Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

romatjuh

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:47

Ik Hhb ook een vraagje. Wat voor gevoel hebben jullie bij je paard/andere dieren? Zie/voel je dan al of je paard pijn heeft of je iets wilt vertellen, of moet je je daar dan echt op concentreren? Of is het gewoon dat je altijd een soort van met je paard 'praat'? Weet niet of je begrijp wat ik bedoel? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:51

romatjuh schreef:
Ik Hhb ook een vraagje. Wat voor gevoel hebben jullie bij je paard/andere dieren? Zie/voel je dan al of je paard pijn heeft of je iets wilt vertellen, of moet je je daar dan echt op concentreren? Of is het gewoon dat je altijd een soort van met je paard 'praat'? Weet niet of je begrijp wat ik bedoel? Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

gezien ik er nog ben Clown andere readers zullen later wel antwoorden.

Met eigen dieren sta ik eigenlijk constant in contact. Ik voel wanneer er wat scheeld en probeer daar ook mee aan het werk te gaan. Bij andere dieren moet ik me er op concentreren, alsk me steeds open stel voor andere dieren ben ik wél dood op op phet eind van de dag.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:52

Vraag me stiekem af welk gevoel iemand krijgt, die hiervoor open staat in een dierentuin?

Edit zoals zoveel kindjes spontaan beginnen wenen omdat ze verdriet voelen bij olifanten.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 07-07-07 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:53

katiavl schreef:
Vraag me stiekem af welk gevoel iemand krijgt, die hiervoor open staat in een dierentuin

Heb jij net naar Dr Doolittle gekeken?? Haha! Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:54

Neen lees even mijn edit Lachen en heb belgische tv, en ben tegen dokter doolittle omwilllen van het dierengebruik Vork

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:56

Jeetje.. Echt apart dat je die gave hebt! Opzich is dat voor je paard ook wel fijn dat je hem begrijpen kan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:58

Overschat het niet, het is geen kant en klare taal en ik heb soms ook nog hulp nodig van iemand die het even juist wil vertalen voor me Knipoog

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:00

Je komt er al een heel eind mee.! Die van mij praat alleen tegen me als ze eten krijgt Clown

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:13

Ik ben inmiddels uit mijn bed gerold en dit topic snel geopend, kijken wat er nog meer ter sprake is gekomen.

Gistermiddag ben ik op stalbezoek geweest en weer mensen overtuigd van het feit dat er echt toch wel meer is tussen hemel en aarde. Oh, nee, ik heb de mensen opgelicht volgens Rob. Jammer dat je er niet bij was gisteren, het "had" toch wel weer iets hoor. Ik kom geheel blanco een stal binnen en vertel toch dingen die ik echt van te voren niet weten kon, of goed gegokt kon hebben.

Mensen moeten a.s. week naar een kliniek met hun paard, heb hun wat aanwijzingen gegeven wat er zit, tot in de detail. Het "bewijs" komt na de onderzoeken, kijken hoe mijn gokkunsten zijn geweest.

Mooi om een "gave" te hebben, of hoe je het maar noemen wilt, er zijn al een hoop paardjes geholpen en er zijn zelfs al een hoop gevallen geweest wat duizenden euris heeft gescheeld in dierenartskosten, omdat het probleem op een andere plek lag dan werd aangenomen, puur en alleen omdat je precies aanvoelt waar het zit.

Wie belazerd wie in dit geval?

Even een mooi voorbeeld...

Paar weken geleden werd ik gebeld door en wanhopige eigenaar, wiens paard al 2 jaar kreupelt. Veel geld voor het paard betaald en nog meer geld aan onderzoeken. Gehele paard op de foto gezet, allerlei pijnstillers en ander soort medicatie erin gedaan, spuiten, ostheopaath, fysio, en nog steeds geen resultaat. DUIZENDEN EURO'S GEKOST!!!

Ik kom bij het paard en voel dat het ziek is inwendig, afvalstoffenprobleem, lever...

