ik en indi op tv

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: ik en indi op tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 10:57

kzat trouwens te zoeken, kom ik ineens een topic op scholieren.com/forum tegen van annemarie (bloem daar) over de uitzending... daar vinden ze mij irritant Tong uitsteken

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:04

Heeeeeeeej ik heb ook de uitzending gezien en wat zijn jij en Indi een leuk stel zeg!!!!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:08

ikenindi schreef:
kzat trouwens te zoeken, kom ik ineens een topic op scholieren.com/forum tegen van annemarie (bloem daar) over de uitzending... daar vinden ze mij irritant Tong uitsteken

Ja die wilde de hele tijd 'hun' bloempje in beeld natuurlijk. Denk niet dat ze het negatief bedoelden. Las ook dat ze je een stoer wijf vonden! Knipoog

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:09

Wow

Ik heb t filmpje net gekeken.. Heb echt respect voor je! Dat je t zo goed volhoud en nog wil paardrijden.. Super!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 11:12

Paula schreef:
ikenindi schreef:

Ja die wilde de hele tijd 'hun' bloempje in beeld natuurlijk. Denk niet dat ze het negatief bedoelden. Las ook dat ze je een stoer wijf vonden! Knipoog

haha, dat heb ik nie gezien, zag alleen in google resultaat dat staan. ach ik vind dat over en weer gespring ook irritant. ook bij alle andere afleveringen die ik tot nu toe heb gezien hoor Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:13

Hee Grote Muts!!

heb je topic eindelijk gevonden Haha! Ze hebben je wel toppie op beeld gezet hoor!! En inderdaad, jij was een stukje minder "zielig" neergezet als dat andere meisje, maar volgens mij heeft dat andere meisje ook veel meer problemen met haar ziekte. Ik denk zelf dat het komt omdat zij gezonde en zieke tijden afgewisseld heeft en jij eigenlijk altijd hetzelfde hebt.. Jij kan daardoor om leren gaan met je ziekte en zij wat minder denk ik.. Zij is op een kwetsbaardere manier op beeld gezet, doordat haar vriendinnen er ook bij zijn betrokken, maar dat heeft het niet minder mooi gemaakt. Ook zij is een toppertje

Ja dat topic.... Hoop echt niet dat je dat weer door moet maken... Dat hoop dan toch echt wel weer nut heeft.. Bloos

Heb het ook gelezen, ze vinden JOU niet irri, maar hoe het inelkaar is gezet, werd erg veel geswitched tussen jullie beide..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 11:26

hahaha, ja weet ik Knipoog maar moest wel lachen om wat google weergaf... ik deed er ook een smiley met tong uit de mond achter Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:16

ikenindi schreef:

Citaat:
Die Agnes is ook een coole chick

Steek die veer maar in je reet! Lijkt me toch een leuk compliment! Verder wat betreft dat irritante wat ik ervan zag vooral iemand die het jammer vond dat jij steeds tussendoor kwam, zij hadden liever alleen Annemarie gehad zoals wij liever alleen maar jou hadden gehad natuurlijk Knipoog

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:50

Ik heb net de uitzending gekeken... *LOL*

Wat een leuke uitzending zeg... en wat een KOE-L huisje heb je *LOL*
Lekker iritant laten vinden hahahaha... Misschien komt het omdat jij meer onderneemt en omdat jij je vrienden niet laat stikken door je ziekte Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 18:53

nee t was omdat ik steeds door haar verhaal heen kwam. wat ik al zei: dat vind ik ook jammer van hoe ze het in elkaar hebben gezet... in elke aflevering van dit seizoen erger ik mij daar al aan Knipoog

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:38

Heb net ook even op eo.nl gekeken naar de aflevering , helaas kon ik dinsdag niet kijken...

Maar wat een prachtig stuk !
Echt zat te kijken met tranen in me ogen , zo mooi jij en je paardje .
Je huisje ziet er toppie uit , hebben ze echt leuk gedaan !!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:58

Ook nog een reactie van mijn kant. Lachen

Mooi stuk!
En wat een geweldig mens ben je. Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 21:06

dankje Lachen

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:24

Ik was dinsdag aan het zappen en zag toen het programma, heb het hele stuk gekeken!
Heb echt bewondering voor je, ook dat je nog zo bezig bent met je paard.
Indi en jij hebben echt een hele goede band! Echt super OK dan!

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:48

Het toeval wil dat ik Annemarie, het andere meisje dus, ook ken..... van vroeger.
Zij lag toen in het ziekenhuis en kreeg destijds van de kinderartsen te horen dat het tussen d'r oren zat.
Later kwam ik d'r tegen in Klimmendaal, revalidatiekliniek, en ook daar was men maar bezig om haar te doen
beseffen dat het probleem vooral tussen de oortjes zat. Het enige wat ik haar ooit heb gezegd dat ze in zichzelf
en op haar eigen gevoel moest vertrouwen. Zo erg, ze was (en is) nog zo jong en enkel haar ouders stonden achter haar....

En dan zie je (ik dus) haar na ruim 10 jaar weer terug, op tv.... Zelfde koppie en altijd nog 'gevangen' door die rotziekte.

Respekt heb ik voor jou, Agnes. Maar zeker niet minder voor haar...... Jullie kunnen kijken naar de dingen die wel kunnen,
dát maakt jullie zo heel bijzonder!

Pfffff, mijn kuurtje is morgen ten einde, ben blij dat het erop zit..... Jaja, ook hier een dystrofie/dystonie muts die zich enorm
kan optrekken aan mensen zoals Agnes en Annemarie, waarvoor mijn dank!

