Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karenenditty

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:23

Ik dacht al dat je het zelf goed aan zou kunnen, ik kom je nog steeds opzoeken zodra het kan. Ik konk je niet smsmen, want was mn gsm kwijt Tong uitsteken sorry. Maar nu woonruimte kan je ook nog regelen? ik sms je morgen ok?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:25

was vast een pbtje Lachen

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:27

o sorry heb ik weer verkeerd gepost, nou ja jullie weten ook wel dat nick sterk meisje is en ja ik wilde na jullie onrustgevoelens sms sturen naar nick, maar dat ging niet....Tong uitsteken

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 22:01

Ik heb een heerlijk weekje en weekend gehad..

Ergin heeft mij verder niet meer gebeld. Toen ik gister mijn huis uit ging, kwam Ergin zijn vader het huis binnen lopen. Hij glimlachte, ik zei hem gedag, en hij zei mij gedag terug?? Ik vindt het erg vreemd dat Ergin zegt dat bij hun het hele huis op de kop staat, terwijl zijn vader nog helemaal normaal doet tegen mij?? Ach ja....

Woensdag ga ik die scooter ophalen.

Verder ga ik in de tuin wonen bij die Engelse vriendin, haar man en kids. Ze hebben daarin een klein huisje met een koelkast/vriezer, bed, keukentje, toilet en een douche. Ik heb daar helaas geen internet, maar er schijnt wel een internetcafe zeer binnenkort te komen recht daar tegenover. Ik hoef hun er verder niks voor te betalen, ze willen alleen wat hulp met de paarden Haha! Toen ik vanavond nog bij hun was heb ik mijn huidige huisbaas gevraagt aan de telefoon of het goed was als ik over een weekje ga verhuizen. Hij vondt het goed en vroeg hoeveel ik voor het andere huis moet betalen. Ik denk dat hij anders een lagere prijs wilde zeggen, zodat ik hier zou blijven Knipoog

Verder ben ik benieuwd of ik morgen avond geld in me koffer vindt Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:17

Gaat goed dus! Fijn om te horen, zo te horen heb je het snel weer op een rijtje allemaal en ga je het prima redden daar Haha!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 23:09

klinkt goed!!

mooi dat het zo snel allemaal geregeld kon worden. succes met je leven zou ik zeggen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 07:29

Super Nik, dat het zo snel geregeld kon worden met scooter en huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:03

Zo te zien komt het allemaal op zijn pootjes terecht.. Je mag in je handjes knijpen met die Engelse vrouw!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:59

Super voor je!
Fijn dat alles zo snel geregeld kon worden, scheeld een hoop.
Succes!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 11:02

fijn dat je ander plekje hebt!!
nu nog dat geld terugkrijgen
kan niet zijn dat die ergin de hele boel beetje aan voorliegen is, ook tegen jou, aangezien die vader zo aardig deed tegen je?
Kan niet zo zijn dat niks aanhand is thuis

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 18:06

Hey allemaal weer heel erg bedankt. Ik weet wel zeker dat alles goed komt zonder Ergin Knipoog

Ik weet wel dat er wel echt problemen waren thuis, want ik had toender tijd natuurlijk zijn vrouw en moeder gesproken??Maar misschien had hij weer een goede leugen?

Vanavond was ik op stal een vriendin aan het lesgeven. Ergin en Ayer kwamen voor de paarden van Ayer... Ergin zat af en toe schijnheilig naar me te kijken, maar ik moest juist lachen. Hij heeft lekker kunnen zien dat ik lol maak zonder hem en dat het heel goed met mij gaat Knipoog
Afgelopen zaterdag scheen Ergin helemaal niet tegen de staljongen gesproken te hebben en hem juist heel vuil aangekeken te hebben (jaloers?) en vandaag deed hij in eens heeeel aardig....

