Het kan een paar daagjes later komen,maar het komt wel.Het komt ook helemaal vanuit Amerika he,das een behoorlijk eind.
Dit heeft niks met amerika te maken hoor? Er ontstaat een hogedrukgebied waardoor onze stroming verandert. Wij krijgen de koude lucht vanuit het oosten. De kou vanuit amerika staat daar los van. Of je moet teksten hebben waarin dit staat?
Bij mij is het ook al weer veranderd, eerst stond er -6 voor komende week en dat is al weer gestegen naar -1/0. Ik hoop het maar want ik heb een enorme hekel aan kou, zeker als je een half uur met de scooter moet rijden naar het werk.
Waarom vanuit Amerika? Als er extreem weer is daar,krijgen wij áltijd ook iets in die vorm,wel in mindere mate.Is daar een orkaan,dan krijgen wij hier storm.Is daar extreme kou en sneeuw,dan krijgen wij hier ook koude en sneeuw.Ook mijn Groenteboer zei gister hetzelfde,we krijgen een staartje mee van Amerika. Het klinkt raar,maar je moet het maar eens in de gaten houden. Hier nu blauwe lucht met enkele wolkjes en een zonnetje die bijna schijnt.