Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
romatjuh schreef:Ik Hhb ook een vraagje. Wat voor gevoel hebben jullie bij je paard/andere dieren? Zie/voel je dan al of je paard pijn heeft of je iets wilt vertellen, of moet je je daar dan echt op concentreren? Of is het gewoon dat je altijd een soort van met je paard 'praat'? Weet niet of je begrijp wat ik bedoel? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
andere readers zullen later wel antwoorden.katiavl schreef:Vraag me stiekem af welk gevoel iemand krijgt, die hiervoor open staat in een dierentuin
en heb belgische tv, en ben tegen dokter doolittle omwilllen van het dierengebruik
Citaat:krijg je door .. ik zie dan altijd een lever waarbij de structuur niet zo is zoals die bij een lever hoort te wezen .. je hebt de structuur van leverpastei ... dat is een mooie lever. en je hebt een lever met allemaal vieze plekken ed erin . dat is een slechte lever. zo krijg ik het door

RobvdPK schreef:Citaat:krijg je door .. ik zie dan altijd een lever waarbij de structuur niet zo is zoals die bij een lever hoort te wezen .. je hebt de structuur van leverpastei ... dat is een mooie lever. en je hebt een lever met allemaal vieze plekken ed erin . dat is een slechte lever. zo krijg ik het door
Ik mag het van Bokt natuurlijk niet zeggen, maar jullie zijn gewoon achterlijk.
En jij Shadowdinges, jij hebt de kennis van een mus.
Leverpastei wordt gemaakt met gekookte varkenslever, spek, en kruiden,
die door elkaar worden gemengd.
Met het uitzicht en de structuur van (levende) paardenlever,
heeft dat totaal, maar dan ook totaal niets te maken.
Danae, jij hebt er zelfs geen flauw benul van waar de lever bij een paard
eigenlijk zit, laat staan dat je zou kunnen "voelen" dat er iets fout mee is.
Rob