Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Dat argument is geheel nieuw. Dus daar doelde ik helemaal niet op GK.......
Het is niet zo dat ik niet open sta voor argumenten, maar het feit dat jij toevallig elke zondag werkt is zeldzamer (en dus eigenlijk nooit te ontwijken), dan een eenmalige landelijke feestdag............. maar nogmaals..... ik wacht hun reactie wel af, want ons heen en weer gepost haalt weinig uit volgens mij.
gijsenkim schreef:manzano schreef:Dat argument is geheel nieuw. Dus daar doelde ik helemaal niet op GK.......
Het is niet zo dat ik niet open sta voor argumenten, maar het feit dat jij toevallig elke zondag werkt is zeldzamer (en dus eigenlijk nooit te ontwijken), dan een eenmalige landelijke feestdag............. maar nogmaals..... ik wacht hun reactie wel af, want ons heen en weer gepost haalt weinig uit volgens mij.
Zoals ik al zei.............. het zal leuk zijn als ik erbij kan zijn............ maar als dat niet lukt omdat ik moet werken........ dan is dat zo, ik kan niet van hun (en de overige sponsors) verwachten dat ze het dan allemaal maar even omgooien![]()
![]()
zodat het mij beter uitkomt
Dat is wat ik bedoel
Loverhorse schreef:Gijsenkim: Anders kom je toch gewoon met je kraampje daar naar toe?
Kun je bijwonen en werken tegelijk
Tyrza schreef:digicam en zelfs flitsproof
Alleen pompoms heeft ie geen ervaring mee