MandyL schreef:is LZP een " openbare" hoek dan???
wie weet zit hij op een honden forum..
ik zou me toch maar snel lidmaken op de hondenforums
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MandyL schreef:is LZP een " openbare" hoek dan???
wie weet zit hij op een honden forum..
.
. 
eknein schreef:Of je belt hem gewoon op en vraagt hem mee op een date.
of toegevoegd op msn.
Citaat:haha... oef.... 't is geen zeldzame ziekte onder de mannen.
In het begin had ik het er wel moeilijk mee...
maar het went wel en ik heb het idd ook aanvaard.

Cyntje schreef:eknein schreef:Of je belt hem gewoon op en vraagt hem mee op een date.
Zo heb ik mijn huidige partner ook opgebeld, zo wanhopig was ik inmiddels
.
Ik heb ondertussen ook eventjes snel 15blz doorspit... Wat een geweldige actie trouwens, ik heb ook ooit soortgelijke acties ondernomen, spannend! Ik ben nu wel eventjes benieuwd naar welke hondenschool hij gaat, vermits onze hondenschool in vogelvlucht ongeveer een goeie 20km van Tielen is
. Als hij daar toevallig gaat, wil ik 'm altijd wel eens stiekem gaan bespioneren... MandyL schreef:ja zo kan het natuurlijk ook eknein !
Maik79 schreef:Citaat:haha... oef.... 't is geen zeldzame ziekte onder de mannen.
In het begin had ik het er wel moeilijk mee...
maar het went wel en ik heb het idd ook aanvaard.
Same here. Als er geen duidelijke vraag in staat krijg ik sowieso niets terug. Maar idd, 't went en hoort gewoon bij hem
@ TS, ik zie al voor me hoe hij nu zelf zit te puzzelen op zinnen en of 'ie op 'send' durft te drukken
eknein schreef:MandyL schreef:ja zo kan het natuurlijk ook eknein !
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
MandyL schreef:hahaha... ja en constant zijn zinnen weer weg drukt... om ze vervolgens in een andere volgorde weer te typen en te wissen
Sophie_midas schreef:MandyL schreef:hahaha... ja en constant zijn zinnen weer weg drukt... om ze vervolgens in een andere volgorde weer te typen en te wissen
hahaha en ondertussen is hij alles met z'n vrienden aan het bespreken?
, vast wel, zo'n sms krijg je niet alledagen
Karoliefje_ schreef:Misschien weet hij wel niet zo goed hoe een mobiel werkt
. 
Sassieja schreef:God, ik vind het zelf gewoon spannend worden.
MandyL schreef:missscchiien .... kan hij van zenuwen het "verzend" knopje niet aandrukken
Sassieja schreef:God, ik vind het zelf gewoon spannend worden.
.