Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:24

Das niet zo practisch dan...

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:52

Hier nog zo'n mietje Hyper!
En elke keer maar weer proberen en hopen dat je er misschien wel over heen groeit maar nee hoor! Soms zo bang dat ik bij mijn ouders in de kamer ging slapen Huilen van het lachen (schaam)
Ik wou dus gaan glaasje draaien met vrienden dus mijn ouders lieten de film The six sence zien, nou hoe die moeder zich omdraaide en kwaad werd, ik kon wel janken Vork
Eigenlijk heb ik ze allemaal wel gezien (the excorsist, the grudge, it, scream en ga zo maar door) maar voor mij geen geesten films meer!
Waar ik wel weer tegen kan is saw of al die andere mensen leed films, dit vind ik gewoon grappig (ja het hoort niet zo) maar hoe dat poppetje eraan komt op zijn driewieler Huilen van het lachen Lachwekkend gewoon Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 16:00

Ik kan wel meepraten. Ik vind films waarin elk moment iets of iemand ergens uit kan komen of iemand bespringt enzo altijd zo eng, maar ook wel weer leuk. Met vriendje in de buurt iig. Vork Alleen als ik 's avonds alleen in bed lig, of nog wat moet pakken beneden.. brr.. nee dan heb ik echt het gevoel dat ik elk moment besprongen kan worden door iets engs, of elk moment iets engs kan zien. Nagelbijten / Gniffelen Had laatst net captivity gezien met m'n vriend, vond hem toen al best spannend die film. Toen dr na was m'n vriend weer weg en ik ging slapen maar m'n gordijn was nog niet helemaal dicht. Dus ik m'n gordijn dicht doen en nog even naar buiten kijken, kijk in in een oranje vlaggetje wat voor m'n raam hangt, 't leek net of er een gezicht in stond. Ik schrok me echt dood. Schijnheilig En daarna ook de halve nacht niet kunnen slapen. Erg eigenlijk. Huilen van het lachen

En vannacht was ik met een groep in het bos aan het rijden in het pikkedonker en toen had ik ook de hele tijd het gevoel dat ik bekeken werd door iets, en alsof er allemaal dingen waren die zo uit de bosjes konden komen enzo.. Dat wende na een tijdje wel. Maar vond het echt eng in het begin. Vork

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 16:18

Hahaha geweldig. Ik ben er alleen dol op Party!!
i love it!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:16

Bloederie films zijn echt niet te doen voor mij, van die films als Scream enz.

Maar westerns met bloed kan ik weer wel hebben, en detectives en maffia films zijn echt om te smullen! Haha!

Maar owwee als het dus van die gil films zijn, ik kan mn spanning dan gewoon niet kwijt Tong uitsteken Ik kan niet gillen om dingen.
En als ik wel zo'n film heb gezien ben ik als de dood om als eerste naar boven te gaan, mn pa mag mooi eerst Clown

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:20

20jaar en alhoewel mag ik je eerlijk zeggen dat ik soms bijna in slaap valt van die griezel films,ze lijken vrij veel op elkaar laatste tijd.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:56

Iinge_ schreef:
adecuada schreef:
Heel vroeger had ik echt nachtmerries van een zo'n Kippenvel filmpje over een buikspreekpop die op Fox Kids werd uitgezonden !!
Help, hij leeft !! heette die geloof ik.. Bloos Huilen van het lachen

Oh bah, er was daar toen ook een tijdje waargebeurde enge verhalen.
Nou ik vond het doodeng, ik sliep er ook serieus niet van Nagelbijten / Gniffelen

En dan bij kippenvel, 1 aflevering dat ze terug gingen naar de middeleeuwen met die man in het zwart in een kasteel die ze wou vermoorden.
Slapeloze nacht again Bloos

O ja, Help hij leeft! Daar was ik toch een partij bang voor! Huilen van het lachen
alleen die aftiteling al toen, met al dat groene slijm, ik scheet
toen echt 7 kleuren Huilen van het lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:58

kensha schreef:
20jaar en alhoewel mag ik je eerlijk zeggen dat ik soms bijna in slaap valt van die griezel films,ze lijken vrij veel op elkaar laatste tijd.

wij zitten op 1 lijn. Clown

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:03

Oooh wouw ik heb soortgenoten!! ik kan gewoon géén griezelfilms kijken... bij het idee aan de film 'Chuckie' of 'The Grugde' krijg ik al spontaan kippenvel...

