Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:mingming schreef:
]
Dat heb ik nou met mingming
Hé, ik kom jou overal tegenNiet mijn schuld :Y
Ik was er eerder
Leukk AlwaysH!!!
Ik ben benaderd voor bedekt naakt shoot... fotograaf heeft wel erg mooie portfolio en moodboard spreekt me wel onwijs aan...
AlwaysH schreef:Zeker waar, maar als zo'n beginnend model wil ik gene klauwen met geld uitgeven.
Courses schreef:Toen ik 15 was werkte ik elke vrije minuutInvesteren is juist in het begin belangrijk, je portfolio opbouwen met 'Meh' fotografen is juist
funest.
LoesvL schreef:Indien je écht voor een modellen cariere wil gaan lijkt investeren me ook de beste optie.
Liever 1 keer super fotos dan 10 halve shoots lijkt me, kun je geld van 10 keer sparen voor die ene super shoot.
Misschien kun je wel heitje voor karweitje doen waarbij je vermeld dat je graag geld verdiend voor een professionele fotoshoot, wie weet kom je wel bij een echte fotograaf terecht voor een karweitje die jou korting geeft
Fair schreef:Ik val er even in, maar ik bedenk me nu: Hoe worden modellen betaald dan als fotografen ook betaald moeten worden?
De fotograaf wil graag een model, die zoekt op een site, vind eentje. Dan betaald de fotograaf toch? En de fotograaf kan zijn geld weer verdienen met de publicaties van de foto's toch?
AlwaysH schreef:LoesvL schreef:Indien je écht voor een modellen cariere wil gaan lijkt investeren me ook de beste optie.
Liever 1 keer super fotos dan 10 halve shoots lijkt me, kun je geld van 10 keer sparen voor die ene super shoot.
Misschien kun je wel heitje voor karweitje doen waarbij je vermeld dat je graag geld verdiend voor een professionele fotoshoot, wie weet kom je wel bij een echte fotograaf terecht voor een karweitje die jou korting geeft
Ik zal het meenemen! Wil honden gaan uitlaten en oppassen
Fair schreef:Ik val er even in, maar ik bedenk me nu: Hoe worden modellen betaald dan als fotografen ook betaald moeten worden?
De fotograaf wil graag een model, die zoekt op een site, vind eentje. Dan betaald de fotograaf toch? En de fotograaf kan zijn geld weer verdienen met de publicaties van de foto's toch?