reeskees schreef:Volgens mij is dat niet alleen bij H&M, maar ook bij de rijbroeken van Anky. Had ik normaal mt 42, een Rijbroek van Anky is met maar 40 nog wat te groot...
Of ligt dat m aan mij...?
goh, dan vind de ANKY rijbroeken niet zo heel groot, maar eerder pikeur ofzo veel te klein... Ik heb normaal 44, af en toe 46
nou ik heb gister de hele ruitersportzaak zowat gepast. Pikeur en kentucky geloof ik, nou ik paste helemaal niets in maat 46
terwijl al mijn rijbroeken maar 44 zijn had ik met die broeken maat 50 ofzo nodig
Toen een ANKY broek gepast en die paste ik idd gewoon in maat 44...
broeken zijn voor mij dan juist weer allemaal te kort in een reguliere winkel...
Trouwens, dat berichtje van Laura ben ik het niet mee eens. Natuurlijk als je elke dag 3 uur sport en 2 boterhammen plus avondeten eet zal je niet dik worden. Maar dat neemt niet weg dat de een er meer aanleg voor heeft.
En daarnaast heeft het bij mij ook voor deel met mijn lengte te maken dat ik een maat groter heb. Ik ken zat mensen die dikker zijn, 10/15 cm kort en huppa meteen 3 maten minder. [ik ben overigens 1.76]...
En die reclames als 'vol' persoon wordt ik daar echt enorm ziek van... Letterlijk ziek ja