Mensen daar een speciaal onderzoek naar laten doen en jawel, de lever was het probleem... medicatie voorgeschreven en zowaar, het paard is opgeknapt, loopt niet meer kreupel en doet het weer als voorheen..

Leg het me maar uit, een goeie gok geweest van mij of "puur toeval", of zou er toch iets bestaan wat niet te achterhalen is door de nuchtere mens??? Dit is 1 van de vele voorvallen...

Ik weet wel dat deze mensen dolgelukkig zijn dat ik langs gekomen ben en dat hun paard weer gezond is nu. En daar gaat het toch om...

Verder nog even over het geld wat soms betaald moet worden voor een reading...

Neem even mezelf als voorbeeld... Ik heb 8 jaar studie achter de rug om wat kennis op te doen van het dierenlichaam en alternatieve geneeswijzen, heb verschillende opleidingen achter de rug die ook veel geld kosten.

Ik heb in het verleden readings voor niets gedaan, maar omdat dit uit de hand ging lopen, te veel mensen op mijn pad kwamen en zeker ook mensen die je graag uittesten, zeker als dit gratis is, heb ik besloten de drempel iets hoger te maken en hier wat geld voor te vragen, wat grotendeels geschonken wordt aan goede dierendoelen... Tis maar net waar je je prettig bij voelt.
Verder ben ik nu weer begonnen met opleidingen, ben de komende 3 jaar weer onder de pannen, en dat allemaal om goed "mijn werk" te kunnen doen... Kost toch weer flink wat centen, wat overigens ook mijn keuze is om dit te doen, maar waar andere mensen graag gebruik van maken als je je papiertje binnen hebt...

Verder ben ik niet van plan om voor niets te gaan werken. Bij mijn baas hoef ik lang zo hard niet te werken dan als ik een reading doe, kost veel van je energie en zeker ook veel van je kostbare vrije tijd... Een keuze dus die ik gemaakt heb voor mezelf om het op deze manier te doen. Ik moet ook kosten maken om dit te kunnen doen...

Er zijn readers genoeg, dus de keuze is aan de mensen zelf wat of wie ze daarvoor uitzoeken, het kan dus gratis bij mensen, maar ook betaald. De bedragen voor een reading lopen uiteen van gratis tot 70 euro voor een reading... dit is wel iets om je vraagtekens bij te plaatsen... Maar goed, het is een vrij beroep en ieder mag doen of vragen wat hij of zij wil... en een ieder is vrij in zijn keuze wat je daarvoor uit wil geven...
Laatst bijgewerkt door Danae op 08-07-07 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:19

Hoe voel je dan dat het een leverprobleem is?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:22

mooi hoor danae .. Ik had bij iemand plekken aangewezen die vast zaten en diegene heeft er een ostheopaat bij gehaalt en waarempel precies die plekken zaten vast .. goeie gok dus weer

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:23

krijg je door .. ik zie dan altijd een lever waarbij de structuur niet zo is zoals die bij een lever hoort te wezen .. je hebt de structuur van leverpastei ... dat is een mooie lever. en je hebt een lever met allemaal vieze plekken ed erin . dat is een slechte lever. zo krijg ik het door

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:25

Ow ok, omdat ik dan zoals phara een rode plek me verveelden maar dat kan weer veel zijn op die plaats, trouwens een lever is iets wat veel mensen vergeten. Wel goed!

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:29

Je krijgt pijn in je eigen lichaam op de plaats waar het "probleem" zit, verder wordt je van een zieke lever zelf ook goed ziek en dus krijg je kotsneigingen en wordt je wit tot achter de oren, om het even wat grof te zeggen... De plaats waar de lever zit (ik voel dan over het paard met mijn handen) wordt gloeiend heet en dat duidt op een probleem daar..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:32

hehe ik heb t weer heel anders ... Ik krijg een beeld door van een slechte lever. Ik wil geen slechte dingen zoals ziekte van dieren overnemen. mijn lichaam en ik ga niks van dieren overnemen. heb al genoegt zorgen om mijn eigen lichaam .

