Citaat:Welke quotes uit boeken(series) vindt jij mooi/grappig/emotioneel/indrukwekkend/(vulzelfverderin)?
En, zou je het leuk vinden om merch te krijgen gebaseerd op deze boeken(serie) en/of quotes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Citaat:Welke quotes uit boeken(series) vindt jij mooi/grappig/emotioneel/indrukwekkend/(vulzelfverderin)?
En, zou je het leuk vinden om merch te krijgen gebaseerd op deze boeken(serie) en/of quotes?
Van Fate Breaker - Victoria Aveyard. Heerlijke Lord of the Rings vibes. 
Marjo schreef:Tijd voor weer een beetje activiteit hier, in plaats van een lijstje zet ik er dit keer een vraag in die hopelijk kan helpen in de zoektocht naar cadeautjes. Ook als je meedoet met de 12-dagen editie, is het leuk deze te beantwoorden, je weet maar nooit of je Santa er nog een extraatje in wil doen
Anders dan 'not all those who wander are lost' en 'always' kan ik dus niet echt iets uit mijn mouw schudden. En die 2 vooral omdat ze zo extreem bekend en veel gebruikt zijn. Niet een antwoord waar mijn Santa iets mee kan, wel eerlijk