als er meer nieuws is zet ik het direct hier neer!
Weten jullie nog meer locaties waar het zou kunnen?
JO!!
risje
Geplaatst: 18-01-05 16:18
Hoi mensen!!
Geloof het of niet, maar heb een reactie en nog positief ook. Stal mansour heeft gereageerd. Ze willen er in principe graag aan meewerken maar willen eerst meer informatie over d eopzet. Die zal ik ze direct toesturen en zodra ik meer weet horen jullie het!!
JO!!
Margon
Geplaatst: 18-01-05 17:06
In Arnhem.... is dat niet wat ver weg voor de mensen uit Regio Midden!?? Ik zit dan ook echt in het midden van t land Dichtbij Utrecht maar Arnhem is toch al gauw te ver voor mij!
risje
Geplaatst: 18-01-05 17:10
arnhem is regio midden. Bovendien moeten we blij zijn met de locatie die we aangeboden krijgen. Het is tenslote niet niks, bedenk eens als je een locatie moet hurne ben je erg veel geld kwijt.
Bovendien als Arnhem aanbied dat het daar kan dan graag. Er moet nu ehel snel locatie komen namelijk. Er is oveirgesn nog niks zeker ze hebben alleen aangeboden wle te willen, maar willen eerst mee rinformatie, staat niks vast dus!
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-05 17:47
super! bedankt dat je wilt helpen trouwens
Anoniem
Geplaatst: 18-01-05 20:13
Super!
risje
Geplaatst: 18-01-05 21:10
Graag gedaan hoor. Ze gaan overleggen en morgen of anders uiterlijk donderdag weten we meer. Van andere stallen oveirgens nog geen reactie.
PolitieTed
Geplaatst: 18-01-05 23:46
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar hebben jullie trouwens ook de rijvereniging 'de Rijnruiters' in Nieuwegein geprobeerd?
risje
Geplaatst: 19-01-05 10:13
Yep Vamp is daarmee bezig (geweest?).
Toushie
Geplaatst: 19-01-05 11:52
cool ik hoop dat jullie snel een oocatie hebben
Marjolein18
Geplaatst: 19-01-05 18:48
wat ik niet snap: ik had een aantal maneges gemaild, had reactie teruggehad (3x positief van marcroix, nieuw hagenauwe en Zilfia's Hoeve), dat heb ik ook aan vamp laten weten maar kennelijk is daar dus niks mee gedaan, aangezien ze nu weer gemaild zijn!! Vind ik beetje vaag! maar goed, als we maar een locatie krijgen
risje
Geplaatst: 19-01-05 20:58
Vamp had niet direct een lijst bij de hand van maneges die gemaild zijn. Vandaar dus dat ik een hoop maneges gemaild heb. Ze heeft wel gezegd overigens dat zilfia's hoeve gemaild is en heeft me daar telefoonnummer van doorgegeven. Die hebben dus ook andere mail gehad dan de rest.
Kun je me de reactie sdie je net noemde doorsturen? Dan neem ik nogmaals contact met ze op namelijk!!
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-05 21:50
marjolein18: met zilfiashoeve heb ik wel degelijk wat gedaan, marcroix en nieuw hagenauwe wete ik niks van ??
Lisjuh87
Geplaatst: 20-01-05 12:58
Mansour - slechtte keus Ik zal me dr verder maar niet over uitlaten
Lisjuh87
Geplaatst: 20-01-05 13:00
Margon schreef:
In Arnhem.... is dat niet wat ver weg voor de mensen uit Regio Midden!?? Ik zit dan ook echt in het midden van t land Dichtbij Utrecht maar Arnhem is toch al gauw te ver voor mij!
Zo heb je altijd mensen die net te ver wonen
risje
Geplaatst: 20-01-05 13:10
waarom slechte keus? Met alleen ik zal me er niet over uitlaten schietne we absolut niks op namelijk!
Daarnaast nogmaals, er staat niks vast, e ris alleen gezeg ddat ze het wel zouden willen doen maar eerst meer informatie wilde (hebben ze gekregen dus) en dat ze erover zouden nadenken.
