Over 4jaar mensheid weg!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Over 4jaar mensheid weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:03

kynshiri schreef:
de mayas hebben ook nooit het einde van de wereld voorspeld in 2012 he. 2012 is gewoon het eindjaar van een lange cyclus in hun tijdrekening. Daarna volgt er normaal wel weer een volgende.
ze voorspelden wel dat het beëindigen van deze oude cyclus en het begin van een nieuwe gepaard zal gaan met allerlei veranderingen. Bewustzijnsveranderingen bv (indigokinderen en en de overgang naar the age of aquarisus om maar een manier van uitdrukken te noemen)

doe geen moeite, ze gaan liever op de maan wonen en blijven liever dom schreeuwen dat we dood gaan terwijl dat helemaal niet de voorspelling is Clown

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:07

Clown
Laatst bijgewerkt door nooralie op 30-08-08 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:08

roks schreef:
Nibiru als een Transneptunische planeet (pseudowetenschap)
Volgens de schrijvers Zecharia Sitchin en Burak Eldem refereert Nibiru in sumerische teksten aan een speculatieve planeet, maar deze claim is weerlegd door vooraanstaande archeologen en astronomen.

Het Sumerische volk vergaarde -volgens Sitchins en Eldems interpretatie van Sumerische kleitabletten- al hun kennis via een bezoek van de planeet Nibiru, en meer bepaald de Annunaki, het volk dat deze planeet bewoonde. Naar verluidt voorspelden de Sumeriërs een terugkomst van de planeet Nibiru in het jaar 2012, en zou dit een radicale verandering meebrengen voor het leven op aarde. Dit zou allemaal gebeuren binnen een tijdsspanne van 5 jaar beginnende in 2008. De beschrijvingen van de planeet Nibiru komen in vele geschriften van de Mesopotamische volkeren terug, telkens onder een andere naam, bijvoorbeeld Marduk. De planeet wordt door Sitchin en Eldem gelijkgesteld aan Planeet X.

Deze theorie omtrent Nibiru berust echter op een gebrek aan begrip van de Sumerische kleitabletten. Wetenschappers die hier gedegen onderzoek naar hebben gedaan hebben deze theorie ontkracht. Er is ook geen astronomische aanwijzing dat de betreffende planeet bestaat.

De planeet Niburu zou een baan hebben om onze zon met een geschatte periode van 3.600 jaar. Aanhangers van Sitchin en Eldems fictie zijn bang dat een passage van Niburu voor aardbevingen, vloedgolven, voedseltekorten, ziekten, meteorietinslagen of vulkanische uitbarstingen zal zorgen.

dit vond ik hier over Bloos best vaag allemaal Clown

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:10

pharagirlke schreef:
kynshiri schreef:
de mayas hebben ook nooit het einde van de wereld voorspeld in 2012 he. 2012 is gewoon het eindjaar van een lange cyclus in hun tijdrekening. Daarna volgt er normaal wel weer een volgende.
ze voorspelden wel dat het beëindigen van deze oude cyclus en het begin van een nieuwe gepaard zal gaan met allerlei veranderingen. Bewustzijnsveranderingen bv (indigokinderen en en de overgang naar the age of aquarisus om maar een manier van uitdrukken te noemen)

doe geen moeite, ze gaan liever op de maan wonen en blijven liever dom schreeuwen dat we dood gaan terwijl dat helemaal niet de voorspelling is Clown

euhmm.. zowel ik als Mango_ geloven er niets van Clown
maar door onze "maanverhaaltjes" houden we het een beetje grappig XD

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:12

maarja zo kan je eigenlijk heel internet af zoeken
het staat vol met indianen verhalen .
mij is verteld dat er dan een nieuw tijd perk komt Vingers aflikken

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:15

Candy_x3 schreef:
euhmm.. zowel ik als Mango_ geloven er niets van Clown
maar door onze "maanverhaaltjes" houden we het een beetje grappig XD

Precies, ik geloof werkelijk waar niets van die theoriën.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:15

Ja dag, dat gaat dus niet werken he Tong uitsteken Dan heb ik net eindelijk m'n school afgerond Vork Ze verschuiven het nog maar 100 jaar, kijken of het dan beter uit komt. Wie weet komen aliens ons dan nog wel redden, als de wereld toch vergaat Clown ROFL

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:20

Wat zegt Nostradamus ervan?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:21

roks schreef:

Kijk, en zoiets, bv ook als wat pharagirlke (d'r is wel iemand die het leest hoor Knipoog ) en kynshiri, daar kan ik nog beter inkomen dan idd indianenverhalen over aliens, dood en verderf en plotseling inzettende ijstijden (alhoewel ik toch graag zo'n pooljas zou dragen).
Als je alleen al kijkt naar hoeveel meer er bekend raakt over spiritualiteit, paranormaliteit ed., hoeveel meer het geaccepteerd wordt dat je je daarmee bezig houdt dan geeft dat imo al aan dat er subtiele veranderingen gaande zijn. Alleen het idee van specifiek 2012 als zijnde een grote ommekeer, nee...dat vind ik moeilijk. Als het begin van een nieuwe tijd, okay, dat klinkt al een stuk aannemelijker.
Btw. al die dood en verderfverhaaltjes vind ik wel erg komisch om te lezen, en tja, stel dat...wat doen we d'r tegen? Dus, waarom dan maar niet lol maken, heb je iig nog gelachen. Haha!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:22

Marijkjuh schreef:
Ja dag, dat gaat dus niet werken he Tong uitsteken Dan heb ik net eindelijk m'n school afgerond Vork Ze verschuiven het nog maar 100 jaar, kijken of het dan beter uit komt. Wie weet komen aliens ons dan nog wel redden, als de wereld toch vergaat Clown

