Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miauwpje

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:14

Ik lees het ook pas. Heel veel sterkte en veel moed.

Lissa

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:23

he gats wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte en probeer je taai te houden.

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:40

jeetje meis. ken je persoonlijk niet, maar ik krijg hier kippenvel van brrr. dit gun je niemand. wens je heel veel sterkte en kracht voor nu en in de komende tijd.

doe je best. je kan het. OK dan!

groetjes

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:50

Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel en of het gelukt is met de pruik. Ik ben indertijd met mijn moeder wezen pruiken passen (ze had borstkanker) en we vonden het zo grappig om allerlei soorten kapsels te proberen, kon je goed zien wat nu leuk stond of juist totaal niet! Ook handig voor later als je weer naar de kapper gaat.
Ik vind het super sterk van je hoe je hier je berichtjes plaatst op Bokt. Heel veel sterkte weer de komende tijd en we leven allemaal met je mee.

Danah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:00

Ik heb een kaartje gepost gisteren.
Sorry als je het niet goed kunt lezen, mijn handschrift is niet altijd even duidelijk Tong uitsteken, nog steeds veel sterkte & beterschap!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:07

Jeetje wat erg !
Je stelt je wel positief in ! Super.
Sterkte met alles.

roosjehe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:16

heej ik hoop dat de kaartjes nog welkom zijn, maar die van mij is net op de post. ik ken je niet persoonlijk, maar ik wens je toch alle geluk toe. heel erg veel sterkte nog maals

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:19

Sterkte!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:25

Noppes schreef:
Pff dat is niet niks, wat sta je er ongelovelijk sterk tegenover!
Iemand waar ik heel veel bewondering voor heb is Andrew McMahon (zanger van Something Corporate) Bij hem is er 2 jaar geleden acute leukemie geconstateerd en hij is nu weer vrijwel helemaal terug. Hij kreeg een stamcel transplantatie.

Ja, daar dacht ik ook aan.

Yellowfish, ik wens je al het goeds voor 2007. Kusje
Ik blijf het topic volgen.

_Ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:58

Wat erg, heel erg veel sterkte Ach gut

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:42

Het kaartje van Mij en Sjemie is ook onderweg.
Heeeel veel sterkte meid, je red het wel, wij willen romaantje nog niet kwijt !

_Juultje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:52

Ik heb echt heel veel respect voor de manier waarop je met je ziekte omgaat. Ik wil je heel veel sterkte wensen!!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:27

Na het lezen van dit topic, paar dagen geleden heb ik zo'n nachtmerrie gehad, dat ik de diagnose kreeg dat ik leukemie had, vreselijk! Gelukkig werd ik eruit wakker, maar voor jou is het wel reallife allemaal. Nicht van m'n beste vriendin heeft kanker gehad, en is nou zo goed als genezen. Zij had echt een soort van vechtersmentaliteit, ik hoop ook echt dat jij er goed vanaf gaat komen!
Succes en ook sterkte aan je familie etc.
(Ik heb jou trouwens op msn gehad kom ik net achter!)

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:32

gelukkig kan je in deze tijd ook van zulk soort ziektes genezen, dus doe je best en veel sterkte Ach gut

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:02

Heeej Romaan

Heb je misschien al foto's van je nieuwe kapsel??

En hoe gaat het nu met je??

Sterkte

Sharon

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:37

Heel veel sterkte Yellowfish!!
Ik heb bewondering voor hoe jij hier mee omgaat, wens je veel goeds voor 2007!

Groetjes van Lilian, Bokker/ Metalfanner

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:20

nogmaals heel erg veel sterkte in deze moeilijke rottijd, je staat er heel sterkt teegnover en dat is super! Ga zo door meid Knipoog

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:27

Dag lieve, lieve bokkers!

Helaas zijn er hier een paar stappen achteruit gegaan, het is allemaal flink misgegaan de afgelopen dagen. Waar het plaatsen van mijn vaste infuus vrijdag niet beter had kunnen gaan, begon ik daarna epilepsieaanvallen te krijgen met als ernstigste een zaterdagochtend waar ik ook totaal bij van de wereld ben geweest. We stonden op het punt om naar huis te gaan maar zoals jullie begrijpen zat dat er niet in. Direct is er een CT-scan van mijn hoofd gemaakt, hier was niets op te zien. Neurologen enzovoorts er allen bij maar die konden niets vinden. Vandaag hebben ze erop doorgehamerd dat ik een MRI-scan zou krijgen, en gelukkig lukte dit ook. Hierop was inderdaad te zien dat er 2 propjes in mijn hersens zijn ontstaan, wat een bijwerking is van een van de chemo's. Op het moment krijg ik naast de standaardmedicatie als de prednison enzovoorts de nodige anti-trombose en anti-epilepsie medicijnen. De behandeling met de 2 chemo's die de oorzaak zouden kunnen zijn zijn nu een aantal dagen stopgezet tot de 'hoge bazen' van het protocol hebben besloten hoe nu verder. Als het meezit gaan we woensdag verder met alle chemo's en blijf ik gewoon preventief de andere medicijnen krijgen. Op het moment ondervind ik geen gevolgen van de 2 propjes in mijn hersenen maar hier gaan ze nog uitgebreid onderzoek naar doen. Ze verwachten niet dat ik er in de toekomst problemen mee ga krijgen maar net als wat ze hier ook zeggen; het blijven wel 2 dichte adertjes. Ik heb er zelf eigenlijk nog niet echt een mening over, natuurlijk vind ik het een eng idee dat er iets in mijn hersenen niet goed zit maar de artsen zeggen dat het belangrijk is dat ik het vetrouwen in mijn lichaam terugkrijg en dat de kans nihiel is dat ik nog een epileptische aanval krijg, dus daar probeer ik dan maar op te vertrouwen.

