Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 07:32

bij de kijkshop in Huizen hadden ze er vorige week nog een heleboel

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:33

De mediamarkt in Breda had vorige week ook nog staaapels liggen. Ja

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:33

Ze zijn deze week in de aanbieding bij de Makro (de radio versie dan)

Ik heb er sinds een paar dagen en hij bevalt goed, heb er een gekocht met rentepunten, wordt nu elke dag wakker met vogeltjes. lichtintensiteit heb ik wel vrij hoog staan anders wordt ik niet goed wakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:10

lijkt mij ook wel ideaal zoiets!
Je hebt ze dus met alleenlicht, en met licht engeluid(vogeltjes en radio?)
of snap ik het niet helemaal...

ik zou dan het liefste een hebben die ook geluiden geeft....
welke is dat dan?
dan kan ik gericht gaan zoeken...wel nodig met mijn ochtendhumeur Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:18

je hebt ze met licht en vogeltjes en nog een paar geluidjes en met licht, geluidjes èn radio

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:09

Ik krijg hem morgen binnen Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:50

Ik heb 'em vandaag gekocht bij de Mediamarkt, maar als die van de Makro veel scheelt qua bedrag, dan ga ik dat toch even regelen Haha! Dus deze blijft nog heel even dicht totdat ik de aanbiedingsprijs van de Makro weet.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:58

Mayo schreef:
Ik heb 'em vandaag gekocht bij de Mediamarkt, maar als die van de Makro veel scheelt qua bedrag, dan ga ik dat toch even regelen Haha! Dus deze blijft nog heel even dicht totdat ik de aanbiedingsprijs van de Makro weet.

ik dacht bij Makro € 95 excl BTW??

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:28

Oh dan komt er alsnog ongeveer 20 euro bovenop toch? Dan scheelt het niet veel, ik heb er 129 euro voor betaald.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:36

Vandaag al de 2e keer dat ik de bestelling mis! Boos!
Ik vraag me af waar mn pakje eigenlijk is. Zou hem het liefste annuleren en hem bij een winkel hier vlakbij halen, maar ik weet niet of dat kan. De beloofde levertijd is iig al ruim overschreden en het pakje op de afgesproken dag afleveren lukt blijkbaar ook niet. Boos! Boos! Boos!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:31

Wat voor gloeilamp zit er bij jullie in? Op de site van Philips staat namelijk dat er een lamp van 100W met daglichtspectrum bij moet zitten en bij mijn WUL zit een lamp van 75 watt en of het een daglichtspectrum is kan ik niet ontdekken Boos!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:33

Mailtje sturen!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:57

@ara jij hebt de lamp er zelf in gedraaid bij mijn WUL, heb je daar niet naar gekeken toen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:48

Arabesk schreef:
Wat voor gloeilamp zit er bij jullie in? Op de site van Philips staat namelijk dat er een lamp van 100W met daglichtspectrum bij moet zitten en bij mijn WUL zit een lamp van 75 watt en of het een daglichtspectrum is kan ik niet ontdekken Boos!

Klopt, er zijn twee versies van de WUL. De 'goedkopere' heeft de 75 watt lamp en de 'duurdere' de 100 watt lamp. Als je de goedkopere hebt (licht + vogeltjes), ben je niet opgelicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 07:17

De originele lampen zijn moeilijk aan te komen, hebben stad en land afgezocht. Onze WUL had nl een kapotte lamp, hebben korting gekregen en ze dachten dat we voor een paar euro wel bij de praxis een nieuwe konden kopen. Dus niet. Maar de gewone 100W lamp voldoet ook.

Wat veel mensen die hem hebben. Hebben jullie nu echt een ander gevoel??

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:51

Niet echt een ander gevoel, maar ik val 's-ochtends niet meer in slaap als de wekker gaat en soms wordt ik ook nog wakker van het licht. En geen schrikreactie van het wekkergeluid. Dus voor mij goed genoeg.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:23

Even reclame maken Haha! Haha!
Wij hebben hem op internet besteld, de luxe versie voor 99 euro:
http://www.aximax.nl/catalog/philips-hf ... 09258.html

Ze hebben ook de simplere versie, voor 68 euro:
http://www.aximax.nl/catalog/philips-hf ... 09257.html
-einde reclame- Haha! Haha!

Vanmorgen voor het eerst uitgeprobeerd. Hij stond op 8 uur, en om 20 voor 8 schrok (jaja echt schrok) ik wakker omdat de lamp opeens feller ging branden... Haha! Voor de volgende keer de intensiteit nog lager zetten, kijken of dat scheelt.

Maar echt rustig wakker worden was het dus niet deze keer Haha!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:01

Zo'n soort effect had ik ook de eerste keer Mariska_28. *LOL* Ik draaide me toen om en het licht was al aan en ik schrok toen ook nogal. Je went er wel aan.

Ik vind het wel anders wakker worden. Normaal snooze ik altijd, maar nu word ik al wakker in het begin van het licht, waardoor ik nog dikke 20 minuten kan liggen en wakker worden en zodra de radio aangaat ben ik echt wakker. Lig dan nog 1 liedje te liggen en daarna eruit.

PinoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:24

Naar aanleiding van alle positieve verhalen hier, gaat het mij ook steeds meer aanspreken, zeker voor de donkere wintermaanden.
Ik zit alleen nog met één vraag in mn hoofd, misschien kunnen jullie daar antwoord op geven. Ik kom doordeweeks altijd een aantal uur eerder uit bed dan mn vriend, is het dan niet zo dat hij van mijn licht en geluid ook meteen wakker is? Mijn wekker slaapt hij tegenwoordig wel redelijk doorheen, maar vind het ook zo zonde als hij ook om 6 uur 's-ochtends klaarwakker is. Dus iemand die hier ervaring mee heeft?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:14

Ik heb hoop Go jij! Go jij! Moest er vandaag niet vroeg uit, maar kon het niet laten om toch het alarm even in te stellen om 11.00 uur (op m'n vrije dag ECHT niet eerder Haha!), ik werd niet wakker van het licht, logisch want het is dan al licht in mijn kamer, maar ik werd wel wakker van de vogeltjes. Nu hopen dat ik er bewust van wakker blijf worden en niet alleen dat ding horen en weer verder snurken. Als deze niet gaat helpen (heb al 4 wekkers staan Nagelbijten / Gniffelen + deze dan nu), dan koop ik een vent die me uit bed trapt *LOL*

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:15

Pinolover, er staat wel in de gebruiksaanwijzing dat de tweede persoon er wakker van kan worden ivm gevoeligheid qua lichtintensiteit en gehoor natuurlijk ook.

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:57

ik ben super enthousiast over de wake up light. Had nooit moeite met vroeg wakker worden maar door het opkomende licht word je echt veel fijner wakker. Minder abrupt en minder brak.

Je vriend wordt er waarschijnlijk wel wakker van. Ik heb mijn wekker op de grond naast mijn bed staan zodat ik het meeste licht vang, maar toch wordt ook mijn vriend wakker.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:24

Heb hem in huis maar snap nog niet helemaal hoe dat ding werkt... Nog even studeren Haha!

PinoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:33

Daar was ik inderdaad al bang voor dat vriendlief er ook wakker van zou worden, toch nog maar even goed over nadenken en even met hem zelf over hebben, denk niet dat ie er blij van wordt om ook iedere dag om 6 uur wakker te zijn...

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:04

Mijn vriend wordt niet wakker van het licht, wel soms van de vogels. Een beetje afhankelijk hoe snel ik ben om hem uit te zetten.