Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:51

Sanneh14 schreef:
Ja, maar, om hun nou een plezier te doen met onze oude rotzooi??

Of, ga je dan je spul opruimen, en dit verkopen om daarna een Nieuwe inrichting te betalen?

Ze verkopen volgens mij alles wat je niet meer nodig hebt en van dat geld kopen ze tweedehands spullen van www.speurders.nl

_Debbie_

Re: Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 00:08

Ik heb deze mail naar ''in holland staat een huis'' verzonden,ik hoop dat het me in dank word afgenomen Aangezien ik het gevoel kreeg dat sommige het daar niet mee eens waren maar later zag ik dat mensen oiok naar andere programma's gingen mailen:

Citaat:
Beste Redactie,

Misschien ben ik niet de eerste die jullie een mail stuurt over dit onderwerp maar ik wou het graag zelf ook proberen,het zit als volgt:

Wij (paardenliefhebbers) hebben een forum waar we altijd op zitten: www.bokt.nl , nu is er iets vreselijks gebeurd bij Fam. Goozen. Hier kunnen jullie het hele verhaal vinden: viewtopic.php?f=2&t=596151

Ondertussen is Jamie haar voetje al kwijt en zit Fam. Goozen ook nog eens in een verhuizing en blijkt er asbest in het huis te zitten,het zit dus niet mee.
Nu willen wij jullie vragen of jullie misschien iets voor Fam. Goozen kunnen betekenen door middel van te helpen bij het opknappen van het huis aangezien de famillie dit er niet ook nog eens bij kan gebruiken.
Ik hoop dat jullie de famillie willen helpen...

Graag zou ik wat van jullie willen horen,

Met vriendelijke groeten:
Debbie v. ******

Dacht zelf ''kort maar krachtig'' ben er namelijk niet zo goed in...

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 07:28

het gaat in ieder geval om het idee, toch?
We kunnen het altijd proberen, alleen leek het mij handiger om eerst de reactie van Hart in Aktie af te wachten, aangezien we hier toch wel een grote kans hebben zie de hoeveelheid mail, denk en hoop ik.
Verder denk ik dat John ook gelijk heeft, dat we beter zelf aan de slag kunnen. Je weet tenslotte niet hoe dit allemaal gaat aflopen...

miskwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 08:42

Dat klopt inderdaad, je gaat oude rommel verkopen en daar ga je dan een nieuwe inrichting mee kopen met behulp van een styliste.

Groetjes

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:19

Weet je wat het probleem is:

Tegen de tijd dat een programma reageert, is Jamie waarschijnlijk weer thuis. Ik stel voor om binnenkort zelf actie te ondernemen.

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:07

als er iemand is die belt naar hart in aktie of wat anders krijg je denk ik toch meer duidelijkheid want nu is het ook maar in het duister tasten toch....

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:19

ja john goed idee idee! We kunnen toch echt beter zelf actie gaan ondernemen ik denk dat voordat die programma's reageren of iets gaan ondernemen Jamie alweer thuis is!
Zou het niet leuker zijn als Jamie haar kamer al klaar is als ze thuis is in plaats van dat ze dan nog moeten beginnen? Lijkt mij wel!

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:31

Ik heb dit terug gehad van IHSEH :

Citaat:
Beste mailschrijver,

hartelijk dank voor je e-mail naar InHollandstaateenHuis@rtl. Wij lezen alle aanmeldingen, opmerkingen en vragen, maar kunnen helaas niet iedereen persoonlijk antwoorden.

We hopen dat je hier begrip voor hebt en dat je met veel plezier naar In Holland staat een huis zult blijven kijken.

Met vriendelijke groet,
Team IHSEH.

Nu dus maar afwachten...

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:56

Een bevestigingsmail....... heb je verder weinig aan.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:59

ik denk ook dat we beter zelf actie kunnen ondernemen. ik wil zelf ook wel helpen, samen met mijn vriend. Die is erg handig namelijk.

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:16

Ik heb net nog een keer gemaild naar hart in actie dat het toch echt een noodoproep is. En anders blijven we gewoon door mailen dat ze er niet goed van worden en ons dan wel gaan helpen.

