Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik kom er gelukkig nog steeds op zonder opstapje, wel met moeite hoor. Dus in nood kan het gewoon. Af en toe probeer ik ook zonder krukje op te stappen om mezelf te blijven trainen. Het ziet er niet uit, het gaat lastig, maar het lukt.
Die opstapstijgbeugels ja, die had je vroeger. Dat werkt echt hoor, al kun je soms de beugels langer doen. Maar die beugel overbrugt een veel groter stuk.
Hier had ik iets nodig van het Kruidvat, maar is in het dorp niet leverbaar, dus online besteld. Maar je moet daar dus voor minimaal 15 euro bestellen voordat je überhaupt kunt bestellen. Wat ik nodig had en gewoon naar de vestiging bij ons wilde laten sturen was nog geen 10 euro. Maar nee, dat kan dan niet. Dus maar wat vitamine D er bij gedaan, dat gebruik ik ook van het merk, maar heb ik niet dringend nodig. Ik baal er echter wel van. Normaal kan ik nog wel even wachten met aanschaf. Voelt ook niet als een mislukte no buy january overigens. Gelukkig.
Vjestagirl schreef:Aan de andere kant van no-buy-2025 heb ik zojuist 3 bananen dozen vol met spullen naar de kringloop gebracht. Het doel is om aan het einde van het jaar (behoorlijk) minder spullen in huis te hebben dan waar ik mee begon, en vandaag was de start.
Gelukkig was de kringloop vandaag alleen open voor donaties, niet om te kopen, dus ik ben niet in de verleiding gebracht om even snel een rondje te doen.