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:44

Ligt eraan wat voor een enge film, enge films met geesten vind ik bijv wel eng. Heb daar vroeger heel veel problemen mee gehad, hoe dat kwam weten we niet. Ik dacht altijd dat er geesten in huis waren en durfde nooit te gaan slapen in het donker en als ik alleen boven was. Dit werd op een gegeven moment zo erg dat ik 's avonds voor het slapen gaan een slaapdrankje moest nemen, anders kwam ik niet in slaap omdat ik zo bang was. Ik moest ook altijd de kasten enz nakijken, of er geen 'monsters' inzaten. Dat heeft denk ik wel iedereen zo'n beetje gehad maar bij mij was het echt erg.
Verbaasd me dat ik nu wel tegen horrors kan, maar het scheelt dat ik nu ook vaak niet alleen hoef te slapen maar met me vriend, die beschermt me wel tegen de 'monsters' Duivel

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:09

Ik ben ook bang met enge films hoor.
de grmlins nou echt vreselijk was ook als de dood dat die beesten ineens tevoorzchijn kwamen. voorral savond laat op de wc...
heel snel en dan heel hard de wc uitrennen. huiskamer in en deur dichtknallen Bloos.
Alle lichten aan. Heb die enge film ook wel eens in mij dromen nou dan is het klaar wakker alle lichten aan om mij heen kijken zelf onder de dekens. lichten weer uit..
en dan ogen dicht zie ik gelijk weer die enge dingen blegh Vork
kan er zoo goed tegen ( ben 18)
En jurassic park ook zo iets ik als het vet donker is raam dicht heb ik ja nog steeds Bloos last van dat ik heel snel me raam dichttrek en gordijn dicht ben bang dat die me ziet en dan me hand afbijt enz. nouja
kan er dus totaal niet tegen.
Dus kijk je niet raar aan Vork
maar toch kijk ik dan wle eens.
sommige heb ik ook geen problemen mee vooral die enge science fictions Vork gevallen, dat is problemen. echt ik ren savond ook heel hard de trap op veel lichten aan want dan zijn ze er niet. denk ook wel eens stel je neit ana het is nep. ( en ik doe nogwel een opleiding fotografie en video zou toch echt beter moeten weten Clown )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:27

Ik ben gewoon écht een ramp!
Zat hier gisteravond filmpjes van de IT te plaatsen, in mijn achterhoofd 'goh zo eng is hij eigenlijk niet'.

Vergeet het! 1 keer raden waar ik vannacht van wakker ben geschrokken Bloos

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:39

ooh zo erg A_lette Bloos!?
hier valt 't wel mee.. Tong uitsteken kan ze wel kijken maar ik maak dan toch dat ik daarna bloossss zo snel mogelijk onder me veilige dekens kruipt Bloos
krijg er gelukkig wel geen n8merrie's van (iig tot nu toe nog niet)
*klopt even af*

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:47

haahh ik durf het ook niet hoor hahah
Geedt niks

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 22:09

ik gil altijd zo hard bij film.
Ik mag dan ook geen erge horrorfilms van mama zien Haha!.

Maar laatst keek ik naar jurasic park en al die enge dino's maakten me bang. Ik gilde steeds.
Bij I am legend in de bios heb ik ook heel hard geroepen van't verschot. Vriendje schrikte harder van mij dan van de film. Had ik popcorn in m'n handen op dat moment dan lag dat verspreid over heel de zaal denk ik.
En dat zijn dan nog geen echte horrors Haha!.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 10:00

Gillen doe ik ook, maar dan ga ik daarna meestal huilen van het lachen Huilen van het lachen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:02