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:17

dat lijkt me ook niet de beste oplossing. we kunnen ze moeilijk gaan dwingen.. ik denk toch echt dat john gelijk heeft

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:19

mywayzidane schreef:
Ik heb net nog een keer gemaild naar hart in actie dat het toch echt een noodoproep is. En anders blijven we gewoon door mailen dat ze er niet goed van worden en ons dan wel gaan helpen.

als je dat daadwerkelijk van plan bent, kan dat nog wel eens heel verkeerd uitpakken!!!

en john je hebt gelijk, actie moet er eigenlijk nu komen, maar dat kan niet zolang die asbestplaten niet verwijderd zijn...

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:27

Wat nemen jullie alles serieus zeg het was bedoeld bij wijze van spreke maar ik dacht dat jullie dat wel snapte

MissKaylee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:58

volgens mij kunnen we zelf ook veel beter gaan beginnen hoor..
kom je verder mee als dat we nu gaan wachten op Wendy..

en het is gelijk een meeting

poes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 18:06

Dat verwijderen van die asbestplaten zou nog wel eens lang kunnen duren, als ze uberhaupt ooit nog in dat huis zullen mogen wonen.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 18:18

Dat van die asbest platen moeten we gewoon afwachten, maar waarschijnlijk gaat dat niet lang duren. Kan ook niet want waar moeten ze anders wonen.....

Ik houd in ieder geval bij wanneer die asbestplaten verwijdert zijn, en dan wil ik eigenlijk beginnen met een actie op te zetten.

@mywayzidane: Je kunt door blijven mailen maar je schiet er toch niets mee op. We kunnen beter zelf actie ondernemen..... en dan zelf een programma ervan maken

MissKaylee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:00

@John Ja iemand gaan filmen

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:17

Voor degene die nog niet hebben gelezen: Jamie is van de beademing!!!! Het wordt dus zo langzamerhand tijd om eens de handjes te laten wapperen en een plannetje te maken.

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:48

Ik zou als de mogelijkheid er is,, (i.v.m reizen) ook mee willen helpen.. ik weet niet waar ze ergens wonen ??

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:40

ze wonen in leiden, ik wil graag meehelpen, ligt alleen wel beetje aan wanneer we iets gaan doen ivm vakantie

Sterre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:11

(Ik meen) Angelstar had toch een vriend/kennis die bij SBS werkt?
Misschien kan zij hem eens vragen hoe dat in z´n werk gaat bij HIA ?
"Worden er nu al weer nieuwe opnames gemaakt, wanneer krijgt er überhaupt iemand te horen óf de fam. Goozens wordt uitgekozen, enz. enz."
Ik denk dat er dan alweer wat duidelijk wordt wat een evtl. vogende stap kan zijn (andere programma´s mailen, zelf de handen uit de mouwen steken).

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:12

Sterre schreef:
(Ik meen) Angelstar had toch een vriend/kennis die bij SBS werkt?
Misschien kan zij hem eens vragen hoe dat in z´n werk gaat bij HIA ?
"Worden er nu al weer nieuwe opnames gemaakt, wanneer krijgt er überhaupt iemand te horen óf de fam. Goozens wordt uitgekozen, enz. enz."
Ik denk dat er dan alweer wat duidelijk wordt wat een evtl. vogende stap kan zijn (andere programma´s mailen, zelf de handen uit de mouwen steken).

Juist helemaal mee eens. De rest is allemaal heel lief bedoeld en wil ook zeker helpen als het zover komt dat BOKT in actie komt, maar straks maai je HIA zo het gras voor de voeten weg.

Sterre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:24

sweetheart schreef:
Juist helemaal mee eens. De rest is allemaal heel lief bedoeld en wil ook zeker helpen als het zover komt dat BOKT in actie komt,
maar straks maai je HIA zo het gras voor de voeten weg.

Niet alleen dat, maar nu wordt alle hoop op HIA gezet, die er vervolgens misschien niets mee doet .
Als SBS zegt: "Nog 2 weken geduld, dan weten we meer", lijkt het me geen probleem om daar op te wachten, maar voor hetzelfde geld zeggen ze "we maken pas over 4 mnd. een keus en dan duurt het nog eens 6 weken voordat we aan opnames gaan beginnen." Dan ben je dus zo een half jaar verder en weet je nog niet of de Fam. Goozens de uitverkorene zijn ...

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:39

Ik zag vandaag op de tv een reclame voor hart in actie dat het vanaf morgen weer op de tv is dus, ze gaan weer met een nieuwe serie beginnen.