Nagini schreef:Ze is al bij de HA geweest een paar maanden terug.
oo sorry, komt omdat ik het niet allemaal gelezen had!

excuses
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hoop dat 't een stuk beter gaat.
) en ik heb bewondering voor jou hoe je er mee omgaat. echt , er moet wat gebeuren voor jou. ik zou toch dat aanbod van je vriendinnen hun moeder aannemen en eens een tijdje bij je moeder weggaan. hoe hard dat ook zal zijn voor je moeder, jij moet nu aan je zelf denken. ik vind het echt heel vreemd dat er niets uit dat onderzoek is gekomen en jij bent inderdaad terug bij af. ik hoop dat je een verstandige keuze maakt en hulp zoekt. ik ben zelf ook moeder en heb zelf borderline, maar ik zou mijn kinderen nooit of te nimmer zoiets aan doen. ik wens je heel veel sterkte en vooral wijsheid. denk nu op de eerste plaats maar even aan jezelf en dan pas aan haar. en wat ik ook nog even wilde zeggen is dat ik je vader ook niet fair vind. hij steekt dus gewoon zijn kop in t zand. dat vind ik echt niet kunnen. meid. kom op zoek hulp. dat heb je nodig en verdient. xxx lonneke
Wat een hel bij jou thuis. Dit is echt niet normaal meer. je moeder speelt een spelletje met de psych hoor. Die heeft echt wel diepliggende problemen maar is waarschijnlijk zo geconditioneerd door de jaren dat ze dat mooi verborgen kan houden. Je moet daar echt weg. Zo iets sloopt je en je zal zelf steeds meer en meer gemarkeerd worden door haar gedrag. Alleen al het idee dat je moeder je geen liefde kan geven lijkt me verscheurend maar dan ook nog zulke fratsen er bij... En wat als je wel een vriendje krijgt? gaat ze die dan ook aangeven bij de politie? Zo zal je nooit de kans krijgen op een normaal leven met normale dingen die bij je jeugd horen. Als ik het goed begrijp ben je een jaar of 14/15?