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:35

Ik kan het niet op een andere manier dan het in mijn eigen lichaam te voelen..

Soms sta ik echt over te geven of voel ik me zo vreselijk beroerd, is ook gelukkig wel weer snel weggetrokken...

Het is dus niet altijd maar gewoon leuk of makkelijk om dit te doen of te hebben, er komt echt wel meer bij kijken dan dat...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:40

ik ben altijd wel moe na een reading maar ik krijg maar heel zwakjes de pijn door dit ook uit eigen bescherming ed. Ik ben toch blij dat ik het niet net als jou heb. Ik vraag vaak gewoon wat er met een beeld bedoelt word of volg mijn gevoel. Is er voor jou ook geen mogelijkheid om het voelen van de pijn en misselijkheid om te zetten in iets anders ? daar in trainen ?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:42

enige waar bepaalde dingen echt op slaan zijn mijn keel. stofallergie ofzo van het paard en mijn keel is meteen opgezwollen voor mijn gevoel. Na het cosnult en een glas water is het wel weer weg .

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:47

Citaat:
krijg je door .. ik zie dan altijd een lever waarbij de structuur niet zo is zoals die bij een lever hoort te wezen .. je hebt de structuur van leverpastei ... dat is een mooie lever. en je hebt een lever met allemaal vieze plekken ed erin . dat is een slechte lever. zo krijg ik het door

Ik mag het van Bokt natuurlijk niet zeggen, maar jullie zijn gewoon achterlijk.
En jij Shadowdinges, jij hebt de kennis van een mus.

Leverpastei wordt gemaakt met gekookte varkenslever, spek, en kruiden,
die door elkaar worden gemengd.
Met het uitzicht en de structuur van (levende) paardenlever,
heeft dat totaal, maar dan ook totaal niets te maken.

Danae, jij hebt er zelfs geen flauw benul van waar de lever bij een paard
eigenlijk zit, laat staan dat je zou kunnen "voelen" dat er iets fout mee is.

Rob

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:48

ik ga niet eens in op jou taal want WEER heb je niet gelezen

Nicoleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:50

Ik geloof er ook niet in. Bloos

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:52

RobvdPK schreef:
Citaat:

Ik mag het van Bokt natuurlijk niet zeggen, maar jullie zijn gewoon achterlijk.
En jij Shadowdinges, jij hebt de kennis van een mus.

Leverpastei wordt gemaakt met gekookte varkenslever, spek, en kruiden,
die door elkaar worden gemengd.
Met het uitzicht en de structuur van (levende) paardenlever,
heeft dat totaal, maar dan ook totaal niets te maken.

Danae, jij hebt er zelfs geen flauw benul van waar de lever bij een paard
eigenlijk zit, laat staan dat je zou kunnen "voelen" dat er iets fout mee is.

Rob

Heb je weer zoiets... hoe kom je aan die info allemaal. Je bent gewoon een zeer gefrustreerd persoon, dat blijkt wel uit je posten, zeker uit deze ROFL

Je bent gewoon een grote zielepiet... en sorry, ik lig onder mijn tafel van het lachen hoor...

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:55

Dus als jij "ziet", van buitenaf notabene, of zelfs van op afstand
dat de lever van een paard de structuur heeft van leverpastei,
dan is alles okee ?

Als de lever van een paard de structuur en het uitzicht heeft
van leverpastei, dan is het dier op sterven na dood.

Shadowdinges, ga ergens elders de boel bedonderen...
als je tenminste nog mensen kunt vinden die dit soort complete
bullshit willen geloven.

Rob

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:59

ik ga niet eens in op jou taal want WEER heb je niet gelezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:10

Jongens, niet op in gaan.
Ik mag hopen dat deze persoonlijke aanvallen niet mogen en dat deze rellerd aangepakt gaat worden.

Super om te horen Danae dat de mensen gisteren weer zo blij met je waren Ja