Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, al tijdje
blijft me altijd bij

wat naar! Vorig jaar zijn er bij ons ook 2 katten aangereden binnen 3 weken. Zo sneu, ik weet hoe je je voelt
sterkte! Alexandra__ schreef:Haha wie het kleine niet eert is het grote niet weert magda
Wel fantastische foto's zeg, waar is dat?

Nayomie schreef:Ik herken de foto's nog van vorig jaar.Verlang weer terug naar die tijd

Resistance schreef:De zin in kerst is voor mij even weg... Mijn lieve kater is gisteren overreden. :'( Hij was pas 1 jaar, en was hier geboren. Zijn moeder hebben we al zeven jaar.
Er is waarschijnlijk een taxi over hem heengereden. Ik mocht hem zelf van mijn vader niet meer zien (gelukkig, ik had hem zo niet willen herinneren), maar hij zei dat aan zijn verwondingen te zien was dat hij opslag dood was. Gelukkig heeft hij dus niet geleden.
heel veel sterkte.
Wat verschrikkelijk!
Resistance schreef:De zin in kerst is voor mij even weg... Mijn lieve kater is gisteren overreden. :'( Hij was pas 1 jaar, en was hier geboren. Zijn moeder hebben we al zeven jaar.
Er is waarschijnlijk een taxi over hem heengereden. Ik mocht hem zelf van mijn vader niet meer zien (gelukkig, ik had hem zo niet willen herinneren), maar hij zei dat aan zijn verwondingen te zien was dat hij opslag dood was. Gelukkig heeft hij dus niet geleden.