Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Toch heb ik zo'n vermoeden dat die chemo niet gegeven wordt.... Als ze al zo ziek is dan is het middel erger dat de ziekte toch??
Mijn tante kreeg hem niet meer twee maanden voor haar sterven...
.
Relaxed schreef:slimmerik schreef:Toch heb ik zo'n vermoeden dat die chemo niet gegeven wordt.... Als ze al zo ziek is dan is het middel erger dat de ziekte toch??
Die kans is idd aanwezig. Ze zullen zeer waarschijnlijk iig nog gaan proberen het uit haar hoofd te praten....
slimmerik schreef:Toch heb ik zo'n vermoeden dat die chemo niet gegeven wordt.... Als ze al zo ziek is dan is het middel erger dat de ziekte toch??
KiWiKo schreef:ik hoop dat de doktoren medelijden met haar hebben, en haar gewoon een hele, hele lichte dosis geven
KiWiKo schreef:ik hoop dat de doktoren medelijden met haar hebben, en haar gewoon een hele, hele lichte dosis geven
0ojannekeo0 schreef:KiWiKo schreef:ik hoop dat de doktoren medelijden met haar hebben, en haar gewoon een hele, hele lichte dosis geven
Zou jij dan niet contact op kunnen nemen met hem en hem hierover van te voren inlichten?