Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sorayalover1 schreef:Zo is nu het gezeik over? Ze gaat naar Anoek!
sorayalover1 schreef:Nee ik heb geen gevoel voor haar daarom heb ik er al een hele week om moeten huilen!
sorayalover1 schreef:Zo is nu het gezeik over? Ze gaat naar Anoek!
L0veJ0la schreef:Ze gaat meteen nieuwe pony kopen met haar ouders??? hoop ik niet.. Iemand moet haar afleren geven.. het lijkt me idee..
sorayalover1 schreef:Nee ik heb geen gevoel voor haar daarom heb ik er al een hele week om moeten huilen!
Murphy1982 schreef:nou even een update Joypaard heeft net met Arabian_girl gebeld, er was nog een koper voor paloma, deze hebben bij deze paloma gekocht, wij hadden haar ook graag geholpen, maar zijn erg blij dat ze goed terecht komt.
Murphy1982 schreef:nou even een update Joypaard heeft net met Arabian_girl gebeld, er was nog een koper voor paloma, deze hebben bij deze paloma gekocht, wij hadden haar ook graag geholpen, maar zijn erg blij dat ze goed terecht komt.
L0veJ0la schreef:Ze gaat meteen nieuwe pony kopen met haar ouders??? hoop ik niet.. Iemand moet haar afleren geven.. het lijkt me idee..
Cayenne schreef:Murphy1982 schreef:nou even een update Joypaard heeft net met Arabian_girl gebeld, er was nog een koper voor paloma, deze hebben bij deze paloma gekocht, wij hadden haar ook graag geholpen, maar zijn erg blij dat ze goed terecht komt.
huh? Dus ze gaat niet meer naar jullie toe? Weet je wel zeker dat het geen smoes is en ze alsnog naar de slacht gaat? Dat hebben ze al eerder gebruikt