Trouwen in 2026!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 18:25

Rienn schreef:
miccamaaike schreef:
Is 10 maanden later ook nog een huwelijksreis? We hebben plannen om in de zomer 2027 naar de VS te gaan, dus daarvoor offer ik het tripje naar de zon in de herfstvakantie met alle liefde op :D

Absoluut, ook meer dan 10 maanden :D

In principe gewoon elke reis (hoe lang of kort ook, in elk opzicht) die je ter viering van je huwelijk doet, mag je gewoon een huwelijksreis noemen toch. Verjaart niet, hahaha!

Klinkt wel heel goed allemaal!

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 21:18

Ik kom me ook even melden :)

Na 3 jaar verloofd te zijn gaan we eind mei eindelijk trouwen!
We hebben ondertussen zo goed als alles geregeld (locatie, foto/videograaf, haar/make-up, jurk, pak, auto, taart, DJ, fotobooth, uitnodigingen, website met RSVP, overnachting).

Alleen de bloemen nog niet.
De locatie zet de bloemetjes voor op de tafels neer. Bruidsboeket en corsages laten we maken bij een bloemist.

Maar dan :+ waar wil ik bloemen en hoe?
We trouwen bij mooi weer in een tuin aan het water. We hebben een ronde backdrop met zo'n stuk stof (hoe noem je dat?). Bloemen erbij vind ik wel mooi.
We hebben ook een spiegel bij de ingang als welkomstbord. Ook daarbij is een bloemetje wel leuk.
En dan heeft de locatie nog 2 mooie witte zuilen, waar ook mooi bloemen op kunnen.

Maar dan kom ik op 4 (grote) bossen bloemen. En dat vind ik eigenlijk veel en zonde van het geld voor 1 dag :')
Zat al te kijken naar droogbloemen oid.

Wat doen jullie wat betreft bloemen?

CobCowgirl

Re: Trouwen in 2026!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 22:10

Ik doe deels droogbloemen, maar haal ook een paar boeketjes bij de AH en verdeel daarvan de bloemen over kleine vaasjes (doe ik nu ook vaak bij feestjes en etentjes).

Daarnaast koop ik een stuk of 10 hortensia’s (die al redelijk groot zijn) in pot, die ik op verschillende hoogtes bij het altaar plaats en ook aan het begin van het looppad naar het altaar. Heb dat gezien op Pinterest en vind ik er heel stijlvol uitzien.

Hortensia’s gaan daarna gewoon de grond in.