Op de eerst hulp zie je erge gevallen. Als het goed gaat kom je natuurlijk niet bij de eerste hulp op bezoek.
Ik las ook ergens (volgens mij van iemand anders) dat 5 pillen dodelijk zou zijn...
Dit is dus echt bull-oliebol ! zowiezo is het niet te zeggen omdat er niet bij staat wat voor pillen. En er zijn zat mensen die meer pillen nemen op een dag en nog gewoon leven en er ook geen blijvend letsel aan over hebben gehouden hoor

Ik wil echt niet zeggen dat ik ervoor ben dat mensen nu veel pillen moeten gaan slikken. Maar ik denk dat af en toe een pilletje niet zo zwaar op gevat hoeft te worden.
Zolang je er maar voorzichtig mee omgaat en zelf een beetje bij nadenkt hoeveel je kan hebben.
Wij hebben inderdaad zo'n madame gehad die ons kwam vertellen hoe en wat. Denk je dat ook maar een van de gebruikes bij ons zich aangepast heeft?
Baseer niets op mijn eigen wereldje, je wil niet weten wat ik zou zeggen als ik het baseerde op mijn eigen wereldje. Ik vermoed dat je zelf (net als ik overigens) nog vrij jong bent en het als een persoonlijke aanval naar jou toe trekt?
precies
want heb het idee dat dit wel slecht over kan komen.