Maarre... wordt het een arabische show of gewoon (hadden we het geloof ik nog niet over gehad...)
arabisch klinkt wel veel leuker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
risje schreef:mh raar, kreeg tijdens het telefoongesprek met haar man namelijk het idee dat alles goed ging en duidelijk was wat de bedoeling was.
Maar goed, wel erg fijn dat we nu eten dat dat toch niet het geval blijkt te zijn. Dan kan ik er namelijk zo snel mogelijk wat aan doen!!
Erg gave website trouwens!!
Zit nu voor studie ergens dus heb de foto's niet beschikbaar, maa rals ik straks thuis ebn zal ik direct voor je kijken. Zet ze wel weer hier op het forum, ok?
Trouwens werd gezegd dat je foto's van hypfocus gebruikte, maarre welke zijn dat dan?
Zie alleen mijn foto's en die van arbon zelf....
Paardennamen schreef:Amable gaf al aan dat de foto's van haar paard gebruikt mochten worden, mits je toestemming hebt van HypoFocus.
Martina en Emio (ja nog een show erbijhier straks meer over) zal ik nog even moeten vragen.
risje schreef:Renske20:
Heb er geen problemen mee hoor als je een niveau lager start. Gewoon rijden wat Q op dat moment aankan. Vindt het al leuk als je toch meedoet!!
pegassa schreef:Heej Rinske werk je daar?? Gezellig kun je baby Avalon eens als echte kerel terug zien
Scum schreef:Dan werk je niet zover van het Gareel af (duin 1 of 2, weet ik ff niet meer). Is mijn favo zaak! Ligt die manege daar ook in de buurt?
Paardennamen schreef:Amable gaf al aan dat de foto's van haar paard gebruikt mochten worden, mits je toestemming hebt van HypoFocus.
Martina en Emio (ja nog een show erbijhier straks meer over) zal ik nog even moeten vragen.