[VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 12:10

Ik heb bij Temu een hoofdbordkussen besteld. Die kun je gewoon aan het hoofdeind van je bed leggen. Dat is lekker zacht en geeft ook veel steun en is heel goedkoop en in allerlei kleuren verkrijgbaar. Op Nederlandse sites zijn ze ook wel, alleen dan wat duurder

Suzanne F.

Re: [VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 12:23

Ik heb ook een los bord ergens vandaan gehaald en die achter het bed gezet. Als ik rechterop wil zitten moet ik wel de kussens ertegenaan zetten maar misschien bedoelde je dat ook. Het bord zelf is niet zacht genoeg om lekker tegenaan te zitten.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 12:40

Wat een leuk project, keuken ziet er goed uit.

Over het hoofdbord bij bed, je kan ook kleine panelen bestellen. Zoals dit:
https://amzn.eu/d/98z2tB9
Kan je het zelf samenstellen, horizontaal/verticaal en verschillende kleuren.

Pien63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 18:57

Voor gordijnen, kijk eens op marktplaats. Zitten soms pareltjes tussen. Het past bijna nooit maar ik kan me bij jou voorstellen dat je denkt, boeien…. Wel lekker goedkoop .

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-26 20:30

Ik hoopte op een enorm creabea out of the box idee qua hoofdbord :Y).
De standaard hoofdborden vindt ik wat saai, dan zijn die panelen (diy) waarschijnlijk toch de beste optie. Maar in mijn zoektocht verdwaal ik regelmatig in de krochten van internet dus wie weet waar ik nog op uit ga komen :')

De slaapkamer gordijnen komen van MP, die maken me niet zoveel uit inderdaad maar de eeeeenorme ramen waar ik nu nog gordijnen voor zoek, zijn de ramen met het uitzicht. We zitten altijd uit die ramen te kijken dus daar wil ik toch wel heel graag kloppende redelijk mooie gordijnen voor hebben hangen :j. Het is ook niet helemaal weggegooid geld, die gordijnen gaan gewoon mee in het nieuwe huis want nooit dat ik zulke grote ramen meer wil!

En dan nu, de slaapkamer! Die zat helemaal in de verf toch? Dus gingen we vandaag laminaat leggen... Toch? :+
Ik loop de kamer in en OCDerige perfectionistische ik zie een klein stukje muur met maar 99% dekking ipv 100%. De verf had ik al opgemaakt maar ik had nog een "lutje" van dezelfde verf uit het oude huis over. Jackpot! *\o/*

Dus ik pak de verf, een kwast en terwijl ik de verf op de muur kwast denk ik "neeeeeeeeeeeeeee!". Ik meen dit dus serieus, het was een compleet andere kleur :x

Ruim een week was ik vrij teleurgesteld in mezelf als ik de slaapkamer in liep. Had ik maar niet de verf van het oude huis meegenomen, ramen op het noorden laten verf écht heel anders lijken, waarom heb ik deze keuze gemaakt |( |(
En nu blijkt dat de verf verkeerd gemengd was _O-.

Ik krijg een nieuwe emmer, en jeej, ik kan de hele effing slaapkamer weer opnieuw doen :evaw:

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 20:42

Oww moesten het speciale diy zijn, dat was me niet duidelijk...

In dat geval zo iets?https://share.google/QxxdCNVdoDm420m7r

4 leren banden met 2 kussens er door heen. Of een tuinkussen tegen de wand gemaakt heb ik ook voorbij zien komen.

Heb ook oude deuren of luiken als hoofdbord voorbij zien komen....

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 13:47

Het hoeft niet diy te zijn, maar ik wil graag iets dat niet te standaard is. Zeg ik nu maar als het straks af is, zal waarschijnlijk iedereen denken daar heb je weer zo'n 13 in een dozijn huis :+

Ondertussen hebben we nu een deadline want ik moet 13 februari het ziekenhuis in, heb het behoorlijk kunnen rekken want ze wilden me er donderdag al hebben :')
Dus of ik ben dan klaar en ze gaan in mijn quarantaine spullen verhuizen, of we zijn dan over. Voorkeur voor het laatste want nooit dat ik anders de rust krijg die ik nodig heb _O-

Het bericht van het ziekenhuis leverde in ieder geval enorme schoonmaak woede op en het schiereiland van de keuken is nu 100 punten schoon *\o/*

Afbeelding

Nu de oven nog, de koelkast- en afzuigkapaccessoires en het blad van het spoelgedeelte en dan is dat klaar :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:49

Ziet er netjes uit hoor. :D

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 14:13

Wat gaat gebeuren in het ziekenhuis?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 14:48

Ja dat snap ik dat je voor die datum verhuisd wil zijn!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 17:52

Bellatrix schreef:
Ziet er netjes uit hoor. :D

Het was nog wel een werkje.... De vorige eigenaren (die kregen de keuken bij het huis) waren ervan overtuigd dat het blad hoogglans was. Spoiler alert: dat is het niet _O-

Freya6 schreef:
Wat gaat gebeuren in het ziekenhuis?

