benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:52

idd dikke pluim voor de molenheide! Pling

Maarre... wordt het een arabische show of gewoon (hadden we het geloof ik nog niet over gehad...)
arabisch klinkt wel veel leuker Knipoog

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:55

Het maakt mij niet uit.....is ook afhankelijk van de voorbrenger, aangezien het een kunst is een hengst in een "Arabische jurk" voor te brengen. Belemmert het lopen een beetje en we willen natuurlijk geen zandhappende sheik Cool

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:56

hoi!!

Heb twee dagen terug gebeld met de man van de eigenaresse en die heeft me toegezegd dat we de bak mogen gebruiken en dat de menwedstrijd verzet zou worden. Heb nog nadrukkelijk gevraagd of dat geen probleem was, maar dat ging wel lukken gaven ze aan.
Er is inderdaad gezegd dat het handig was als ik een zeker langskom en op dit moment ben ik dus ook bezig om vervoer daarheen te regelen. dit heb ik ze dus ook verteld en om toch wat af te kunnen spreken alvast hebben we telefonisch dus al vanalles doorgesproken. Daarbij is gezegd dat ik dit op papier zou zetten en ze dan terug zou bellen. Was dus zowiezo al van plan om ze straks weer te bellen.

Er is helemaal niemand nodig diedeze taak op zich neemt dusaangezien ik er al mee bezig ben!!
Met wie heb je gesproken pegassa?

Waarschijnlijk gaat het trouwens vrijdagmiddag / avond worden dat ik daarheen ga. Dan wil mijn moeder me namelijk wel rijden, die woont in eindhoven. Mocht er iemand zijn die in de buurt woont en voor die tijd daarheen wil dan zou woensdag evt ook kunnen, donderdag kan trouwens ook wel.
Als er iemand is die mee wil, ook prima, pb me dan eventjes!!

Verbaas me enorm dat nu ineens blijkt dat ze eigenlijk van niks weten. Klopt namelijk niks van lijkt me. Heb ze twee weken terug gemaild, kreeg volgende ochtend al mail terug van lenie dat ze erg graag mee wilde werken maar dat ik maar terug moest bellen mailen om dingen door te spreken. Dit heb ik dus gedaan. Kreeg echter de man van lenie aan de lijn en met hem heb ik toen een aantal dingen doorgesproken. Hij zou het doorgeven aan Lenie. Verslag van dit gesprek overigens elders in dit topic.

Maar goed bel ze vanavond wel weer terug als blijkt dat niet alles duidelijk is. Heb toch echt het numemr gebruikt wat ze me zelf gaven (en ook op de website staat) dus snap hier echt helemaal niks van.
Maar goed zal vanavond dus bellen en daarna hier laten weten wat ze zeiden.

Maar goed denk er zeker niet te licht over, daarom heb ik juist meteen contact met ze opgenomen toen ze dat vroegen en meteen geregeld dat ik deze week nog kan komen ook al woon ik zelf aan de andere kant van het land. Maar goed dat maakt me allemaal niks uit, ben namelijk ontzettend blij met de medewerking dus daar ben ik zuinig op. Goed dat je het zegt dat blijkbaar nog niet alles duidelijk is!!

Volgens mij er hier nietveel wat langs elkaar heen loopt trouwens. Voor mij is duidelijk wie wat doet en plaats expres al steeds lijstjes hier zodat jullie weten wat er speelt. Mocht iemand vragen hebben gewoon naar mij komen dus en niet lukraak in dit forum dingen gaan bespreken of dingen doen want dan lopen we juist de kans dat iets langs elkaar heen gaatlopen en met een stal (en een hoop andere mensen) die zo fijn mee wil werken moeten we dat niet hebben.

Renske20:
Heb er geen problemen mee hoor als je een niveau lager start. Gewoon rijden wat Q op dat moment aankan. Vindt het al leuk als je toch meedoet!!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:01

Goed, dan laten we dat afhangen van de voorbrenger Lachen Ik neem aan dat je dat zelf binnenkort regelt? Lachen

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:04

Risje...ik heb de eigenaresse gesproken en zij heeft tijdens het telefoongesprek ook nog aan haar man gevraagd. Zij hadden nog geen bevestiging gehad en waren daar dus verbaasd over.

