Gisteren hebben we de eerste kijkers gezien, hopelijk ziet iemand er wat in.
Waarschijnlijk zijn de kijkers in de veronderstelling dat ‘ons’ landje bij deze woning hoort, hoop dat ze daardoor niet ontmoedigd zullen raken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Majabeestje schreef:Eerste wat ik altijd doe op funda als ik een huis interessant vind: kijken op de kadastrale kaart. Is gewoon een functie op funda zelf.
Denk dat dat wel goed komt.
Hopelijk is het huis gauw verkocht!
DubbelFun schreef:Majabeestje schreef:Eerste wat ik altijd doe op funda als ik een huis interessant vind: kijken op de kadastrale kaart. Is gewoon een functie op funda zelf.
Denk dat dat wel goed komt.
Hopelijk is het huis gauw verkocht!
Weet je zeker dat die gegevens echt uit het kadaster gehaald zijn en niet door de makelaar geïnterpreteerd nav het verhaal van de verkoper ??
Bielsje schreef:Maar bij iedere Funda advertentie staat precies om welk(e) perceelnummer(s) het gaat. Waarom zouden mensen dan verwachten dat ze zomaar een ander perceel erbij kunnen huren?
[ Afbeelding ]
Stel dat hier 636 te koop staat, aan deze geweldige straat, dan is er natuurlijk geen reden om zomaar de aanname te doen dat 44 of 46 erbij te huren is als daar niets over in de advertentie staat.
Ze kunnen de verkopend makelaar vragen of dat wel een optie is, maar die kan daar nooit een bevestigend antwoord op geven.
xLoki schreef:Wat super fijn dat er een koper is voor het huis! En super goed gehandeld van je man, wat een enge situatie zeg dat achtervolgen!!
Wel spannend nog even tot aan de sleuteloverdracht kan ik me zo voorstellen…
Hebben jullie eigenlijk enig idee waar ze hebben gewoond vóór ze naast jullie kwamen wonen? Is daar ook zo veel gedoe geweest?