Toushie schreef:
de grmlins nou echt vreselijk was ook als de dood dat die beesten ineens tevoorzchijn kwamen. voorral savond laat op de wc...
heel snel en dan heel hard de wc uitrennen. huiskamer in en deur dichtknallen Bloos.
Alle lichten aan. Heb die enge film ook wel eens in mij dromen nou dan is het klaar wakker alle lichten aan om mij heen kijken zelf onder de dekens. lichten weer uit..
En jurassic park ook zo iets ik als het vet donker is raam dicht heb ik ja nog steeds Bloos last van dat ik heel snel me raam dichttrek en gordijn dicht ben bang dat die me ziet en dan me hand afbijt enz. nouja
sommige heb ik ook geen problemen mee vooral die enge science fictions Vork gevallen, dat is problemen. echt ik ren savond ook heel hard de trap op veel lichten aan want dan zijn ze er niet. denk ook wel eens stel je neit ana het is nep. ( en ik doe nogwel een opleiding fotografie en video zou toch echt beter moeten weten Clown )

oke, ik ben dus niet de enige die jurassic park eng vind Haha!. Mijn vriend is gestopt met kijken omdat ik telkens zo hard schrok van alles.
Ohja, bah, dan filmen ze zo'n raampje en dan komt plots die kop van die dinosaurus tevoorschijn.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:08

Ik heb in mijn hele leven 2 enge films gezien, en daarna heb ik besloten om ze nooit weer te kijken omdat ik vervolgens gewoon de hele week geen oog dicht meer doe snachts Clown Tis echt heel erg (ben bijna 22) maar ik schaam me er verder niet voor Haha!

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:10

Ik meld me!
Kijk de films eigenlijk wel maar iemand moet me toch wel naar bed brengen, of iig een stukje Clown
Laatst keek ik voor de 2de keer Texas chainsaw massacre, bij een vriendin en precies om 12 uur gingen bij haar alle lichten aan en uit. Ik kon echt niet meer stoppen met gillen! Maar, het gebeurt daar blijkbaar wel vaker, want dat is dan haar opa. Fijn, als je net een enge film hebt gekeken

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:13

Martine123 schreef:
nu ga ik even mijn creepy verhaal vertellen!
ik was jarig.........
FIlm nachtje bij mij thuis dus.... we kijken blair witch,, op het einde zitten er allemaal van die kinder handjes op de muren bij die film...

Next day....
GIgantische hand op mijn plafond!!! k kan er zelf niet eens bij dus hoe die daar is gekomen....!?
Paar weken later,, we kijken blair witch 2..... Weer een HAND op mijn plafond......?!
hoe ze er komen is mijn een raadsel,, ik durf ze niet weg te werken, want ja wat nou als het boos word? echt heel creepy vind ik zelf...

Heb je een foto? Clown

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:16

Clinnn_ schreef:
Toushie schreef:

oke, ik ben dus niet de enige die jurassic park eng vind Haha!. Mijn vriend is gestopt met kijken omdat ik telkens zo hard schrok van alles.
Ohja, bah, dan filmen ze zo'n raampje en dan komt plots die kop van die dinosaurus tevoorschijn.

haha en ik maar denken dat ik de enige was.
hihi blegh ik schrik ook telkens maar wel kijken he.
net zoals chuckie vreselijk maar wel kijken en dan nachtmerries hebben Clown

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:17

Dionne_Xx schreef:
Martine123 schreef:
nu ga ik even mijn creepy verhaal vertellen!
ik was jarig.........
FIlm nachtje bij mij thuis dus.... we kijken blair witch,, op het einde zitten er allemaal van die kinder handjes op de muren bij die film...

Next day....
GIgantische hand op mijn plafond!!! k kan er zelf niet eens bij dus hoe die daar is gekomen....!?
Paar weken later,, we kijken blair witch 2..... Weer een HAND op mijn plafond......?!
hoe ze er komen is mijn een raadsel,, ik durf ze niet weg te werken, want ja wat nou als het boos word? echt heel creepy vind ik zelf...

Heb je een foto? Clown

hmm foto ??

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:50

Ieeeeeeeh wat creepy zeg. ik ben nou ook heeeel benieuwd naar een foto Haha!.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:00

Nou Inge weet nu in ieder geval zeker dat ze nooit blair witch project gaat kijken Clown

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:01

Ik ben 26 en ook erg bang van enge film.
Ik denk dat er genoeg mesnen zijn die dat hebben.