Liefs,
Vlindie

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:12

Poeh meiden, wat is het leven toch oneerlijk naar jullie toe...
Ik blijf het echt knap vinden dat mensen met handicaps/gebreken toch zo positief kunnen zijn! Respect daarvoor!!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 08:41

Vlindie schreef:
Het toeval wil dat ik Annemarie, het andere meisje dus, ook ken..... van vroeger.
Zij lag toen in het ziekenhuis en kreeg destijds van de kinderartsen te horen dat het tussen d'r oren zat.
Later kwam ik d'r tegen in Klimmendaal, revalidatiekliniek, en ook daar was men maar bezig om haar te doen
beseffen dat het probleem vooral tussen de oortjes zat. Het enige wat ik haar ooit heb gezegd dat ze in zichzelf
en op haar eigen gevoel moest vertrouwen. Zo erg, ze was (en is) nog zo jong en enkel haar ouders stonden achter haar....

En dan zie je (ik dus) haar na ruim 10 jaar weer terug, op tv.... Zelfde koppie en altijd nog 'gevangen' door die rotziekte.

Respekt heb ik voor jou, Agnes. Maar zeker niet minder voor haar...... Jullie kunnen kijken naar de dingen die wel kunnen,
dát maakt jullie zo heel bijzonder!

Pfffff, mijn kuurtje is morgen ten einde, ben blij dat het erop zit..... Jaja, ook hier een dystrofie/dystonie muts die zich enorm
kan optrekken aan mensen zoals Agnes en Annemarie, waarvoor mijn dank!

Liefs,
Vlindie

ja, dat is t nadeel. dat ze eerst zeggen dat psychisch is. ik heb bijna 2 jaar psychiatrische behandelingen gehad en ben ook maanden opgenomen geweest op afdeling psychiatrie... gelukkig toen door `stom ongeluk` dat er een revalidatiearts in beeld kwam die het wat anders vond... is ook nog heel drama geweest toen...

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:57

Jeutje.... echt? Agnes, wat heavvy meid!
Nou, dan mag ik echt van 'geluk' spreken, zo te lezen... Bij mij is dat nog nooit aan de orde geweest.
Misschien omdat het bij mij door een fout (schroef rechtstreeks in wervelkanaal geplaatst daardoor div. aantoonbare wortelleasies)
tijdens een bekken/rugops. door een professor ik de dystrofie heb opgelopen? Die fout is welliswaar niet direct erkent, toch later
kon hij er niet meer omheen gezien het feit dat zijn collegae alle ops.opname-scans hebben nagekeken en niet anders konden concluderen.
Daarbij, mijn 'olifanten'-poot was een levend bewijs dat er gigantisch iets mis/verkeerd was gegaan.

Terug naar jou en Indi, wat een genot om te zien hoeveel jullie van elkaar genieten! Zo herkenbaar, ofschoon mijn paardje enkele
tientallen cm's kleiner is. Maarjah, da's dan ook een IJslander, haha!

Succes Agnes!

Grtz,
Vlindie

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 11:36

bij mij ist ook foutje arts geweest. zowel arm als benen, maar juist daarom wilde ze niet toegeven dat er iets mis was gegaan...
bij mijn arm wel redelijk snel hoor, maar toen mijn benen ook niet meer wilde wat ik wilde en verkrampte was het `te toevallig` en was het `onzin` en daardoor psychisch bestempeld. echter had het een duidelijke oorzaak: infusen in mijn voeten verkeerd geplaatst, en een ontstekingsreactie op de infusen. nadeel is dat dat pas na een week geconcludeerd werd (die ontstekingen) want ik stelde me aan, en niemand had ooit onder het verband gekeken hoe mijn voeten er uit zagen toen ik zei dat t zo`n pijn deed en zo brandde...

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:17

Niet te geloven toch, zoiets?? Sommige artsen...... je zou ze!!

Ze kunnen nog veel van jou leren, zo kranig jij je weet te houden!

Btw. weet je al wat je gaat doen tav. hetgeen je is aangeboden door die arts/therapeut van het UMCN?
Best spannend lijkt me...... Ik weet niet wat ik zou doen..... Nu weet je wat je hebt en vooral
wat je kunt. Straks gaat het niet goed, klopt zijn theorie en behandeling toch niet helemaal, en dan?
Maar ja, een gesprekje en een kijkje kan misschien geen kwaad.

Komt er nog een vervolg op deze uitzending dat je weet? Of was het een 'eenmalig' gebeuren?

Grtz.,
Vlindie

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 13:23

nee is eenmalig. alleen 23 december nog een terugblik op t seizoen, maar dat is ook al opgenomen... maar ook dan moeten jullie kijken hoor Knipoog

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:51

Wat ontzettend mooi om te zien hoe positief je in het leven staat! En wat is je huis leuk geworden!

lil_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 16:17

Ook ik heb de uitzending met veel bewondering bekeken. Echt toppie hoor hoe jij in het leven staat. En dat stukje op je paard was heel mooi OK dan! .

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 18:47

Hee heb net de uitzending zitten kijken op de pc. Geweldig! Mn zusje zat te kijken en ineens zag ik dat paard en hoorde ik agnes ik dacht: verek dat is ze! Dus ik als een speer mn laptop opgestart en gekeken. Geweldig dat dat paard zo achter je aanloopt. En je nieuwe huisje is ook top!!!

Enne ze zeggen wel dat ik lomp ben met mn rolstoelen maar volgens mij kan jij er ook wat van.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:01

Jee, ik heb echt bewondering voor je hoe je met deze ziekte weet om te gaan. Wat goed dat je nog op een paard geklommen komt! Dat doen je niet veel mensen na!

Echt geweldig van je vrienden dat ze je huis zo onder handen hebben genomen. Ik vond het echt geweldig leuk geworden.