Ik heb mijn geld nog steeds niet en hij had weer de smoes dat hij het nu in een cheque vorm heeft en dat hij die morgen gaat omwisselen bij de bank??? Daara komt hij het brengen.. Nou, laten we het hopen Knipoog

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:17

zal er maar niet te veel op rekenen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:18

ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:59

Je hebt het of je hebt het niet. Heeft hij het, had je het al gehad. Knipoog Maar als hij altijd liegt, zul je het dus niet krijgen. Dus hij heeft het niet en krijg je het nooit, of hij heeft het wel en krijg je het ook niet, immers hij komt zijn beloftes niet na. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, deze jongen kan gewoon niet eerlijk zijn...

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:31

Dat geld zal wel niet meer komen, of hij wil je aan het lijntje houden. Maar super dat het goed met je gaat!

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:11

Of het geld nu komt of niet, ik zou voet bij stuk houden en hem heel duidelijk het signaal geven dat je erop zit te wachten! (Ook als je eigenlijk denkt dat je het nooit zal meer terugzien.)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:18

pff fgeld nog steeds niet, wat een eikel en leugenaar zeg
hoop dat je het snel krijgt, als je morgen niet hebt, eens dreigen om aan zijn vrouw het geld te vragen, aangezien het ook voor hun dochtertje gebruikt is, volgens hem ( vraag me ook echt af of dat zo is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:21

Best jammer van dat geld, maar het komt niet meer terug. Geeft verder niet, maar wel weer iets om volgende keer even bij stil te staan als weer iemand wanhopig op zoek is naar een paar centen.

Hoe gaat het verder met Nic, beetje leuke dingen aan het doen Knipoog?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 18:36

Ergin moest vanochtend naar het gemeentehuis. Hij belde mij om te zeggen dat waneer hij klaar was, hij langs zou komen voor een bakje koffie... Het duurde langer als verwacht en ik moest werken dus de koffie was niet doorgegaan. Later belde hij mij over het geld. Op dat moment moest hij wachten ivm het gemeentehuis en zat hij in mijn kamer :S ... Verder zei hij dat hij naar de bank zou gaan...
Meneer belde mij later weer op, want er zou een probleem zijn met de check en morgen ochtend moet hij terug komen :s..

Verder zag ik hem vandaag 2x op stal en hij deed heel normaal. Vroeg hoe het met me ging, of ik de laptop even opzij wilde doen, want hij ginge en paard uit zijn stal halen. De 2e keer vroeg hij of er water was enz.. Ach ja,, mannen....
Nu maar weer hopen op morgen ochtend.. Ik heb met hem afgesproken dat ik hem half 9 NLse tijd zal bellen...
Wat dreigementen betreft is het beter om nog even te wachten, want hij heeft op het moment zelf ook geen geld..

Lovely Het gaat verder super met mij.. Heb afgelopen week echt een hoop gedaan: Op de griekse gedeelte naar de race geweest en stallen bezocht, uit eten geweest met vrienden, geholpen met die kinder die een rondje op een pony mochten bij een school, woonruimte gevonden, scooter gevonden die ik ga kopen, bij vrienden geslapen (vrouw,man en 2 kids), buitenrit met een jongen van stal gemaakt enz enz...

Nu morgen hopen dat ik mijn certificaat kan kopen en dat ze internet dus goed afgestruind hebben Clown

Verder zien 2 jongens mij wel zitten volgens mij.. 1 Heeft het al eerlijk gezegt hahaha
Maar voorlopig nog even niks Knipoog

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:00

groot gelijk haha. ff rustig aan eerst ff helemaal tot rust komen en alles ff op een rij zetten.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 19:39

Nou, ergin belt me net dat hij dringent met me moet praten, want hij heeft iets gehoord??

Daarna belde ik hem om te zeggen dat ie het ook over de tel kon vertellen..
Hij zei: We waren anderhalf jaar samen, jij houd van mij, ik van jouw. Ik wil niet dat andere mensen over jouw praten en dat jij straks in de problemen komt. Daar hou ik teveel voor van je...
Het is geen gesprek om je terug te krijgen, maar ik wil je onder 4 ogen spreken..

Hij belt me zo weer....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:41

oke apart ... heel apart ... ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:41

Ben benieuwd. Laat je niet paaien, hij moet nog betalen.. Duivel

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:42

Heel apart, ben wel heel benieuwd wat ie wil..?

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:43

hmm vreemd.. ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft wat zo dringend is...