Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat wordt niet slecht, hooguit verliest het kruidenmengsel een beetje smaak.
dus zal morgen eerst maar eens een paar dagen aan maaltijden plannen. 

Wat ik dan niet opmaak uiteindelijk, probeer ik dan in te vriezen zoals de restant paprika gisteren - in reepjes de vriezer in. Het begint natuurlijk ook al met zorgen dat ik meer gericht inkoop en ook qua hoeveelheden niet veel meer koop als nodig is maar met sommige dingen is dat gewoon wekelijks inschatten ook. En dan idd zorgen dat als ik dagen heb dat ik te ziek ben, en iets over zou hebben, ik het verwerk in iets anders erna of dus idd gebruik maak van de vriezer.
om samen met wat spullen uit voorraad een complete maaltijd te kunnen maken, dus het gaat hier ook goed vooruit!
Ondanks dat merk ik idd niet perse dat de boodschappen goed omlaag gaan haha. Ik koop bv ook de koffie nu apart in ipv bij de wekelijkse boodschappen maar zie het in het totaal bedrag van de week niet perse terug nog
Ergens gaat er iets fout haha maar ik denk dat het idd ook wat jij zegt de verhogingen zijn. Bij sommige producten zijn het maar kleine verschillen maar alles telt wel op uiteindelijk. Ik doe rauwe uien ook gewoon zo de vriezer in, in de diepvries zakjes maar merk eigenlijk niks qua geur verder. Doe dit ook met de knoflook. Avocado is idd wel lastig vanuit de vriezer ja maar wat opisop_shop zegt, met wat citroen kun je dit wel tegengaan.