UpDate_ schreef:Ik heb het hele topic in een ruk doorgelezen, wat een mooie maar ook nare verhalen hebben jullie.
Ik geloof er zelf ook in.Heb er ook nodige evaringen meegehad.
Zo wist ik bv dat een dierbaar persoon de volgende dag klokslag 11.00 zou overlijden...Ik vertelde het haar en de anderen die erbij waren.Iedereen lachte me uit.De volgende dag klokslag 11.00 uur was ze helaas dood...
Een paar jaar geleden zag ik haar kapsel op de muur...dacht ik. Ik ging achter het internet en kwam achter de spelregels van glaasje draaien, en een paar minuten later ging ik samen met mijn vriend glaasje draaien.....dom dom natuurlijk maar ik besefte niet wat ik aan het doen was. We kregen de naam te horen die niet bestaat en glas rolde over het zelfgemaakte bord...bang was ik niet.Maar het was niet de haar waar ik op hoopte.We vroegen nog wat dingen. en ik was telleur gesteld. we bedankten de geest. en sloegen buiten het glas kapot...daar kwam een gigantische klap vanaf. eenmaal weer binnen was ik niet meer mezelf, volgens mijn vriend was ik erg aggesief en sprak een buitenlandse taal met onze hond. De hond deed vervolgens vals na me vriend....Mijn vriend wist zich er geen raad meer mee.En heeft me vervolgens samen met de hond na een paragnost gebracht. De paragnost deed een ritueel en vervolgens werdt ik weer mezelf.de paragnost sprak in me hoofd.Het is goed nu, Het is weg. ik deed me ogen open en vroeg aan hem wat zei u? dat weet je wel zei de paragnost.en herhaalde vervolgens de woorden, het is goed nu, Het is weg. zo raar. volgens mijn vriend had ik toen ik bezeten was zwarte ogen net als de hond. op het ritueel reageerde de hond ook erg appart net als mij. toen het weg was zeg maar liep hij de hele kamer rond, alsof hij iets zocht.
glaasje draaien is een erg gevaarlijk spelletje....en ik heb mijn lesje wel geleerd, maar ik vraag me nog af waarom ik het heb gedaan???!!!
in ieder geval heb ik al mijn deuren ervoor gesloten, en als ik bang ben steek ik gelijk wierrook aan. Voorspellende dromen heb ik ook welleens, maar ik wil er niks van weten.....De paragnost vertelde me ook dat ik een gave zou hebben, en dat ik er snel achter zou komen, maar ik ben er nog niet achter, omdat ik waarschijnlijk de deuren dichthoudt.....
Jeetje hee wat een nare ervaring. Gelukkig dat je vriend jullie meteen naar een paragnost bracht.
Goed dat je dit neer zet. Zoveel mensen denken dat glaasje draaien geen kwaad kan, maar dit bewijst dat het absoluut gevaarlijk is.