Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaila

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:53

TS heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat het nu is afgedaan,maar ook ik betwijfel of hij het hierbij laat zitten. Ze zijn vaak erg standvastig Boos!
Je hebt goed gehandeld om de politie te bellen.

Maar kom op Ach gut je komt er wel, en met steun van je omgeving red je het zeker Knipoog Ga straks lekker op vakantie ,dan kun je een beetje tot rust komen en daarna zie je wel weer.

Heb het ook meegemaakt met mijn dochter,die ik om 4 uur s'nachts van het politiebureau op kon halen totaal overstuur.Dus ik begrijp heel goed wat je doormaakt!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:59

Owjee DQ Ach gut .
Jij hebt een heftig dagje achter de rug...
Rust nu maar rustig uit en sterkte Ach gut !

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:23

Wat een verhaal.

En wat betreft 112 bellen, zo gek vind ik het niet, daar zijn ze voor toch?!
Liever één keer teveel gebeld, dan één keer te weinig. We leven in een rare wereld tegenwoordig.
Niets kan zomaar gezegd of gedaan worden, wij weten niet alle ins en outs van de TS en wat er precies is voorgevallen. Dus ik snap het punt van 112 bellen niet. Als zij denkt dat het op dat moment een verstandige beslissing was, wie is op bokt dan om daar verder over te oordelen of het wel of niet mag/ kan.

Jullie zitten niet in haar situatie, waarschijnlijk hadden jullie dan wel anders gepiept.
Zeker weten doe ik het, we kennen het verhaal natuurlijk maar van één kant.
Ervan uitgaande dat de TS de waarheid verteld (waar ik niet aan twijel), vind ik dat ze goed gehandeld heeft.

Sommige moeten mijn inziens iets beter nadenken voordat ze wat plaatsen.
Het kan erg hard aankomen bij de TS om te zeggen dat je het niet geloofd.
Laatst was er nog een verhaal op bokt, waarin de TS werd afgebrand, want haar verhaal zou niet waar zijn, uiteindelijk bleek het hele verhaal te kloppen. Wat ik hiermee wil zeggen, pas gewoon op met wat je zegt.

@ TS: Sterkte.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:43

ik heb het topic doorgelezen, sterkte en wat lief van je gezin dat ze zo bij je blijven! Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:47

*hele topic doorgelezen*

Wat een verhaal zeg! En ook ik viel bijna van m'n stoel af door de sympathie van sommige mensen voor de jongen in kwestie, en van het ongeloof van anderen.
Het zou je maar overkomen dat je in zo'n situatie zit, en nee dan is het echt niet vreemd om 112 te bellen.

@TS, voor je eigen gemoedsrust kun je de politie vragen of ze af en toe een extra rondje langs je huis/werk willen rijden. Dat doen ze best en misschien helpt het wat Lachen
Sterkte!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 18:02

Nogmaals ik was de hele tijd aan het ijsberen met het 0900 nr aan mn oor, kreeg ze niet te pakken dáárna heb ik 112 gebeld, kreeg het 0900 nr gewoon niet te pakken.

Ik ben wakker maar zie eruit alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen, me hoofd doet pijn en ben nog moe. ben net naar beneden gegaan omdat ik eten rook, me moeder zo heel zachtjes oh gelukkig ze eet wel. alles is nu thuis dus voor vanavond voel ik me veilig, ik wilde alleen niet buiten eten dus ben in me eentje binnen gaan zitten wil nog even niet buiten zijn. ik ga zo languit liggen in bad en proberen wat leuks te doen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 18:03

Cayenne schreef:
@TS, voor je eigen gemoedsrust kun je de politie vragen of ze af en toe een extra rondje langs je huis/werk willen rijden. Dat doen ze best en misschien helpt het wat Lachen
Sterkte!

doen ze al Ja er is al 4x een motor agent langzaam langs mijn huis gereden.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:20

Wat een rotsituatie zeg, maar goed gehandeld hoor!

Sterkte!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:21

Jeetje wat een verhaal Scheve mond Ik heb alles gelezen, hoop dat het hierbij blijft en dat je weer een beetje bij de mensen bent Ach gut

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:36

heel goed dat de politie het in de gaten houd. hopelijk voel je je snel beter en komt die *** niet meer langs!

Zet m op, ik wens je het beste!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:48

Hopelijk laat hij je vanaf nu met rust! Maar mocht hij je nog een keer lastigvallen zou ik toch nog even aangifte doen en zorgen voor een straatverbod (woning en werk) of een contactverbod.

Heel veel sterkte gewenst!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:50

Wat erg dat je dit moet mee maken!!
Ik heb dit helaas ook mee moeten maken, bijna zelfde manier! Ook politie erbij, dit is nu zo'n half jaar geleden en als ik hem nu tegen kom, word ik nog bang!
Hij heeft een contact en straatverbod! Politie heeft in het begin ook vaak langs mijn werk en huis gereden, om te kijken of alles veilig was!
Mijn baas heeft zelf extra camerabeveiliging laten plaatsen, omdat ik alleen op een stal werk!