Maar goed prima als het zo wordt opgelost. Dan kan ik ook met mijn taken verder. De tijd dringt tenslotte om alles netjes geregeld te krijgen.
Laatst bijgewerkt door pegassa op 10-01-05 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:06

Paardennamen schreef:
Goed, dan laten we dat afhangen van de voorbrenger Lachen Ik neem aan dat je dat zelf binnenkort regelt? Lachen

Daar kun je van op aan!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:06

mh raar, kreeg tijdens het telefoongesprek met haar man namelijk het idee dat alles goed ging en duidelijk was wat de bedoeling was.
Maar goed, wel erg fijn dat we nu eten dat dat toch niet het geval blijkt te zijn. Dan kan ik er namelijk zo snel mogelijk wat aan doen!!

Erg gave website trouwens!!
Zit nu voor studie ergens dus heb de foto's niet beschikbaar, maa rals ik straks thuis ebn zal ik direct voor je kijken. Zet ze wel weer hier op het forum, ok?

Trouwens werd gezegd dat je foto's van hypfocus gebruikte, maarre welke zijn dat dan?
Zie alleen mijn foto's en die van arbon zelf....

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:12

risje schreef:
mh raar, kreeg tijdens het telefoongesprek met haar man namelijk het idee dat alles goed ging en duidelijk was wat de bedoeling was.
Maar goed, wel erg fijn dat we nu eten dat dat toch niet het geval blijkt te zijn. Dan kan ik er namelijk zo snel mogelijk wat aan doen!!

Erg gave website trouwens!!
Zit nu voor studie ergens dus heb de foto's niet beschikbaar, maa rals ik straks thuis ebn zal ik direct voor je kijken. Zet ze wel weer hier op het forum, ok?

Trouwens werd gezegd dat je foto's van hypfocus gebruikte, maarre welke zijn dat dan?
Zie alleen mijn foto's en die van arbon zelf....

Er zullen denk ik twee foto's van Hypofocus gebruikt worden (die van Arabon dus) Ik heb zojuist de medewerking verkregen van Marcel Knaapen om andere foto's te mogen gebruiken, van een binnen evenement, dit sluit natuurlijk beter aan. Dus vooralsnog heb ik even geen andere foto's nodig als van Molenheide (daar ga ik zelf wel achteraan) en van de overige shownummers!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:27

Amable gaf al aan dat de foto's van haar paard gebruikt mochten worden, mits je toestemming hebt van HypoFocus.

Martina en Emio (ja nog een show erbij Lachen hier straks meer over) zal ik nog even moeten vragen.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:31

Paardennamen schreef:
Amable gaf al aan dat de foto's van haar paard gebruikt mochten worden, mits je toestemming hebt van HypoFocus.

Martina en Emio (ja nog een show erbij Lachen hier straks meer over) zal ik nog even moeten vragen.

Ik neem even contact op met HypoFocus maar dat zal geen probleem zijn Knipoog Anders stuur ik Avalon op dr af Extreme duivel

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:41

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:57

Gaat zij een show geven???

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:16

risje schreef:
Renske20:
Heb er geen problemen mee hoor als je een niveau lager start. Gewoon rijden wat Q op dat moment aankan. Vindt het al leuk als je toch meedoet!!

oke super Haha! als de rest er ook zo over denkt, dan doe ik iig mee
morgen voor 't eerst weer in de bak rijden, ben benieuwd hoe het gaat, B of L1 gaat iig lukken, maar dat laat ik wel weten als er ingeschreven kan worden Lachen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:31

Pegassa? wat bedoel je?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:46

pegassa schreef:
Heej Rinske werk je daar?? Gezellig kun je baby Avalon eens als echte kerel terug zien Haha!

