Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De overheid wil en 1040 lesuren systeem invoeren,
Romytjuuh schreef:Bij ons op school werd er alleen op de mavo gestaakt, vind het een beetje zinloos...
Maureenn schreef:Maar de school wel
myrtheypie schreef:Bij ons op school was het ook, ik ben het er niet mee
eens op de manier hoe ze staakten. Hekken werden vernield,
prullenbakken omvergeschopt, op een busje en de school geklommen,
maar bij ons viel het dan nog mee. Op andere scholen in P'end was het nog erger.
Staken houd toch niet in vernielen? die leraren zelf zijn ook de dupe van 1040
lesuren (en hun moesten die rotzooi weer gaan opruimen)Het lijkt me beter om met zn allen de straat op te gaan en op een plein verzamelen ofzo, gewoon niet naar de les gaan dus
Nou vindt ik het nog meevallen hoeveel les we hebben, alleen die zinloze invaluren etc. zijn irritant.
En bijv. in de toetsweek hebben we nu een gewoon lesroosten om aan uren te komen! Dat vind ik wel belachelijk, dat als je 2 toesten hebt de volgende dag moet je gewoon kunnen leren.
Ben benieuwd hoe het er maandag aantoe gaat met de geplande staking..
Maureenn schreef:Tegen staken, of tegen die 1040 uur (kan me niet voorstellen dat jullie met die 1040 uur eens zijn)
Emilia: Ja dat is waar, maar zo zit dan iedereen waarvan de leerlingen hebben gestaakt
Edit: krijgen jullie dan een 1? wij zijn dan niet de les in geweest dus les is niet doorgegaan dus andere x repetitie
Maureenn schreef:Tegen staken, of tegen die 1040 uur (kan me niet voorstellen dat jullie met die 1040 uur eens zijn)
Emilia: Ja dat is waar, maar zo zit dan iedereen waarvan de leerlingen hebben gestaakt
Edit: krijgen jullie dan een 1? wij zijn dan niet de les in geweest dus les is niet doorgegaan dus andere x repetitie
Emilia schreef:Maureenn schreef:Tegen staken, of tegen die 1040 uur (kan me niet voorstellen dat jullie met die 1040 uur eens zijn)
Ja klopt, maar als er dan toch gestaakt moet worden dan zou ik het zeer waarderen dat het op een nette, normale manier gebeurd.
Jotee schreef:Ik snap ze echt niet. als ze er 1040 uren van willen maken, dan zou ik eerst maar eens fantsoenlijke en goeie lesgevende docenten neer zetten. En dan die 1040 uren in voeren.
Dan ben ik het er nog iet mee eens dat het gaat gebeuren, maargoed!