Ik en Mango_ komen wel Tong uitsteken (als Mango_ wil Clown )
ik heb nog wel een kamer over in m'n maanhuis Clown

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:23

wij aliens zorgen er iig voor dat de bokkers bij elkaar komen en de grootste boktmeeting ever is! Haha!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:25

@ Shetjjee__x
kom je niet mee op de maan wonen? Clown

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:29

Hebben jullie ook stallen, met weiland erbij? Ik weet niet wat voor faciliteiten de maan heeft natuurlijk Vork

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:37

Het is behoorlijk koud, dus trek je paard een winterpak aan Tong uitsteken

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:46

Mwhah, aan de ene kant vind ik het best wel beangstigend, aan de andere kant heb ik zo iets van "Who cares, moet het eerst nog maar zien......"

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:46

Marijkjuh schreef:
Hebben jullie ook stallen, met weiland erbij? Ik weet niet wat voor faciliteiten de maan heeft natuurlijk Vork

Mijn architect ZIE 007 heeft het al gedaan. Clown
Ik heb zelf geen paarden, dus laat het ook niet doen. Per stal is het zo'n €3000 maar dat zijn wle grote stallen 5x7 ofso. Haha!
Overigens word de maan binnekort omkoepeld. Haha! Jaja, dan kunnen we gewoon leven zoals nu. En met aangepaste temperatuur enzo. Knipoog

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:48

Dat stukje ergens aan het begin van het topic staat helemaal niet op de site van NOS. Verward Heb het nagezocht. Denk trouwens ook niet dat ze daar zoiets neer zouden zetten.
Als het waar is, ach ja wat doe je eraan. Maar ik geloof er niet in..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:48

Candy_x3 schreef:
Marijkjuh schreef:

Mijn architect ZIE 007 heeft het al gedaan. Clown
Ik heb zelf geen paarden, dus laat het ook niet doen. Per stal is het zo'n €3000 maar dat zijn wle grote stallen 5x7 ofso. Haha!
Overigens word de maan binnekort omkoepeld. Haha! Jaja, dan kunnen we gewoon leven zoals nu. En met aangepaste temperatuur enzo. Knipoog

O chill. Ja
Kan ik alvast een bouwkavel kopen?

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:50

Loose schreef:
O chill. Ja
Kan ik alvast een bouwkavel kopen?

Jaja, zowel mijn architect ZIE 007 als die van Mango_ *naam kwijt* kan je daarbij helpen. Geef je straks wel even het nummer.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:51

Alweer???

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:51

Oké. Lachen
Zoeken jullie trouwens nog een loonbedrijf voor op de maan? Haha! Dan ga ik die daar beginnen. Heb ik ook nog wat inkomsten daar. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:54

Loose schreef:
Dat stukje ergens aan het begin van het topic staat helemaal niet op de site van NOS. Verward Heb het nagezocht. Denk trouwens ook niet dat ze daar zoiets neer zouden zetten.
Als het waar is, ach ja wat doe je eraan. Maar ik geloof er niet in..

Klopt ik heb het ook geprobeert te vinden, maar het staat niet op de NOS- site.

@ Pharagirlke, ik geloof er zelf niet in, maar om anderen dan maar tot 2x toe voor dom uit te maken vind ik wel wat ver gaan. Als jij het allemaal zo goed weet en paranormale gaven hebt kun je toch ff kijken of het echt zo is of niet.

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:54

Candy_x3 schreef:
@ Shetjjee__x
kom je niet mee op de maan wonen? Clown
dat weet ik nog niet waar ik als alien ga wonen Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:56

Ik heb gister gekeken en vandaag maar ik kan het ook nergens vinden, zelfs niet op teletekst!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:00

Pluizebolpum schreef:
roks schreef:

Kijk, en zoiets, bv ook als wat pharagirlke (d'r is wel iemand die het leest hoor Knipoog ) en kynshiri, daar kan ik nog beter inkomen dan idd indianenverhalen over aliens, dood en verderf en plotseling inzettende ijstijden (alhoewel ik toch graag zo'n pooljas zou dragen).
Als je alleen al kijkt naar hoeveel meer er bekend raakt over spiritualiteit, paranormaliteit ed., hoeveel meer het geaccepteerd wordt dat je je daarmee bezig houdt dan geeft dat imo al aan dat er subtiele veranderingen gaande zijn. Alleen het idee van specifiek 2012 als zijnde een grote ommekeer, nee...dat vind ik moeilijk. Als het begin van een nieuwe tijd, okay, dat klinkt al een stuk aannemelijker.
Btw. al die dood en verderfverhaaltjes vind ik wel erg komisch om te lezen, en tja, stel dat...wat doen we d'r tegen? Dus, waarom dan maar niet lol maken, heb je iig nog gelachen. Haha!

2012 is overigens een datum die door de westerse beschaving is "uitgerekend". De Maya's hebben nl nooit van die datum gesproken, zij rekende nl niet in jaren, ze hebben iets wat op een jaar lijkt maar dat is een cyclus van 360 dagen. Dat is dus 5 dagen korter dan ons jaar! En vijf dagen lijkt niet veel, maar reken maar eens uit hoeveel het scheeld op duizenden jaren Knipoog Kortom: er kunnen best rekenfouten gebeurt zijn. De Maya's hadden nog meer cyclussen dan wij. Wij hebben jaar, maand, week dag. Zij hebben er veel meer. Lachen Niet meer dan logisch dat er fouten gemaakt zouden worden.