te voren. Op een geven moment niks meer van gehoord nou dan niet hoor

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 23:22

staroo schreef:
Ik las hier pas iets over een zadel, begin vd week had ze het geld ontvangen en op vrijdag ging ze het versturen, nou leuk voor de koper, die had het wel graag voor het weekend binnen willen hebben, denk ik zo.

Jaaa, die zag ik hier ook al voorbij komen! Ik wilde nog reageren met "wat aso om de koper zo lang te laten wachten"....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 10:04

Vanmiddag hopelijk een goede ervaring, 17 aardbeienplantjes voor €4, kan ze vandaag op halen, ben er wel heel blij mee aangezien ik zelf al aardbeien gezaaid had maar het bakje heb laten vallen.. Wat ik met 17 stuks moet weet ik eigenlijk niet maar goed, als er een paar 'mislukken' heb ik nog genoeg reserve :D

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 17:36

GamblersCup schreef:
staroo schreef:
Ik las hier pas iets over een zadel, begin vd week had ze het geld ontvangen en op vrijdag ging ze het versturen, nou leuk voor de koper, die had het wel graag voor het weekend binnen willen hebben, denk ik zo.

Jaaa, die zag ik hier ook al voorbij komen! Ik wilde nog reageren met "wat aso om de koper zo lang te laten wachten"....

Die neiging had ik dus ook, toen dacht ik laat ook maar, maar als koper wil je iets toch voor het weekend wel uitproberen lijkt me, als je dan netjes aan het begin van de week betaald hebt.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:01

Tijdje heel druk geweest, dus heb de laatste 8 pagina's niet bij gelezen :o

Ben nu op zoek naar een goedkoop mobieltje voor mijn broertje.
Zijn S4 is gejat.. en zit nu met een mobiel waar hij nog net mee kan smsen en een duur internet abonnement.
Nu heeft samsung hele leuke goedkope toestellen die op MP nog leuker geprijsd zijn.

Had er eindelijk iemand gereageerd, komen we daar.. is ie niet simlock vrij... *zucht*

Nu aan aantal biedingen en mailtjes verstuurd hier in de buurt maar niemand reageer :(
en nee geen onzin biedingen.

Ben bang dat we toch een nieuwe voor hem moeten kopen

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:02

ik heb 2 maanden geleden een nieuwe samsung galaxy s3 gekocht ! woonde dichtbij, paar mailtjes gestuurd en ik kon hem halen ! tot nu toe geen problemen mee gehad haha .

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:14

Ja met die ene ging het ook heel vlot. Maarja.. als ie dan niet simlockvrij is..
Kreeg 's avonds nog wel een mailtje dat ze de provider had gebeld en dat ze het via internet kon doen

Ik heb teruggestuurd dat zodra het gelukt was, wij opnieuw interesse hadden...

Maar nog niks terug.. En de rest wil toch niet verkopen denk ik

Ja, haha van 1 kreeg ik 2 dagen na dat ik een mail had gestuurd een reactie, ja sorry hij is NET verkocht *\o/*

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:29

Heb je dat dan niet nagevraagd, of hij simlock-vrij was? Had je een ritje bespaard :o

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 19:32

Volgens mij weer een oplichter op marktplaats ...

Bied anky pads van deze zomer aan voor €30

En sprenger bitten etc ..

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 19:34

ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik ze ook kon ophalen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 19:34

ik had ergens op geboden en ze was akkoord gegaan met mijn bod dus ik had nog wat vragen aan diegene over de pasvorm van de deken en van welke stof hij was, jammer genoeg niet wat ik zocht dus ik mailde terug dat ik er vanaf zag en de biedingen weg zou halen..
krijg ik me toch een mailtje terug dat ik in het vervolg beter moet lezen en dan pas moet gaan bieden, vind het een beetje vreemd, zeg toch netjes af..
had ook gewoon niks meer van me kunnen laten horen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 19:39

Ik snap ze wel. Je biedt en zij gaat akkoord. Zeg je achteraf toch af omdat het net niet is wat je zoekt. Stel dan eerst de vragen en bied dan. Zou ook niet blij zijn hoor.

Als ik een bod krijg en ik ga akkoord wil ik nog maar 1 ding en dat is het adres en dat het geld vlot gestort wordt.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 19:43

Donna89 schreef:

Zijn S4 is gejat.. en zit nu met een mobiel waar hij nog net mee kan smsen en een duur internet abonnement.
Nu heeft samsung hele leuke goedkope toestellen die op MP nog leuker geprijsd zijn.

Had er eindelijk iemand gereageerd, komen we daar.. is ie niet simlock vrij... *zucht*

Nu aan aantal biedingen en mailtjes verstuurd hier in de buurt maar niemand reageer :(

je kunt ook nog kijken naar s3/s4 klonen. Die werken in principe vrijwel hetzelfde, zijn een heel stuk goedkoper alleen is het dan geen officiele samsung. Maar doen er weinig voor onder naar ik begrepen heb.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:00

Liesjeex schreef:

Ik ook. En daar kreeg ik geen reactie meer op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:26

Dott schreef:
Donna89 schreef:

Of een Samsung galaxy Core.. Dat is kwalitatief gezien ook een heel goed toestel + 8 GB intern geheugen, maar wel tegen een betaalbare prijs.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:35

Tyrcanol schreef:
Liesjeex schreef:

Ik ook. En daar kreeg ik geen reactie meer op.

ik ook niet ... verdacht haha