Edit: bedenk me wel weer een top. Ik gooi graag magnesium in mn bad voor de spieren! Altijd welkom. En nu bijna op.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roulette_ schreef:Love matcha! Maar ik was altijd al een enorme groene thee drinker. Matcha latte vind ik inderdaad heerlijk, chai latte (van kruiden, niet zo’n poeder - daar zit altijd suiker in en ik hou niet van zoet) ook en op zijn tijd een goede cappuccino word ik ook blij van.
Je kan ook bakken met matcha, vorige week heb ik matcha-witte chocolade koekjes gemaakt, die waren erg lekker.
marleen_88 schreef:Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.
Deze vraag is ingestuurd door Ineke2. Heb je zelf een vraag die geschikt is als weekvraag? Laat het mij gerust weten.
StonedRomy schreef:marleen_88 schreef:Weekvraag week 36
Geen. Ik heb geen reukvermogen. Hierdoor eet ik ook graag pittig ( Chili chips, Chili chocolade, Chili ijs, Chili pannenkoeken, Chili…. Doe ik ook graag in mijn koffie )
Dus geen favoriete geur maar favoriete smaak. Telt dat ook?
Citaat:Weekvraag week 36
StonedRomy schreef:marleen_88 schreef:Weekvraag week 36
Geen. Ik heb geen reukvermogen. Hierdoor eet ik ook graag pittig ( Chili chips, Chili chocolade, Chili ijs, Chili pannenkoeken, Chili…. Doe ik ook graag in mijn koffie )
Dus geen favoriete geur maar favoriete smaak. Telt dat ook?
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 36
Deze vraag is ingestuurd door Ineke2. Heb je zelf een vraag die geschikt is als weekvraag? Laat het mij gerust weten.
Cheytjuh schreef:Ben ook actief met mindfulness en vooral met het werken aan de mentale ik, rust vinden in het leven enzovoorts, dus dat vind ik ook altijd erg interessant (ik hou bijvoorbeeld van even een kwartiertje in de ochtend pakken met een wierrookstokje en even helemaal in mezelf zen worden op de bank, nu nog het wat vaker doen)