Ik krijg een infuus om mijn immuunsysteem uit te schakelen, zodat dat hopelijk een tijdje mijn eigen lichaam niet aanvalt. Maar met mijn immuunsysteem valt ook per direct al mijn kracht en conditie weg en dan functioneer ik dus niet meer :+

Lukasje schreef:
Ja dat snap ik dat je voor die datum verhuisd wil zijn!

Ik hoop het van harte! Tot nu toe worden er allemaal afspraken ineens midden op de dag ingepland, en dan kan ik dus net helemaal niets met de enorme reistijden die ik dan heb |o

Ik had een eettafel gezien online, helemaal weg van! Maar ik wil dat altijd eerst in het echt zien zodat ik kan bepalen hoe hufterproof het is want dat hebben we nodig :+
Ik een winkel gevonden die hem had staan, dus ik kom daar, allemaal rode stickertjes :)). Nou, dan heb je mij hoor als je de prijzen verlaagd met rode stickers O:)

De tafel viel tegen, dus ik heb een tafel met een rood stickertje gekocht, van de Bruuts collectie, heeft zo moeten zijn toch? _O-
Deze week halen we hem op dus die kan lekker mee met de verhuizing, geen eettafel meer die compleet wegvalt maar nu mogen de stoelen lekker wegvallen :Y)
Manlief vroeg of we even extra stoelen moesten bijbestellen, ik heb maar nee gezegd onder het mom dat we eerst als het moet de tuinstoelen kunnen aanschuiven, maar de reden is eigenlijk dat ik nu al weet dat onze stoelen er voor geen meter bij gaan staan +:)+

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:51

Dat klinkt heftig! Sterkte!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 22:04

Ik hoop dat je je na de baxter wat fitter mag voelen !

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 13:54

Dat zijn geen kleine dingen Bielsje, sterkte!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 14:18

Het valt allemaal wel mee hoor, nou ja, behalve de dag zelf misschien :'). De paniek van iedereen als mn bloeddruk keldert, doe rustig, dat gebeurt constant en ik ben er nog steeds :o

Maar 2 weken kluizenaren in bed is zo'n drama niet, helemaal nu ik straks de koelkast op een paar passen afstand heb :+. Na ruim 3 jaar bedlegerig te zijn geweest mag ik in mijn handjes knijpen dat ik dat nu maar een paar weken per jaar ben. En misschien knap ik hier wel op magische wijze enorm veel sneller op want nu kan Chef me ook bezoeken :j. Hij kon de trap niet op en ik niet af, of niet veilig iig, dus dan zag ik hem 1 a 2 weken helemaal niet :=

We hebben iedereen gereserveerd voor 7 februari, we zeggen niet wat we gaan doen maar ze moeten hun bussen meenemen :+
We gaan dus op zaterdag alle spullen verhuizen, kunnen we op zondag afronden en dan kan manlief maandag hopelijk vrij uitgerust aan het werk en ik even een paar dagen settelen *\o/*

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 14:21

Als de tegelzetter denkt dat je nieuwe pot niet nieuw is _O-

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 14:23

:oo
Is je nieuwe wc nu kapot??

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 14:25

Bellatrix schreef:
:oo
Is je nieuwe wc nu kapot??

Hoop ik toch niet :')

Verwacht het niet maar manlief komt hem vanavond installeren dus dan gaan we het zien. Zou wel de grap van het jaar zijn als ik een 3de moet gaan halen _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 14:25

Nouja op kosten van die tegelzetter dan...

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 14:50

Er heerst echt een vloek op de wc bij jullie :')

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 17:14

Nieuwsflits: de pot is nog heel *\%/*

Gelukkig was het modderig en/of heeft hij er niet mee gegooid :')

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 17:40

Haha, beter zo ja!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:41

Oh nee, ik dacht al niet weeeeer de pot. Maar hij leeft nog gelukkig.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 19:49

De vloek van de pot is wel echt....

Het bedieningspaneel mist de beugels om hem vast te zetten :')

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 22:26

Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk