Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik ben even kwijt of hij dat na de aanslag op Pim ook had gedaan, maar het blijkt wel dat de dood van Theo van Gogh grote beroering teweeg heeft gebracht in de hoogste kringen van de politiek.
Dit gaat nog een staartje krijgen.
QHAhkbar schreef:das mijn mening!! maar volgens jullie mag iedereen toch een vrijheid hebben van meningsuiting? of alleen als het aansluit aan julie mening?
Mikje schreef:Alle ellende ooit is begonnen toen de mensen het vertrouwen in de kerken (en het geloof) verloren...
QHAhkbar schreef:das mijn mening!! maar volgens jullie mag iedereen toch een vrijheid hebben van meningsuiting? of alleen als het aansluit aan julie mening?
Craignethan schreef:Alle ellende is begonnen door het geloof en de kerk. Zo goed als alle oorlogen zijn begonnen door het geloof en/of het willen veroveren van land (=mensen en dus vaak een ander geloof willen onderdrukken).
Extremisten en of dat nu islamieten, katholieken of wat voor geloof dan ook zijn, zijn allemaal gevaarlijk en niet representatief voor de rest van de mensen met dezelfde geloofsovertuiging.
ThePast03 schreef:Balkenende gaat er trouwens wel vanuit dat Van Gogh vanwege zijn mening is vermoord. Hij weet meer dan wij.
Danielle_1 schreef:Dat is toch overduidelijk![]()
Iedereen legt de link tussen Theo en Pim.
Ben benieuwd wat er vannacht allemaal gaat gebeuren!
Cassidy schreef:Ik ben even kwijt of hij dat na de aanslag op Pim ook had gedaan, maar het blijkt wel dat de dood van Theo van Gogh grote beroering teweeg heeft gebracht in de hoogste kringen van de politiek.
Dit gaat nog een staartje krijgen.
Arabesk"]
CNN maakt er zelfs melding van:
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europ ... index.html
[/quote]
[quote="CNN schreef:Theo van Gogh, who made a film about violence against women in
Islamic societies, has been murdered in Amsterdam, police said.