Kieffer schreef:het liefst aan het begin van de relatie op het moment waar je alleen elkaars naam weet, te wreken...
Hmmm... M'n voornaam kan er dan nog wel van af, maar m'n achternaam weet (gok ik) 10% van m'n ex-néukertjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:het liefst aan het begin van de relatie op het moment waar je alleen elkaars naam weet, te wreken...
Quellian schreef:Kieffer schreef:het liefst aan het begin van de relatie op het moment waar je alleen elkaars naam weet, te wreken...
Hmmm... M'n voornaam kan er dan nog wel van af, maar m'n achternaam weet (gok ik) 10% van m'n ex-néukertjes
Kieffer schreef:Dan ebn ik gelukkig niet de enige
Tis me wel eens gebeurd dat ik iemand opeens een hele andere naam gaf tijdens de stoeipartij... Oepsie...
Quellian schreef:Kieffer schreef:Dan ebn ik gelukkig niet de enige
Tis me wel eens gebeurd dat ik iemand opeens een hele andere naam gaf tijdens de stoeipartij... Oepsie...
Oef!
Maar ik moet dat helemaal niet hebben dat mensen gaan googlen op mijn naam ofzo, gaat ze helemaal niets aan wat ik uitvreet of waar ik werk.
Kieffer schreef:Whaha, liever niet he![]()
Dan komen ze nog es wat tegen! Ach, ze zullen de Weekend of de Prive toch niet inlichten
katiavl schreef:Zou echt niet kunnen zoals queillian
Maar dat is ook zo persoonlijk
Lydiia schreef:Mayo schreef:Ik gedraag me heel goedOké niet altijd dan
![]()
Vooral op de eerste date niet![]()
Machie schreef:De ander kan je schoppen slaan bedriegen uitschelden zolang de seks maar goed is heb je een goede relatie.Een goed seksleven = ook een goede relatie.
SuperPepeijn schreef:Machie schreef:De ander kan je schoppen slaan bedriegen uitschelden zolang de seks maar goed is heb je een goede relatie.Een goed seksleven = ook een goede relatie.
SuperPepeijn schreef:'Tuurlijk welke zelfrespecterende man wilt er nou een serieuze relatie opbouwen met een vrouw die de eerste nacht met jan en alleman in bed duikt en zijn hele leven zal afvragen hoeveel er voor hem zijn geweest? Nee geef mij maar een meid die mij eerst even flink wat moeite laat doen zodat ik weet dat zij genoeg stijl en vertrouwen heeft in haar andere capaciteiten dan het gebruiken van haar lichaam om een relatie aan te gaan.
SuperPepeijn schreef:'Tuurlijk welke zelfrespecterende man wilt er nou een serieuze relatie opbouwen met een vrouw die de eerste nacht met jan en alleman in bed duikt en zijn hele leven zal afvragen hoeveel er voor hem zijn geweest? Nee geef mij maar een meid die mij eerst even flink wat moeite laat doen zodat ik weet dat zij genoeg stijl en vertrouwen heeft in haar andere capaciteiten dan het gebruiken van haar lichaam om een relatie aan te gaan.