Ben ook erg blij dat de politie hier gelukkig wel wat aan doet! Hoorde laats dat dit soort dingen steeds vaker voorkomen!

Meis ik weet dat je het de komende dagen/weken erg moeilijk mee gaat krijgen! Ik zelf zit hier nog elke dag mee.
Probeer dingen te gaan doen waardoor je niet aan hem denkt! Zorg ervoor als je weg gaat dat er altijd iemand bij je is! Neem altijd je telefoon mee voor als er iets gebeurd! En wanneer hij je ook alleen nog maar aan spreekt en je vertrouwd het niet gelijk politie bellen!! Wel doen hoor!! Politie is er voor om je te beschermen!

Meid heel veel sterkte! PM box staat open.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:51

xDramaQueen schreef:
Nogmaals ik was de hele tijd aan het ijsberen met het 0900 nr aan mn oor, kreeg ze niet te pakken dáárna heb ik 112 gebeld, kreeg het 0900 nr gewoon niet te pakken.

Ik ben wakker maar zie eruit alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen, me hoofd doet pijn en ben nog moe. ben net naar beneden gegaan omdat ik eten rook, me moeder zo heel zachtjes oh gelukkig ze eet wel. alles is nu thuis dus voor vanavond voel ik me veilig, ik wilde alleen niet buiten eten dus ben in me eentje binnen gaan zitten wil nog even niet buiten zijn. ik ga zo languit liggen in bad en proberen wat leuks te doen.

Het is ook een extreme dag geweest voor je. Je hebt een geweldige familie om je heen, er is van alles geregeld voor je maar ondanks dat zal je automatisch nog wel over je schouder blijven kijken voorlopig en daar is niets mis mee! Hopelijk snapt je ex nu dat ie ex is, voltooid verleden tijd.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:06

Ongelofelijk meid, wat een verhaal Bloos! Wat heb jij een heftige dag gehad, ik vind dat je goed hebt gehandeld door eerst het 0900-nummer te bellen en daarna gewoon 112 te bellen. Gelukkig is ie meegenomen en controleren ze de boel. Ik hoop echt voor je dat het vanaf nu gewoon klaar is!

Vind het wel jammer om te merken dat er wederom mensen zijn die zulke verhalen in twijfel trekken, toch jammer dat er niet gereageerd kan worden in de trant van 'Het is waar, tot het tegendeel is bewezen.' Lachen Voor TS is het ook niet prettig om niet geloofd te worden in zo'n situatie Lachen

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:10

Wat een verhaal zeg!!! Ik hoop dat hij nu voortaan bij je uit de buurt blijft!! Ach gut

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:20

Goed gehandeld hoor Dramaqueen. Dat je 112 heb gebeld is helemaal niet erg. Dat doen veel mensen in die situatie.
Dit soort situaties hoor je inderdaad vaker de laatste tijd, dus goed dat je gebeld heb!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:30

ik ben net even buiten geweest maar het leek net of ik de bel hoorde en daarna iemand langs het hek hoorde lopen ons deel is afgezet met grote bomen en ook nog een hek, ik heb toen me stiefvader geroepen en die is buiten komen zitten. hij vind het jammer dat ik geen adres heb van hem want komt niet aan zijn kindjes zegt hij altijd.

me telefoon is heerlijk stil maar ben nog steeds ontzettend bang, heb ook niet echt veel gepraat nog en heb er ook niet echt behoefte aan. ik ga zo lekker in bad met kneipp geurtje om lekker te ontspannen want me hele nek zit vast van de stress en daardoor heb ik echt mega hoofdpijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:30

Heb je geen adres van je (ex) vriend? Weet je ook niet waar hij woont? Verward

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:32

nee, ik ging nooit met hem mee, want zijn moeder zou mij niet accepteren (turks) we gingen altijd uit.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:36

Mag ik zeggen dat dit een hoop verklaart voor mij?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:36

mag ik vragen wat jij hier nog doet?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:37

Ja hoor.
Ik heb vanmiddag dit verhaal ontzettend in twijfel getrokken en doe dat nog steeds. Zo snel gaat zoiets neit met de poltie enz. Mja, ik wil je veel sterkte wensen en ik verlaat met mijn grote mond wel dit topic Doei!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:38

daarom vraag ik je wat je hier nog doet, ik ben blij dat de politie daar anders over denkt en op 2 wielen door de bocht hier meteen was. gelukkig ben jij geen agent.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:40

DQ; kan jij niet beter lekker je bed opzoeken? Lachen

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:41

xDramaQueen schreef:
daarom vraag ik je wat je hier nog doet, ik ben blij dat de politie daar anders over denkt en op 2 wielen door de bocht hier meteen was. gelukkig ben jij geen agent.

ik vraag m precies hetzeldfde af als Saskia, als je echt getraumitiseerd was hierdoor zat je niet achter je pc Bokt op de hoogte te houden. Dan lag je of in bed of je zat bij je ouders. Knipoog