Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Maar dat veel mensen niet meer contant betalen wil niet zeggen dat het raar en verdacht is als anderen het wel doen. Sowieso hebben ondernemers veel vaker contant geld. Ik heb klanten die ook onverwacht met contant aan komen zetten. Zou wat zijn als ik zeg: nee dat kan niet want dat is verdacht en ben ik ook meteen verdacht.
Zonnetje81 schreef:Maar dat veel mensen niet meer contant betalen wil niet zeggen dat het raar en verdacht is als anderen het wel doen. Sowieso hebben ondernemers veel vaker contant geld. Ik heb klanten die ook onverwacht met contant aan komen zetten. Zou wat zijn als ik zeg: nee dat kan niet want dat is verdacht en ben ik ook meteen verdacht.
friezenfan2 schreef:Nee hoor geen excuses van mijn kant.
Dit hele gedoe had opgelost kunnen zijn door ze gewoon te uploaden via de bokt foto optie.
Jullie allemaal ook nog een fijne maandag
anca schreef:Shenavallie schreef:Rare mail waarin eerst met 'je' en daarna met 'u' wordt gesproken. Maar dat zal mijn taal-kronkel wel zijn.![]()
Blij dat het voor jou zo is opgelost!
Nee hoor dat is geen taal kronkel. Het verhaal rammelt aan alle kanten. En een algemeen directeur die zelf een brief schrijft . En met taal fouten.
Een vermakelijk verhaal voor een leuke tijdverdrijving met de regen
DuoPenotti schreef:Ook door chatgpt geschreven?
Daar zou ik als directeur toch niet zo blij mee zijn als mijn naam daar onder zou staan.
DuoPenotti schreef:Echt waar?![]()
Dat is toch echt wel erg, tenminste als het zo duidelijk is.
Je zou toch mogen verwachten die een functie hebben dat ze extern brieven schrijven ,zelf het Nederlands wel goed machtig zijn.
_chou schreef:Ik mag toch hopen dat ze het minimaal controleren? Ik gebruik ook veel chat, maar controleer het wel altijd. Scheelt op die manier wel veel tijd met dingen.

Kidde schreef:_chou schreef:Ik mag toch hopen dat ze het minimaal controleren? Ik gebruik ook veel chat, maar controleer het wel altijd. Scheelt op die manier wel veel tijd met dingen.
Joh zelfs advocaten gaan de rechtszaal in met een stuk met verwijzingen naar niet bestaande uitspraken
https://nos.nl/artikel/2603525-advocate ... gebruik-ai

.zullen we maar zeggen