Amber_anne schreef:Ik heb net een shirt binnen gekregen, het hele ding ruikt naar schimmel/oude muffe schuur. Hij is verder erg mooi maar die geur
Bah. Sowieso gaat alle Vintedkleding hier meteen de was in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ania schreef:_Lorette_ schreef:Hoe ging het ophalen met UPS? Ik vind het best lastig dat het tijdvak zo ruim is (hele dag).
Ook een uitdaging om grote dozen te vinden voor het verpakken.
En? Zadel al opgehaald?
Eske_B schreef:Ah dus jij hebt het vaker gehad? Verkoopster is weer naar pakketpunt geweest: het verschijnt pas in de DHL app als Bpost het pakket heeft overgedragen aan DHL en afgelopen week waren er problemen bij Bpost. Dus het ligt nog ergens in België.
Mo_86 schreef:Ik ben een beetje Vinted moe. Na heel lang twijfelen een mooie leren tas gekocht op Vinted van 100 euro, helemaal blij met de aankoop. Komt ie vandaag aan, mist het schouderhengsel. Voor dat bedrag is dat echt niet acceptabel en zonder heb ik nu een heel klein handvat dus eigenlijk is ie zo onbruikbaar. Heb op ‘niet oke’ gedrukt, verkoper heeft het nog niet gezien. Dat wordt dus weer terug sturen. Eigenlijk vallen de laatste aankopen van afgelopen maanden allemaal tegen, vaak toch een mindere staat maar net niet zodanig dat het niet oké is. Gelukkig (of juist niet) zit er op weg naar mijn werk een heel leuke tweedehands winkel.

Konstantine schreef:![]()
![]()
Dat is echt te smerig
Die persoon die haar pakketje niet is gaan ophalen is nu boos omdat Vinted de transactie heeft vrijgegeven. Ze lijkt te verwachten dat ik daar iets aan kan doen, maar ik heb het gewoon opgestuurd en het is niet naar mij geretourneerd.
Zij had een probleem kunnen melden, maar heeft dat zelf niet gedaan.
Wat doen jullie met zoiets?
Ania schreef:Ik heb zaterdag mijn bestelde schoenen binnen gekregen, de hondenstront zat nog onderaan de zolen![]()
Ik heb haar een ster minder gegeven en aangegeven dat ik persoonlijk de schoenen even had schoongemaakt voor het opsturen.
. Dit zou ik inderdaad ook zeker met een 1 ster review afgesloten hebben ja. Brr.