Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:02

Ik ben wel bezig met sporten maar Hyrox is me een brug te ver. :') :)) stoer dat je dat doet!

Edit: bedenk me wel weer een top. Ik gooi graag magnesium in mn bad voor de spieren! Altijd welkom. En nu bijna op. :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:06

Roulette_ schreef:
Love matcha! Maar ik was altijd al een enorme groene thee drinker. Matcha latte vind ik inderdaad heerlijk, chai latte (van kruiden, niet zo’n poeder - daar zit altijd suiker in en ik hou niet van zoet) ook en op zijn tijd een goede cappuccino word ik ook blij van.
Je kan ook bakken met matcha, vorige week heb ik matcha-witte chocolade koekjes gemaakt, die waren erg lekker.

Oh dat klinkt heerlijk! Waar haal jij je matcha vandaan?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:07

Ik heb echt nog thee voor 3 jaar geloof ik, kom er maar niet doorheen. :') Maar matcha nooit gehad.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:10

Matcha nog nooit gehad en trekt me ook niet echt. Ik hou het bij mijn koffie. Liters koffie :9k

Afbeelding
Ik ben net terug van weekendje Luxemburgse show ( en thuis gekomen met een derde kampioenschapstitel met mijn knappe meid ) en daarna nog naar Gérardmer en colmar geweest met de twee jongste hondjes. Zo zijn hondenshows leuk. Mooie plekken in Europa bezoeken en lekker onderweg zijn met je honden.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:10

Ok even gekeken, ik hou best van sporten, ik doe recreatief hardlopen en wielrennen met vriendlief, maar dat Hyrox zou mij echt teveel van het goede zijn :j

Ben ook actief met mindfulness en vooral met het werken aan de mentale ik, rust vinden in het leven enzovoorts, dus dat vind ik ook altijd erg interessant (ik hou bijvoorbeeld van even een kwartiertje in de ochtend pakken met een wierrookstokje en even helemaal in mezelf zen worden op de bank, nu nog het wat vaker doen ;) )

Geurkaarsjes zijn hier ook altijd welkom, vooral in de winter gaan die er snel doorheen bij deze romantische muts.

Thee is voor zieke mensen is mijn levensmotto, koffie mag ik niet meer zoveel drinken (dronk altijd minimaal 2 liter op een dag maar dit echt teruggedraaid naar alleen op het werk en op stal een kopje, thuis in principe niet meer)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:52

Citaat:
Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.

Deze vraag is ingestuurd door Ineke2. Heb je zelf een vraag die geschikt is als weekvraag? Laat het mij gerust weten.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:57

marleen_88 schreef:
Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.

Geen. Ik heb geen reukvermogen. Hierdoor eet ik ook graag pittig ( Chili chips, Chili chocolade, Chili ijs, Chili pannenkoeken, Chili…. Doe ik ook graag in mijn koffie )

Dus geen favoriete geur maar favoriete smaak. Telt dat ook?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:58

Hyrox klinkt heftig, knap dat je dat doet.

Ziet er heerlijk uit SRomy.

Warme sokken zijn welkom, ik heb mt 36. Matcha vind ik niet lekker. Ben wel een theedrinker; Rooibos en Kamille zijn mijn favorieten.
Geurkaarsen of waxinelichtjes zijn welkom, die komen wel op in de herfst en winter. Ik vind vooral vanille lekker, zware luchten (lavendel, dennen, patchouli) vind ik niet lekker.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:07

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 36

Deze vraag is ingestuurd door Ineke2. Heb je zelf een vraag die geschikt is als weekvraag? Laat het mij gerust weten.

