Moirsa schreef:xEmkex schreef:in de agenda van de fancy van 2007/2008 staat dat mensen hun elleboog niet kunnen likken , is schijnwaar bewezen :/
onzin..
waarom lebber ik nu me hele elleboog nu nat dan! ?
Hahaha ;p
Er zijn altijd uitzonderingen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moirsa schreef:xEmkex schreef:in de agenda van de fancy van 2007/2008 staat dat mensen hun elleboog niet kunnen likken , is schijnwaar bewezen :/
onzin..
waarom lebber ik nu me hele elleboog nu nat dan! ?
vilana schreef:ik kan mijn rechter arm niet helemaal strekken:s, ik kan links en rechts niet uit elkaar houden, ik kan niet op mijn vingers fluiten, ik kan niet met mijn handen op de grond met gestrekte benen,
en zo kan ik nog wel effe doorgaan met mijn lijstje:d
Kyle schreef:Ik kan ook geen trui uittrekken zonder dat iedereen in de kamer naar mij kijkt.
xDodox schreef:Kyle schreef:Ik kan ook geen trui uittrekken zonder dat iedereen in de kamer naar mij kijkt.
zeg maar gewoon; 'ik kan geen trui uitrekken zonder in de knoop te raken'
Welshcobfan schreef:o ja ik kan ook niet op mijn vingers fluiten en op een normale manier mij uitkleden![]()
(erg leuk als de dokter op je wacht terwijl je ruzie hebt met je trui)
Ik kan ook niet mijn knieen rechthouden (of iets gebogen) als ik sta, die gaan naar achteren toe ipv ) heb ik ze zo ( staan
racheltjj schreef:Ik kan niet met met benen gestrekt in een V-vorm zitten ( met je bovenlichaam rechtop ) en dan met mn hoofd de grond raken
xFioon schreef:racheltjj schreef:Ik kan niet met met benen gestrekt in een V-vorm zitten ( met je bovenlichaam rechtop ) en dan met mn hoofd de grond raken
Huh? dit kan toch niemand?
bromfiets schreef:Ik kan niet fluiten![]()
Weet ook niet hoe het komt