nou het kan blijkbaar heel snel gaan, mijn H singel die ik te koop gezet heb van het weekend, had een andere bokker wel interesse vertelde ze mij een kwartier geleden. ze zegt het geld al overgemaakt te hebben, dus zodra het erop staat gaat mijn pakketje de deur uit.. erg nel gehandeld daar hou ik wel van.. zo ben ik zelf ook altijd.
als iemand wat wil bestellen gaat dat nu nog via de mail (moeten we nog ff wat voor verzinnen). maar het liefste heb ik meteen betaald en gooi ik het binnen 5 minuten op de post ik zou dat zelf ook willen als ik iets koop, dat de verkoper het snel opstuurd van die rompslomp eromheen houd ik niet zo van.
Laatst bijgewerkt door Coby op 16-04-13 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Verwijzing/reclame verwijderd.
Helemaal mee eens, al dat lange wachten zuigt. Twee weken geleden heb ik mijn rondgenaaide hoofdstel verkocht, maar nooit meer geld gezien / reacties gehad van die persoon. Daar ga ik zo van zuchten.
Die mails krijg ik wel, maar vervolgens loopt het spaak. Al meerdere mensen gehad die zich afvroegen waarom ik niet reageerde, terwijl ik me hetzelfde afvroeg..
Ik heb ook geen advertenties waar ik voor betaal.. Misschien heb ik verder ook wel gewoon geen mails gekregen maar als ik ze wel heb gekregen zou dat wel erg vervelend zijn. Is natuurlijk niet echt goed voor je online 'imago' als je nergens op reageert, en ik zit ook altijd ongeduldig op reactie te wachten als ik ergens op geboden of op gereageerd heb.
Erg goed voor je imago is het idd noet. Ik hoop echt dat ik geen kopers heb gemist, ook omdat ik een webshop heb, das geen goede reclame als je niet reageert
upendo
Geplaatst: 15-04-13 16:04
Suusie, ik geloof dat je geband kan worden als je zo reclame aan het maken bent voor je webshop, misschien iets om rekening mee te houden. (Plus dat ik die Ebay doorverkoop een beetje naar vind, maar dat is een ander verhaal.)