Het is nu bijna gitzwart aan de lucht. Het is werkelijk windstil. Lichtflitsen af en toe. Toppen van de bomen komen in beweging. De struiken naast het pand ook nu. Straatlampen gaan zelfs aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sjokkemeule schreef:Ja ! Daar gaan we, even vitrage opzij gedaan op mijn kantoortje:)
Het is nu bijna gitzwart aan de lucht. Het is werkelijk windstil. Lichtflitsen af en toe. Toppen van de bomen komen in beweging. De struiken naast het pand ook nu. Straatlampen gaan zelfs aan

... Randy01 schreef:Jeetje jongens, wat moet ik nou? Weet écht niet of ik naar stal zal gaan?! Heb wel geleerd dat als ik ergens aan twijfel, het niet moet doen.
Denk dat ik thuis blijf. Heb geen wedstrijden etc. binnenkort, dus dagje stil staan (wel in paddock geweest) kan geen enorme kwaad. Ik denk dat ik het zekere voor het onzekere verkies?
Randy01 schreef:Jeetje jongens, wat moet ik nou? Weet écht niet of ik naar stal zal gaan?! Heb wel geleerd dat als ik ergens aan twijfel, het niet moet doen.
Denk dat ik thuis blijf. Heb geen wedstrijden etc. binnenkort, dus dagje stil staan (wel in paddock geweest) kan geen enorme kwaad. Ik denk dat ik het zekere voor het onzekere verkies?