Belongs to Marieke
(moet je natuurlijk met je eigen naam doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Maya schreef:Weet iemand een leuk cadeau voor je moeder ?
Het hoeft niet duur te zijn , het gebaar telt meer.
Annemarie schreef:Er zijn ook kookboekjes speciaal met alleen maar chocoladegerechten (taart, koekjes, toetjes e.d.). Misschien dat je die ergens kan vinden
mmmarieke schreef:Ik had laatst m'n vriend een boxer gegeven met op de kont gedrukt:
Belongs to Marieke
(moet je natuurlijk met je eigen naam doen)
Hilli schreef:Een mooie foto van jezelf/jullie samen in een mooi lijstje of op canvas gedrukt?
MacavityL schreef:Een vriendin van mij gaat volgend weekend trouwen- heb geen idee wat ik voor haar moet kopen, suggesties?
Ze woont (weer) in Portugal, dus ik moet het wel mee kunnen nemen in het vliegtuig of met de post na kunnen sturen.
Thanks!
Faelivrin schreef:Hilli schreef:Een mooie foto van jezelf/jullie samen in een mooi lijstje of op canvas gedrukt?
Dat is zo standaard.Maar wel erg leuk.
Ik denk even voor je na Talisa.
Edit; een fotoboek, bij de Hema hebben ze plak dingetjes in de vorm van een hartje, bij de foto's een lieve tekst hier en daar? Dus een fotoboek van 2 jaar tijd, en dan nog een x aantal bladzijdes aan het eind open laten voor aanvulling van jullie relatie. [ Wel erbij zeggen natuurlijk, dat dat voor de rest van jullie relatie is.]