Daarnaast is het een van de weinig maneges / stallen die serieus gereageerd hebben. Maar goed als je wat beters weet kom maar op hoor!!
Alleen jammer dat iedereen meteen begint te zeiken en zeuren als er gezegd wordt er is een manege die mogelijk wil meewerken! Zo gaat de lol voor mij en voor anderen die organiseren er wel een beetje af nameijk en dat kan niet de bedoeling zijn.....
Nikitah86
Geplaatst: 20-01-05 13:17
Hallo allemaal!
ik volg dit topic alweer een tijdje en vind het een super intitiatief! ik heb al bij veulen84 aangegeven dat ik wel wil schrijven (ik heb geen eigen paard dus meedoen wordt wat lastig ). ik vind dat we op dit moment blij moeten zijn met elke stal die (eventueel) bereid is de bak(ken) af te staan voor Azie! wanneer er niet genoeg bokkers mee willen/kunnen doen dan kan er ook nog reclame gemaakt worden in de omgeving van de bak! het gaat vast allemaal snel rollen zodra de bak geregeld is! mocht er nog hulp nodig zijn hoor ik het graag!
Groetjes!
xkusssx
Geplaatst: 20-01-05 16:48
in arnhem kan ik wel komen en met de prijzen moet je niet te moeilijk denken... er zijn genoeg mensen die oude(re) bekers en vaantjes weg willen doen gratis of tegen een kleine vergoeding...
Het is ook wel leuk om iedeeen te laten dressuren en voor de kleintjes (evt bezoeker(tjes) met iets rij-ervaring) en klein parcours te laten lopen (slalommen, opstappen, afstappen, achteruit, vierkant staan, 2 balken naast elkaar en daartussen een bal. dan op je paard met een bezem de bal naar het einde van de balk brengen.. een tennisbal van een pion pakken.... allemaal goedkoop maar zeker leuk.. evenals eeen ritjes op een shet of andere brave pony....
in gendringen (wieken) is ook een manege die net is gestopt maar die nog wel paarden hebben.. misschien ook een goed idee (goed te bereiken met trein en bus) en voor diegene die geen eigen paard mee kunnen nemen ook handig... alleen wel helemaal aan de grens van duitsland (oosten nl) dus arnhem lijkt me dan toch beter.. maar het is een idee... ik hoor het wel waneer het plaatsvind...
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 17:56
ik denk dat het idd net iets te ver is...
pc de rijnruiters ben ik idd mee bezig.
PolitieTed
Geplaatst: 20-01-05 18:31
Dat is natuurlijk écht midden, dus wat dat betreft zou het mooi zijn. Maar idd, het is al mooi als er een manege is die wil helpen, dus wat dat betreft moeten we gewoon niet te veeleisend zijn.
risje
Geplaatst: 20-01-05 18:37
Klopt dat we niet te veeleisend moeten zijn. Is toch gebleken dat veel mensen of niet reageren of wel willen helpen maar niet kunnen of dat ze ergens anders al aan mee doen. Dus idd we moeten blij zijn wat we kunnen doen.
Marjolein18
Geplaatst: 21-01-05 15:03
mailtjes heb ik verwijderd, maar marcroix wou eerst meer informatie over hoe en wat, maar viel zeker wel te bespreken, nieuw hagenauwe reageerde ook positief, maar had pas voor 27 februari de bak weer vrij, en ze wouden ook eerst meer informatie! nou ja, het komt wel goed er wordt in ieder geval hard voor gezocht!
risje
Geplaatst: 21-01-05 17:27
ja klopt, heb ze beide meer info gestuurd dus kijken wat ze nu reageren!
Calanddra
Geplaatst: 22-01-05 16:04
kzag dat jullie ook een reactie hadden gekregen van de zilfia's hoeve... was die positief?? (is nl heel dichtbij :P)
machteld
Geplaatst: 24-01-05 14:41
hallo ik heb de topic zo ene beetje bekeken.. een erg leuk idee, en als ik het goed begrijp is het dus ook onderling mee doen, goed initiatief!