Het enige dat bij mij wel als een trein loopt zijn schoolboeken. Als ik die te koop zet moet ik echt zorgen voor genoeg bubbeltjesenveloppen en postzegels want dan blijf ik bezig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Ik had iets verkocht.
Meisje wilde het koste wat kost op komen halen.
Prima, ik ben doordeweeks daar, in het weekeind daar, maar laat in het weekeind wel van tevoren weten wanneer je komt, want ik moet werken.
Jaja, ik laat het weten! Komt goed!
Dus nogmaals gezegd, ik heb in het weekeind onregelmatige werktijden, dus laat even weten wanneer je wil komen, dan kijk ik of ik dan thuis ben!
Dus ik heb er nog achteraan gemaild.. Krijg ik net: 'Hoi! Ik kom morgenavond even langs bij je hoor!'
'Sorry, dan kan ik niet, ik moet werken van 5 tot 1 's nachts.'
'Kunnen je ouders het dan niet afgeven ofzo? Ik moet er drie kwartier voor rijden.'
*zucht*
Als je het ruimer van tevoren had gezegd wanneer je het op zou willen halen had ik nog kunnen vragen of mijn ouders het even af wilde geven, maar die hebben nu hun weekeind zonder twijfel ook vol gepland..
staroo schreef:Ik las hier pas iets over een zadel, begin vd week had ze het geld ontvangen en op vrijdag ging ze het versturen, nou leuk voor de koper, die had het wel graag voor het weekend binnen willen hebben, denk ik zo.
GamblersCup schreef:staroo schreef:Ik las hier pas iets over een zadel, begin vd week had ze het geld ontvangen en op vrijdag ging ze het versturen, nou leuk voor de koper, die had het wel graag voor het weekend binnen willen hebben, denk ik zo.
Jaaa, die zag ik hier ook al voorbij komen! Ik wilde nog reageren met "wat aso om de koper zo lang te laten wachten"....
Donna89 schreef:Tijdje heel druk geweest, dus heb de laatste 8 pagina's niet bij gelezen![]()
Ben nu op zoek naar een goedkoop mobieltje voor mijn broertje.
Zijn S4 is gejat.. en zit nu met een mobiel waar hij nog net mee kan smsen en een duur internet abonnement.
Nu heeft samsung hele leuke goedkope toestellen die op MP nog leuker geprijsd zijn.
Had er eindelijk iemand gereageerd, komen we daar.. is ie niet simlock vrij... *zucht*
Nu aan aantal biedingen en mailtjes verstuurd hier in de buurt maar niemand reageer
en nee geen onzin biedingen.
Ben bang dat we toch een nieuwe voor hem moeten kopen
Dott schreef:Donna89 schreef:Tijdje heel druk geweest, dus heb de laatste 8 pagina's niet bij gelezen![]()
Ben nu op zoek naar een goedkoop mobieltje voor mijn broertje.
Zijn S4 is gejat.. en zit nu met een mobiel waar hij nog net mee kan smsen en een duur internet abonnement.
Nu heeft samsung hele leuke goedkope toestellen die op MP nog leuker geprijsd zijn.
Had er eindelijk iemand gereageerd, komen we daar.. is ie niet simlock vrij... *zucht*
Nu aan aantal biedingen en mailtjes verstuurd hier in de buurt maar niemand reageer
en nee geen onzin biedingen.
Ben bang dat we toch een nieuwe voor hem moeten kopen