Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:wyoming schreef:Druk op de spoed, zit al een uur op de uitslag van het overleg te wachten. Aangezien de ambulance maar een enkele reis is, wil ik eigenlijk wel graag weten of we hier een nachtje slapen of dat we nog opgehaald moeten worden.
Waar heeft je dochter last van?
ryukapple schreef:Moest om 6 uur op kantoor zijn voor iets. Is gisteren blijkbaar besloten dat het niet door gaat. Dit is amper met iemand gecomuniceerd. Dus ben ik voor niets hier al om 6 uuren ik was gisteren al laat thuis dus dit was al niet ideaal maar nu baal ik er wel echt enorm van.
black_kelpie schreef:Hoesten, hoesten, hoesten, snotteren en hoesten. Ik stik 's ochtends wakker, hoesten tot kokhalzen aan toe. En m'n ribben doen inmiddels serieus pijn. Klaar mee
melanie0906 schreef:Wachttijden van de ggz. Ben in behandeling geweest voor een burn-out. Wordt geadviseerd om adhd test te laten doen. 100 dagen wachttijd. Heel fijn weer.
Kirrietje schreef:irisdepony schreef:Vanmorgen heb ik me al geergerd aan iemand die met zijn handen aand e broodjes bij de Ah zat en toen de broodjes weer terug legde.
JAKKIE !!!!!!!!!!
Ik zal je maar niet vertellen hoe het achter de schermen gaat bij de broodafdelingen
wyoming schreef:imaudy schreef:
Waar heeft je dochter last van?
Weer een koortsstuip, helaas komt ze daar slecht uit waardoor ik haar de noodmedicatie moet geven en dan moet ze naar het ziekenhuis voor controle. Maar we mogen naar huis. En dan morgen om 10.30 uur terug.
Shenavallie schreef:melanie0906 schreef:Wachttijden van de ggz. Ben in behandeling geweest voor een burn-out. Wordt geadviseerd om adhd test te laten doen. 100 dagen wachttijd. Heel fijn weer.
En een kleinschalige psycholoog? GGZ ben ik zelf geen fan van, vandaar dat ik mij bij mijn burn-out heb laten doorverwijzen naar een kleinschalige praktijk. Was ik ook relatief snel aan de beurt en de kennis en kunde was dag en nacht verschil.
Anastasia24 schreef:Begonnen met haken van een sneeuwpop, iets met moeders heeft al alles en wil niet aankomen met alleen een bosje bloemen dus een gehaakte knuffel. Ding word groter dan gedacht, 40+cm, handen doen er pijn van als pure beginner.