Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(schaam)
Lachwekkend gewoon
Alleen als ik 's avonds alleen in bed lig, of nog wat moet pakken beneden.. brr.. nee dan heb ik echt het gevoel dat ik elk moment besprongen kan worden door iets engs, of elk moment iets engs kan zien.
Had laatst net captivity gezien met m'n vriend, vond hem toen al best spannend die film. Toen dr na was m'n vriend weer weg en ik ging slapen maar m'n gordijn was nog niet helemaal dicht. Dus ik m'n gordijn dicht doen en nog even naar buiten kijken, kijk in in een oranje vlaggetje wat voor m'n raam hangt, 't leek net of er een gezicht in stond. Ik schrok me echt dood.
En daarna ook de halve nacht niet kunnen slapen. Erg eigenlijk.

Ik kan niet gillen om dingen.
Iinge_ schreef:adecuada schreef:Heel vroeger had ik echt nachtmerries van een zo'n Kippenvel filmpje over een buikspreekpop die op Fox Kids werd uitgezonden !!
Help, hij leeft !! heette die geloof ik..![]()
Oh bah, er was daar toen ook een tijdje waargebeurde enge verhalen.
Nou ik vond het doodeng, ik sliep er ook serieus niet van
En dan bij kippenvel, 1 aflevering dat ze terug gingen naar de middeleeuwen met die man in het zwart in een kasteel die ze wou vermoorden.
Slapeloze nacht again

kensha schreef:20jaar en alhoewel mag ik je eerlijk zeggen dat ik soms bijna in slaap valt van die griezel films,ze lijken vrij veel op elkaar laatste tijd.
.
last van dat ik heel snel me raam dichttrek en gordijn dicht ben bang dat die me ziet en dan me hand afbijt enz. nouja
gevallen, dat is problemen. echt ik ren savond ook heel hard de trap op veel lichten aan want dan zijn ze er niet. denk ook wel eens stel je neit ana het is nep. ( en ik doe nogwel een opleiding fotografie en video zou toch echt beter moeten weten
)
?
kan ze wel kijken maar ik maak dan toch dat ik daarna bloossss zo snel mogelijk onder me veilige dekens kruipt
.
.
Toushie schreef:Ik ben ook bang met enge films hoor.
de grmlins nou echt vreselijk was ook als de dood dat die beesten ineens tevoorzchijn kwamen. voorral savond laat op de wc...
heel snel en dan heel hard de wc uitrennen. huiskamer in en deur dichtknallen.
Alle lichten aan. Heb die enge film ook wel eens in mij dromen nou dan is het klaar wakker alle lichten aan om mij heen kijken zelf onder de dekens. lichten weer uit..
en dan ogen dicht zie ik gelijk weer die enge dingen blegh![]()
kan er zoo goed tegen ( ben 18)
En jurassic park ook zo iets ik als het vet donker is raam dicht heb ik ja nog steedslast van dat ik heel snel me raam dichttrek en gordijn dicht ben bang dat die me ziet en dan me hand afbijt enz. nouja
kan er dus totaal niet tegen.
Dus kijk je niet raar aan![]()
maar toch kijk ik dan wle eens.
sommige heb ik ook geen problemen mee vooral die enge science fictionsgevallen, dat is problemen. echt ik ren savond ook heel hard de trap op veel lichten aan want dan zijn ze er niet. denk ook wel eens stel je neit ana het is nep. ( en ik doe nogwel een opleiding fotografie en video zou toch echt beter moeten weten
)
. Mijn vriend is gestopt met kijken omdat ik telkens zo hard schrok van alles.
Tis echt heel erg (ben bijna 22) maar ik schaam me er verder niet voor

Martine123 schreef:nu ga ik even mijn creepy verhaal vertellen!
ik was jarig.........
FIlm nachtje bij mij thuis dus.... we kijken blair witch,, op het einde zitten er allemaal van die kinder handjes op de muren bij die film...
Next day....
GIgantische hand op mijn plafond!!! k kan er zelf niet eens bij dus hoe die daar is gekomen....!?
Paar weken later,, we kijken blair witch 2..... Weer een HAND op mijn plafond......?!
hoe ze er komen is mijn een raadsel,, ik durf ze niet weg te werken, want ja wat nou als het boos word? echt heel creepy vind ik zelf...
Clinnn_ schreef:Toushie schreef:Ik ben ook bang met enge films hoor.
de grmlins nou echt vreselijk was ook als de dood dat die beesten ineens tevoorzchijn kwamen. voorral savond laat op de wc...
heel snel en dan heel hard de wc uitrennen. huiskamer in en deur dichtknallen.
Alle lichten aan. Heb die enge film ook wel eens in mij dromen nou dan is het klaar wakker alle lichten aan om mij heen kijken zelf onder de dekens. lichten weer uit..
en dan ogen dicht zie ik gelijk weer die enge dingen blegh![]()
kan er zoo goed tegen ( ben 18)
En jurassic park ook zo iets ik als het vet donker is raam dicht heb ik ja nog steedslast van dat ik heel snel me raam dichttrek en gordijn dicht ben bang dat die me ziet en dan me hand afbijt enz. nouja
kan er dus totaal niet tegen.
Dus kijk je niet raar aan![]()
maar toch kijk ik dan wle eens.
sommige heb ik ook geen problemen mee vooral die enge science fictionsgevallen, dat is problemen. echt ik ren savond ook heel hard de trap op veel lichten aan want dan zijn ze er niet. denk ook wel eens stel je neit ana het is nep. ( en ik doe nogwel een opleiding fotografie en video zou toch echt beter moeten weten
)
oke, ik ben dus niet de enige die jurassic park eng vind. Mijn vriend is gestopt met kijken omdat ik telkens zo hard schrok van alles.
Ohja, bah, dan filmen ze zo'n raampje en dan komt plots die kop van die dinosaurus tevoorschijn.
Dionne_Xx schreef:Martine123 schreef:nu ga ik even mijn creepy verhaal vertellen!
ik was jarig.........
FIlm nachtje bij mij thuis dus.... we kijken blair witch,, op het einde zitten er allemaal van die kinder handjes op de muren bij die film...
Next day....
GIgantische hand op mijn plafond!!! k kan er zelf niet eens bij dus hoe die daar is gekomen....!?
Paar weken later,, we kijken blair witch 2..... Weer een HAND op mijn plafond......?!
hoe ze er komen is mijn een raadsel,, ik durf ze niet weg te werken, want ja wat nou als het boos word? echt heel creepy vind ik zelf...
Heb je een foto?
.