Leuke vraag! Ondanks dat ik bij het parfum kopen wel altijd op de samenstelling let heb ik geen favoriete geuren denk ik (ondanks dat het geen parfum vraag is, is dat wel mijn makkelijkste referentie). Grof gezegd hou ik van warme, zoete, frisse of poederige geuren. Ik denk dat op dit moment poederige geuren mijn favoriet zijn. En als ik het goed heb geven iris, heliotroop, viooltje, vanille, tonkaboon en muskus. Maar de meeste van deze geuren zou ik dan weer niet snel uitkiezen in een geurkaars. Dan vind ik warme, zoete of frisse geuren weer heel fijn. Heb wel eens een set van oliën gekregen samen met een diffuser (oliën zijn voor mij eerder een flop dan een top) en daar zat een geur in waar ook o.a. pepermunt, tangerine en gember in verwerkt zat. Dat rook ook echt fantastisch. En zoete bloemige geuren daar zal ik nooit van afstappen <3 lang antwoord op een simpele vraag: kwa geur ben ik niet voor 1 gat te vangen!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:12

StonedRomy schreef:
marleen_88 schreef:
Weekvraag week 36

Geen. Ik heb geen reukvermogen. Hierdoor eet ik ook graag pittig ( Chili chips, Chili chocolade, Chili ijs, Chili pannenkoeken, Chili…. Doe ik ook graag in mijn koffie )

Dat klinkt echt mega vervelend (en soms ook mega relaxed)! Heb je altijd geen reukvermogen gehad of ben je dat in de loopt der jaren kwijt geraakt?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:15

Citaat:
Weekvraag week 36

Ik ben groot fan van lavendel, heb diverse planten in de tuin staan en wordt altijd blij als ik er langs loop. Doet me denken aan fijne jeugdherinneringen. Heb momenteel ook doucheschuim staan van Kneipp, echt een verwenmomentje.

Qua geurkaarsen kies ik vaak geuren meer gericht op natuur: bos of zee, en bv fruit zoals sinaasappel. Ben niet zo van de hele zoete kunstmatige geuren.

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:17

Ik vind vanille lekker <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:18

StonedRomy schreef:
marleen_88 schreef:
Weekvraag week 36

Oh bah, wat vervelend. Begrijp ik goed dat je dus veel smaken en geuren niet kent?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:19

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 36

Leuke vraag! Ik ga vaak voor lichte bloemige geuren. Niets te overheersend. Natuurgeuren kan ik ook waarderen in geurkaarsen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:23

Lavendel en vers gebakken brood!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:25

Ik vind vooral rond de kerst de appel kaneel geur helemaal geweldig <3

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:27

Hele leven al gehad dus ik ‘ mis ‘ gelukkig niets. Ik ben daarom echt fan van de extreme smaken. Tot grote teleurstelling van anderen als ik weer aan mijn stinkkaasje zit voor ontbijt _O-

Ik eet daarom ook het liefste met meerdere texturen bijvoorbeeld.

Maar ik ben best wel een goede kok ( en bedenk recepten voor een cateringbedrijf ). Hooguit dat ik even dubbel moet controleren bij iemand of het niet onaangenaam pittig is voor de gemiddelde mens.

Oh qua geuren een geur a.u.b. echt niet erin doen, ook niet als ingrediënt van iets. Ik ben extreem allergisch voor kaneel.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:47

Hyrox staat ook ooit op t lijstje. Heb heel veel hardgelopen (gem 30km in de week ) maar is even op een heel laag pitje gekomen.
Paar keer halve marathon van Eindhoven gedaan en zou ooit nog een hele willen doen.

Qua thee drink ik t liefst rooibos, groene thee of citroen thee. Al die fruitsmaken of matcha is niet voor min weggelegd. Behalve die winter editie met peer en kaneel.

Weekvraag:

Wat een leuke en tegelijk lastige vraag !
Vaak vind ik geuren in producten veel te overheersend. Vooral roos is vaak te heftig bijv.
Maar een zachte bloemengeur, kaneel/appeltaart en de geur van bos zijn heerlijk. Maar mijn favoriete geurt is toch wel zwitsal <3

Geurkaarsen in een lichte geur vind ik heerlijk maar helaas kan mn wederhelft niet tegen geuren. Dus koop ik die eigenlijk nooit (of als ik een paar dagen op pad ga in een huisje met een vriendin)

Wat trouwens een top nog is. Ik heb sinds kort een tentje voor als ik met het werk te ver weg ben om heen en weer te rijden. Het slaapgerei heb ik maar handige dingetjes die niet te groot zijn zijn ook altijd leuk. (Tafeltje en stoeltje is dus bijv te groot)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:57

Mijn lievelings geur vind ik lastig te omschrijven. Ik heb hier van die amber blokjes en die vind ik zo heerlijk ruiken. Heel warm en gezellig maar waar het precies naar ruikt kan ik dus niet zeggen :')
Sowieso ben ik gek op die herfst / winter geuren.

