Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus deze blijft nog heel even dicht totdat ik de aanbiedingsprijs van de Makro weet. Mayo schreef:Ik heb 'em vandaag gekocht bij de Mediamarkt, maar als die van de Makro veel scheelt qua bedrag, dan ga ik dat toch even regelenDus deze blijft nog heel even dicht totdat ik de aanbiedingsprijs van de Makro weet.

Arabesk schreef:Wat voor gloeilamp zit er bij jullie in? Op de site van Philips staat namelijk dat er een lamp van 100W met daglichtspectrum bij moet zitten en bij mijn WUL zit een lamp van 75 watt en of het een daglichtspectrum is kan ik niet ontdekken

Voor de volgende keer de intensiteit nog lager zetten, kijken of dat scheelt.

Ik draaide me toen om en het licht was al aan en ik schrok toen ook nogal. Je went er wel aan.
Moest er vandaag niet vroeg uit, maar kon het niet laten om toch het alarm even in te stellen om 11.00 uur (op m'n vrije dag ECHT niet eerder
), ik werd niet wakker van het licht, logisch want het is dan al licht in mijn kamer, maar ik werd wel wakker van de vogeltjes. Nu hopen dat ik er bewust van wakker blijf worden en niet alleen dat ding horen en weer verder snurken. Als deze niet gaat helpen (heb al 4 wekkers staan
+ deze dan nu), dan koop ik een vent die me uit bed trapt