Saaams schreef:Goed te doen?![]()
Het leek wel een volgepropte sauna. Alsof 't gratis was
Het was niet erger dan ik had verwacht dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:Goed te doen?![]()
Het leek wel een volgepropte sauna. Alsof 't gratis was
Eulogy schreef:Weet iemand of ze redelijk formele, witte blouses verkopen? Ik heb komende donderdag een studiereis naar Brussel en moet bij de NAVO ed formeel gekleed zijn, en aangezien ik dit weekend een paar uur in Cardiff moet wachten tot een vriendin klaar is met werken..
Eulogy schreef:Weet iemand of ze redelijk formele, witte blouses verkopen? Ik heb komende donderdag een studiereis naar Brussel en moet bij de NAVO ed formeel gekleed zijn, en aangezien ik dit weekend een paar uur in Cardiff moet wachten tot een vriendin klaar is met werken..
Mando schreef:Eulogy schreef:Weet iemand of ze redelijk formele, witte blouses verkopen? Ik heb komende donderdag een studiereis naar Brussel en moet bij de NAVO ed formeel gekleed zijn, en aangezien ik dit weekend een paar uur in Cardiff moet wachten tot een vriendin klaar is met werken..
Hebben ze bij H&M wel voor weinig
Alle kleuren en Eur 14.95
Blijven heel mooi
http://www.hm.com/nl/product/93004?article=93004-A
friendly schreef:Belabberd. Ik was er van de week nog... Ik vond het in ieder geval niks. Was op zoek naar wat basic tank/spaghettitops, een leuke tas waar minstens een A4 formaat boeken in passen maar genoeg ruimte over laat voor eten/drinken, truien/vesten voor de winter en een jurkje voor de kerstdagen maar geen skinny of kort type. Alleen geslaagd voor welgeteld 1 trui. Maar goed, het is maar net wat je smaak is.