Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ciinderella schreef:Ik ben dan nog jong (17). En werd zelf zo gek van mijn vorige vriend dat ik mijn agressie op hem ging af reageren. Eenmaal toen ik dit in de gaten kreeg heb ik het uitgemaakt. Ik hoef geen vriend die ik zonder meer in elkaar mag slaan omdat ik mezelf aan hem irriteer. Een klap mag van mij wel, voor de lol en niet pijnlijk. Maar ik sloeg hem in zijn maag zodat hij tot brakend toe naar de wc rende of waarneer hij sexistis was ik hem tussen zijn benen raakte. Ik vond dit gewoon abnormaal van mezelf en wou mijzelf hier ook niet verder in verlagen. Ben toen toch goed gaan nadenken of ik niet beter een boksbal kon gaan kopen
![]()
Goed, hij bracht me dan ook wel zover dat ik zo boos op hem kon worden..
Ciinderella schreef:Hij maakte het er vaak zelf naar, niet dat ik het daarom goed keurde hoor!
Hij was behoorlijk sexistis, en dit niet heel gewoonlijk maar hij ging te ver, terwijl ik 15 was en niets wou. Vanwege mijn achtergrond sloeg ik dicht en deed ik dingen die ik dan niet wou doen. Ik stompte hem niet tot hij begon over te geven, het bleef bij een klap, stomp of mep en liep dan boos weg (veel kon hij dus niet hebben). Achteraf huilde ik met wat ik had gedaan en zag dit niet meer zitten. Hij bracht mij in staat tot dingen die ik niet wou doen.
Het is dus ook totaal niet zo dat ik agressief ben oid, ik sla namelijk anders nooit iemand, heb zelden iemand eens een klap verkocht.
miep1979 schreef:@kekaro is je man niet bang dat hij misschien veranderd in de man die op zondag het vlees snijd???? Enne mijn ex zei ook wel eens van zulke rare dingen, dan vroeg ik hem hoe hij dacht dat die schone onderbroeken in de kast terecht gekomen waren en ging ik zoeken naar kabouters maar die kon ik nooit vinden