Ik werk bij Tausch Expo Design & Standbouw op Duin III (nieuwe gedeelte).
Ik ben echt benieuwd naar Avalon!
Ik hoop trouwens dat ik misschien dan al een nieuw paard heb zodat ik zelf ook mee kan rijden, anders zijn mijn verzorgsters de l*l *LOL*

Ik wil trouwens wel mee naar de Molenheide, wil daarvoor ook wel iemand van station Den Bosch ophalen als dat nodig is. Dat is toch dicht in de buurt. Welke dag maakt mij niet uit, alleen donderdag kan ik alleen 's avonds. Vrijdag kan ik de hele dag Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:10

Dan werk je niet zover van het Gareel af (duin 1 of 2, weet ik ff niet meer). Is mijn favo zaak! Ligt die manege daar ook in de buurt?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:28

leuk nog een show erbij, maar we moeten wle denken aan de planning. Veel meer tijd voor shows dan we nu hebben ingepland is er echt niet en springen is nu al zo laat.
We kunnen er eventueel voor kiezen om geen springen te doen wat denken jullie daarvan?

Is namelijk een hoop geregeld extra en anders gaan we echt in d eknoop komen met planning en shows vrees ik!

Dus wat vinden jullie, dan maar geen springen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:52

Ik denk ook dat je het springen moet laten vallen, of een show.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:57

persoonlijk ga ik dan liever voor springen laten vallen. Schilt namelijk weer ene jury regelen, een parcoursbouwer regelen, hoop tijd ivm opbouwen parcours en afbreken en dan hebben we evt tijd om een grotere show te doen.
De molenheide bood namelijk al aan dat ze eventueel wel wilde helpen emt show erbij regelen (kreeg net mail van ze). Ze hebben ook aantal connecties zoals ze zelf zeiden en wilden ons graag helpen.

Ben op dit moment afspraak aan het maken voor ergens deze week dus!!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:02

Goed de shows:

14.00 - 15.00

Avalon van Pegassa (15 min)
Western show (Martina) (half uur)

18.15 - 19.00

Amable vrijheidsdressuur (10 min)
Emio pas de deux (20 min)

Meer shows kunnen er niet ingepland worden. Ik heb ook nog geen precieze tijden gepland, kan best zijn dat bijv eerst de western show is en dan Avalon... Het is in ieder geval wel de bedoeling dat de shows in die pauzes zijn.

Verder wil ik nog een paar dingen weten:
Kan er op de geluidsinstallatie een headset aangesloten worden? Als dit niet bekend is, kan ik zelf wel bellen (mits de locatie en datum echt vast staan)

Amable wil graag haar paard gedurende de dag stallen, aangezien er een behoorlijke tijd zit tussen haar proef en de show. Is dit mogelijk? Wederom, als het niet bekend is kan ik zelf bellen Knipoog

Zo dat was het even voor nu. Vinden jullie het goed zo?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:04

Als springen vervalt, dan kunnen er wel meer shows ingepland worden, maar ik denk dat de dag zo wel lang genoeg is! Maar das mijn mening Knipoog Ik zou niet veel langer blijven zitten denk ik als de wedstrijd zelf is afgelopen...

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:39

ga binnen nu en een paar dagen met pegassa naar de molenheid eom dingne door te spreken dus wat die geluidsinstallate / headset betreft en wat betreft stalling zal ik allemaal wel navragen!!

Showplanning ziet er verder goed uit zo, super!

Maarre definitief springen laten vallen dan?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:43

Scum schreef:
Dan werk je niet zover van het Gareel af (duin 1 of 2, weet ik ff niet meer). Is mijn favo zaak! Ligt die manege daar ook in de buurt?

Dat is inderdaad ongeveer 500 meter verderop Knipoog
De manege ligt er niet zo heel ver vanaf, die ligt alleen meer aan de andere kant. Als je vanaf richting Den Bosch komt, voorbij de eerste stoplichten naar links als ik het goed heb. Ligt ongeveer 7 minuutjes van elkaar af Lachen

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:12

Van mij mag je ook springen laten vallen, scheelt inderdaad weer een hoop geregel...

Als je dat (geluidsinstallatie + stalling) gelijk wilt vragen, graag!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:41

Paardennamen schreef:

Jaah...ik heb nog foto's van de show die ik gereden heb op het Mega Paardenevenement.
Pb me anders even voor de foto's. Die mogen dan natuurlijk ook gebruikt worden voor op de site.
Trouwens...de afstand is best wel te doen voor ons...dus we komen zeker show rijden