De afgelopen 2 nachten heb ik aan de hart en ademhalingsmonitoren gelegen en ben ik iedere twee uur wakker gemaakt ter controle. Komende nacht ga ik weer aan de monitoren maar hoef ik gelukkig niet meer gewekt te worden. Van de anti-epileptiemedicijnen ben ik erg moe dus ik hoop dat ik nu een nachtje door kan slapen. Toch vind ik het wel een erg prettig idee om aan de monitoren te liggen, het geeft je toch een bepaald gevoel van zekerheid. Ik heb weer een aantal kaartjes gehad van bokkers, ontzettend bedankt, ik vind het nogsteeds heel erg leuk om post te ontvangen dus kom maar op! Het adres is nogsteeds hetzelfde Lachen voorlopig ben ik nog in het ziekenhuis dus nouja.. ik kan wel wat afleiding gebruiken Knipoog

Nogsteeds zie ik alles positief in, ik ben ook niet van plan me hierdoor uit het veld te laten slaan. Ja, ik vind het allemaal erg eng (vooral dat er iets in mijn hersenen zit, maar dat zal meer het idee zijn), maar dit is gewoon een stapje achteruit en nu ga ik er weer een aantal vooruit. Het gaat zwaar worden, en mensen zeggen dat ze het knap vinden dat ik me zo sterk hou, maar ik hóu me niet sterk. Ik wil niet zeggen dat ik sterk ben, maar je krijgt een bepaalde overlevingsdrang over je heen.. ik tenminste Lachen Er zijn, ondanks dat ik hier in het ziekenhuis lig, zoveel mooie momenten. Iedereen is zo lief en ik krijg zoveel steun van iedereen, ook van mensen die ik niet ken.. ja, dat doet me goed Lachen

Er waren een aantal nieuwschierigen naar mijn pruik, nou, ik heb er een uitgekozen hoor! Zodra ik weer in staat ben achter de computer te kruipen zal ik eens kijken of ik hem jullie kan laten zien, ik ben er in ieder geval erg blij mee! Het kapsel dat ik op het moment heb zal ik zo even laten zien, maar die foto is alweer van een aantal dagen geleden en inmiddels is het al bijna de helft dunner, het gaat nu echt snel..

Afbeelding

Tevens heb ik een advertentie geplaatst voor het verzorgen van mijn pony, mocht er iemand met interesse zijn, zie hieronder:
[AP] Oudere pony, omgeving Zaandam

Liefs,
Yellowfish

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:03

Wat erg dat je epilepsie aanvallen hebt gehad waardoor je helemaal van de wereld was.
Lijkt me inderdaad een prettig idee dat je 's nachts om de zoveel tijd even wordt gecontroleerd/wakker gemaakt.
Hopelijk slaap je vanavond wat beter.
Meid, ik vind je nog steeds vreselijk dapper.
Heel veel sterkte. Ach gut

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:04

pffoe,, wat rot voor je zeg,!!
Het zit je echt niet mee he,,
Hoop dat je vanacht een nachtje lekker door kan slapen,
maar vind het zo ongelooflijk knap dat je zo positief blijft, en moed houd!
nogmaals sterkte hoor!

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:15

Jeetje meis, wat heftig allemaal! Ach gut Ik kan me voorstellen dat dat een eng idee is!
Heel erg veel sterkte, en een kaartje van mijn kant komt er nog aan.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:16

Brrr... wat griezelig zeg ! Wel heel fijn dat er meteen een heel team artsen bovenop duikt om het uit te zoeken, moet in combinatie met alle apparaten die je in de gaten houden toch een klein beetje geruststellend zijn.

Ik hoop dat je snel iemand vind voor je pony!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:22

Ik lees stil op dit forum mee.

@Yellowfish, je hebt het inmiddels al persoonlijk ervaren dat je in een dergelijke situatie mentaal beresterk bent.

Positiviteit, acceptatie van je ziekte en vertrouwen in jezelf zijn naar mijn mening de allerbelangrijkste medicijnen naast de noodzakelijke chemo's en andere medicijnen.

Heel veel sterkte en alle beterschap en moed toegewenst!

Aan de ene kant ben ik "blij" te lezen dat de bloedstolsel door de chemo's veroorzaakt worden en niet door de leukemie of zomaar zijn ontstaan.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:29

Zo daar maak je wel wat mee zeg Verdrietig
Beterschap, er komt een kaartje je kant op !! Zal wel een paar dagen duren... brievenbus opgeblazen bij ons in de buurt Clown

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:11

Yellowfish wat zie je er op die foto goed uit.
Jee epilepsie is niet niks zeg, ik hoop voor je dat ze niet weer komen