Lavendel daarentegen vind ik absoluut niet lekker.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:02

Cheytjuh schreef:
Ben ook actief met mindfulness en vooral met het werken aan de mentale ik, rust vinden in het leven enzovoorts, dus dat vind ik ook altijd erg interessant (ik hou bijvoorbeeld van even een kwartiertje in de ochtend pakken met een wierrookstokje en even helemaal in mezelf zen worden op de bank, nu nog het wat vaker doen ;) )

Van de week ben ik begonnen met een mindfulness training die via mijn werk wordt aangeboden. Heel benieuwd wat dat me gaat opleveren. Eerste huiswerkopdracht voor de komende week is de bodyscan en het mindful uitvoeren van een dagelijkse routineklus, zoals afwassen of douchen. Voelt voor mij in het begin wel heel gek om dat bewust met al mijn zintuigen te doen, maar het geeft ook wel weer rust. Ik kan me goed voorstellen dat je dat fijn vindt.

Oef, een favoriete geur... Als we het echt over geurkaarsen, wierrook en dat soort zaken hebben vind ik sandelhout een prettige geur, maar verder hoeven geurtjes in huis van mij niet zo. Ik draag ook geen parfum, kan onpasselijk worden als ik iemand passeer die een halve bus deo over zichzelf leeg heeft gespoten. Ik houd van subtiel. Een favoriet schiet me daarbij niet direct te binnen. Ik denk voornamelijk natuurlijke geuren. De geur na een zomerse regenbui, pasgemaaid gras, vlierbloesems. Maar een favoriet heb ik denk ik niet echt.

Grotendeels ben ik denk ik toch vooral praktisch ingesteld. Voor mijn verjaardag heb ik in het verleden bijvoorbeeld een nieuwe staafmixerset, hoofdlampje voor op stal of een rijrok voor in de winter gekregen (op eigen verzoek).
Ook een himalaya zoutlamp waar ik erg blij mee ben trouwens. Ik houd ook wel van mooie spulletjes, maar ga uiteindelijk vooral voor handig.

Iets totaal randoms wat me dan wel weer geestig lijkt zijn plaktattoeages. :') Geometrische vormen of botanische afbeeldingen. Geen tribalachtige plaatjes.

Onze kat zou geperforeerd karton of dikke vellen papier zeer waarderen als opvulmateriaal van het pakket. Die maak je nergens blijer mee, haha
Laatst bijgewerkt door Chanen op 03-09-25 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:14

De weekvraag vind ik lastig... maar ik ga dan toch voor vanille :D Of je hebt van die geurkaarsjes die naar herfst ruiken, met appel en kaneel <3
Ohh bedenk me een top weer! Qua thee vind ik die herfst thee (zitten meerdere smaken in en verpakking) van pickwick en de winter glow heerlijk <3
En koffie dus zo sterk mogelijk :P

Lavendel vind ik echt niets trouwens. Dus dat is een flop.
Laatst bijgewerkt door Zertab op 03-09-25 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:15

Ik ben dus het tegenovergestelde van Zertab, nummer 1 is bij mij toch echt lavendel en ik vind vanille helemaal niets. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:16

Zertab schreef:
De weekvraag vind ik lastig... maar ik ga dan toch voor vanille :D

Lavendel vind ik echt niets...

Ik ook!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:18

Haha jullie zijn me voor, net mijn post geedit :P

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:37

Paar dagen afwezig geweest, m’n telefoon viel uit elkaar, ik laat nog wel eens wat vallen :+
Nu een bumper case besteld, misschien werkt dat

Weekvraag: Oeh favo geur… vers gemaaid gras, thee met een smaakje, vanille.
Lavendel vind ik dan weer helemaal niets, dat is zo aanwezig.