Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ikenindi schreef:kzat trouwens te zoeken, kom ik ineens een topic op scholieren.com/forum tegen van annemarie (bloem daar) over de uitzending... daar vinden ze mij irritant
Paula schreef:ikenindi schreef:kzat trouwens te zoeken, kom ik ineens een topic op scholieren.com/forum tegen van annemarie (bloem daar) over de uitzending... daar vinden ze mij irritant
Ja die wilde de hele tijd 'hun' bloempje in beeld natuurlijk. Denk niet dat ze het negatief bedoelden. Las ook dat ze je een stoer wijf vonden!
ikenindi schreef:kzat trouwens te zoeken, kom ik ineens een topic op scholieren.com/forum tegen van annemarie (bloem daar) over de uitzending... daar vinden ze mij irritant
Citaat:Die Agnes is ook een coole chick
Vlindie schreef:Het toeval wil dat ik Annemarie, het andere meisje dus, ook ken..... van vroeger.
Zij lag toen in het ziekenhuis en kreeg destijds van de kinderartsen te horen dat het tussen d'r oren zat.
Later kwam ik d'r tegen in Klimmendaal, revalidatiekliniek, en ook daar was men maar bezig om haar te doen
beseffen dat het probleem vooral tussen de oortjes zat. Het enige wat ik haar ooit heb gezegd dat ze in zichzelf
en op haar eigen gevoel moest vertrouwen. Zo erg, ze was (en is) nog zo jong en enkel haar ouders stonden achter haar....
En dan zie je (ik dus) haar na ruim 10 jaar weer terug, op tv.... Zelfde koppie en altijd nog 'gevangen' door die rotziekte.
Respekt heb ik voor jou, Agnes. Maar zeker niet minder voor haar...... Jullie kunnen kijken naar de dingen die wel kunnen,
dát maakt jullie zo heel bijzonder!
Pfffff, mijn kuurtje is morgen ten einde, ben blij dat het erop zit..... Jaja, ook hier een dystrofie/dystonie muts die zich enorm
kan optrekken aan mensen zoals Agnes en Annemarie, waarvoor mijn dank!
Liefs,
Vlindie